Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Eli tuli ostettuun moinen kapistus parisen viikkoa sitten. Hemmetin hyvä peli kyllä Yamahan (Fzr 600) jälkeen. Nyt ekalla pimeällä reissulla tuli tälläinen "ongelma" vastaan : Valot vilkkuu, jos ja kun kierrokset ovat yli 5000 rpm (ja vain pitkillä). Vilkkuminen ei ole kovin voimakasta, mutta kuitenkin silmiin pistävää. Mittarin valot vilkkuvat samalla. Missä vika ? Jännityksen tasaajassa tms?

Lämmöistäkin tuli kysymys mieleen: Millon kannattaa (pitää) lopettaa ajaminen ? Lämmöt nousi 115 asteeseen ja sammutin pyörän. Laitoin sitten heti virrat uudelleen päälle ja flekti lähti hurraamaan. Ihmettelin miksi ei lähtenyt jo aiemmin ja miksi vasta virtojen pois käyttämisen jälkeen...

Lämmöt seilaa muutenkin omituisesti. Matkaa ajaessa lämmöt laskevat mittarin mukaan jopa alle 40 asteen, jolloin mittaristoon tulee vain "viivoja", vai tyhjäksi se menee (ei voi nyt muistaa). Kerran ovat pysyneet jopa ihan normaalissa noin 70 asteessa matkaa ajaessa. Kaupungissa ja taajamassa lämmöt kyllä näkyvät ihan oikein, mutta matkassa katoaa. Olisko sitten termarin vaihto jo edessä?

Tälläisiä pieniä ja suuria kysymyksiä. ruupanen kiittää ja kumartaa joe etukäteen vastannaille

KTM 1290 Super Duke R
    terve mulla oli mun mopos ongelmia jännitteen säätimen kanssa tosin en edes katsellu valojan vilkkumista mutta latauksessa oli vikaa latasi noin reilut 13v-14v. tyhjä käynnillä kun väänsi kaasun noin 5000 niin lataus virta tippui alle 12v. vaihdoin säätimen niin vika korjaantui voi olla sulla sama vika. Lämmöistä mulla menee kanssa flekti päälle vasta kun on lämpöä 115 se lukeekin teknisis tiedois tosta lämmön seilaamisesta ei kyl oo tietoo mul menee kaupunkis 85-115 maantiel 60-80
    Lainaa (suzzuki @ Elo. 09 2009,18:31) kirjoitti
    terve mulla oli mun mopos ongelmia jännitteen säätimen kanssa tosin en edes katsellu valojan vilkkumista mutta latauksessa oli vikaa latasi noin reilut 13v-14v. tyhjä käynnillä kun väänsi kaasun noin 5000 niin lataus virta tippui alle 12v. vaihdoin säätimen niin vika korjaantui voi olla sulla sama vika. Lämmöistä mulla menee kanssa flekti päälle vasta kun on lämpöä 115 se lukeekin teknisis tiedois tosta lämmön seilaamisesta ei kyl oo tietoo mul menee kaupunkis 85-115 maantiel 60-80
    Hyvin tod.näk omassa on ihan sama vika. Pitääpä kysellä jos kaveri jaksaisi mittailla minunkin mopetista. Oliko uusi säädin kuinka kallis? Vielähän tuo ei pahasti haittaa, mutta valoisa aika vähene koko ajan.

Hyvä että nuo lämmöt on ihan normaalit. Säikäytti vain noin korkeat lämpötilat. Nyt on matka-ajossakin lämmöt ollut 60 - 80. Tulin siihen lopputulokseen, että mittari häröilee. Aina esim. valoihin, tai taajamaan tullessa näyttöön kuitenkin ilmestyy normaalit lämpötilat.
    KTM 1290 Super Duke R
    Lainaa (ruupanen @ Elo. 01 2009,00:41) kirjoitti
    Lämmöistäkin tuli kysymys mieleen: Millon kannattaa (pitää) lopettaa ajaminen ? Lämmöt nousi 115 asteeseen ja sammutin pyörän. Laitoin sitten heti virrat uudelleen päälle ja flekti lähti hurraamaan. Ihmettelin miksi ei lähtenyt jo aiemmin ja miksi vasta virtojen pois käyttämisen jälkeen...
    Sen takia flekti hurahtaa, koska koneen lämpö nousee reippaasti yli tuon 115 asteen pysäytettäessä.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  5.  
    orggis jännitteentasaaja tais olla jotain 250 hujakoilla mut mä päädyin tarvike osaan joka oli puolta halvempi jäähdytys ripoja on vissiin pari vähemmän mutta kyllä tollakin pärjää= toiminut aivan hyvin.