Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    FJR oli perjantaina huollossa, tänään huomasin että pyörän alta roikkuu 3 sormen paksuista, lähes maahan ulottuvaa mustaa letkunpäätä suunnilleen keskituen kohdilta. Näyttävät menevän vasemmalle tankin alle.
    Eli nyt se tyhmä kysymys: mitähän nuo mahtavat olla kun en ole aiemmin huomannut?...manuaaliakaan ei ole käytettävissä mistä tarkistaisi.
    Moottoripyöräily ei ole harrastus vaan elämäntapa...
    Kolme letkua ihmetyttää. Itse huoltoja tehneenä tiedän -07 FJR:n tankin "huohotin /ylivuoto" letkun sijoittuvan sinne pyörän alle. Mutta kaksi muuta ?.
    Itseasiassa letkuja on 4 ja sen ohuimman joka tulee sieltä oikealta katteen alta olen aiemmin huomannutkin. Ilmeisesti se on tää ylivuoto/huohotinletku. Mutta ne kolme muuta vähän ihmetyttääkin.
    Moottoripyöräily ei ole harrastus vaan elämäntapa...
    Oisko yksi paisuntasäiliön ylivuotoletku!?mulla ainakin acessa tulee kaksi letkua tankista ja yksi paisuntasäiliöstäja jos en ihan väärin muista niin yks tulee ilmanputsarikotelosta!neljä niitä kumminkin on!
    YZF1000R
  5.  
    Kaksi tulee bensatankilta, vasemmalla sivulla ja yksi ilmanputsarin kotelosta. Oikealla erillään oleva -(05) tulee on paisuntasäiliöstä Jos tankkausläpän alla on paljohkosti pölyä, niin kannattaa katsoa, että loppupäiden viistot sivut on taaksepäin, niin eivät toimi pölyimureina. Kate tekee yllättävän suuren alipaineen juuri tankin seutuville.