samanen natiainen miettii parhaillaan et kuinkahan vois viestittää ohiajavalle motoristisedälle, et(uijui @ Heinä. 31 2009,17:41) kirjoitti
"kuse muuntajaan"
jäämme seuraamaan uutisia![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Kyllä se vähän nihkeetä on lähteä Motoparkkiin asti täältä Vihdistä ajelemaan. Tai kyllä sinne vielä ajaa, mutta milläs takaisin kun kumit on ratakeikan jälkeen sileät?(GSFN @ Heinä. 31 2009,18:49) kirjoitti
Ja henk.koht en tiedä kyllä mitään niin puuduttavaa hommaa kuin suoran tien ajaminen 80-100 lasissa tuntitolkulla, ei sitä ainakaan kovin mielellään tee...
Viikko kesälomaa takana, kolme edessä, lähimmälle radalle 160km ja koko kesäloman aikana huikeat kaksi päivää jolloin on mahdollista päästä sinne ajelemaan.
Koskeeko tuo sama lakipykälä myös raskasta liikennettä? Aina silloin tällöin sattuu yhdistelmien pyörät jämähtämään kesken reissun.
Vai koskeeko tämä pykälä pelkästään mopoja?![]()
Ai perhana miten loistavaa viihdettä taas tämäotetaas sille...
![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Kyllähän ne antavatkin ajaa rauhassa. Kun ajaa rauhassa.(Miq @ Heinä. 31 2009,10:04) kirjoitti
Durty Nelly's Boys
En tiedä etkö lue lehtiä tai katso telkkaria tai mitään, mutta sosdemejä on maassa äänestystulosten mukaan 20-25 prossaa ja hallitukset ovat olleet pääosin oikeistovetoisia viime 20 vuotta. Maassa ei ole ollut muuta kuin porvarienemmistöistä eduskuntaa (jolle siis maassa kuuluu lainsäädäntövalta) viime 90 vuoteen.(vuohi @ Heinä. 31 2009,17:50) kirjoitti
Ihan vaan noin niin kuin perussivistyksen vuoksi tiedoksi, ei tosiaan kuulu näillä palstoille politiikat - saisi minusta siivota automaattisesti joka kerta kun ilmenee.
-hh-
PS. En ole sosialidemokraatti.
Ööö... voisit kai pikkuisen vihjaista että missä päin maata tällainen suvaitsevaisuuden nurkka oikein piilee? Jos et halua kaikkia paikalle, niin laita edes yyveetä(JukiW @ Heinä. 31 2009,23:11) kirjoitti
-hh-
tälle plussa(harmaahukka @ Elo. 01 2009,08:21) kirjoitti
edelleenkin..saakoon kukin sanoa sanonttavansa mutta tuollainen poliittinen mantra ei perustu mihinkään.
yleensäkkin kun asioitten hoitoon liitetään politiikka homma kuseekin jo.
ollaan motoristeja ja yritetään pysyä yhtenä leirinä vaikka pikkuasioista väännetäänkin![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Miksi kaikkien pitäisi jaksaa jonnekkin korpeen ajella jos ei sinne tykkää ajella? Ei sinun tapasi ole ainut oikea!(GSFN @ Heinä. 31 2009,18:49) kirjoitti
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
..ööö...vaikka sen takia, että siellä saa päästellä lähes miten haluaa...(rammus @ Elo. 01 2009,12:32) kirjoitti
En ole ihan varma, mutta jos esim 350km tuntuu pitkältä matkalta yhteen suunthan, siihen päivä radalla/lentokentällä ja sama matka takasin tuntuu kovalta, niin oisko pyörävalinta väärä? Ja säähän ei voi haitata, kun esim sajepuku maksaa muutaman kympin ja suojaa täysin nahkapuvunki päällä?
Joskus tuntuu, että miten tähän on tultu...toishaalta juuri tuosta aamun lehestä luin, että Hallin varuskunthan astu heinäkuussa n 180 alokasta, joista 14 on jo keskeyttäny palveluksen. Ehkä met vain olemma niin mukavuuenhalusia. Mutta itkijöiksi meistä kyllä on, kun joku nappaa tikkarin suusta tai joutus vähän näkemhän vaivaa jonku asian etteen.
nimim. matkalehmällä ei tunnu mishän (joskin asenne ajamishen täytyy olla kohilhan)![]()
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Eihän tuo matka ole mitään, mutta siihen pakon edessä käytettävä aika!(toimeve @ Elo. 01 2009,13:03) kirjoitti
-hh-
Turussakaan ei ole enää mitään paikkaa missä harjotella laillisesti, kun Takasuoralle rakennetaan jotain(ei tainnut ennen sitäkään sallittua kikkailla siellä) Nyt ihmiset siirtyvät harjoittelaan parkkipaikoilla ja liikenteen sekaan.
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Miten pyörävalinta voi olla väärä, jos ei vaan yksinkertaisesti halua ajaa yhden päivän aikana 700km ja kikkailut päälle? Mä en ole yhtäkään omista mopoistani ostanut sen matkaominaisuuksien takia. Voisiko kumminkin olla että toiset ne vaan tykkää ajella vähän erilailla ja erilaisilla mopoilla? Sillä ei ole mitään tekoa sen kanssa onko pyörävalinta väärä vai oikea, jokainen ostaa moponsa just itseään varten(toimeve @ Elo. 01 2009,13:03) kirjoitti
Ja säähän haittaa, jos sataa otan pihasta auton. Minun mielestä sateessa ajaminen on per.....tä ja ihan riittävästi saan pestä/vahata tuota mopoa ilman sateessa ajoakin
Vai onko tuo heittosi nyt taas vaan pelkkää provoa?
Joskus tuntuu pitkältä ja joskus ei.(toimeve @ Elo. 01 2009,13:03) kirjoitti
Pointti on siinä, että vaikka se sinulle on miehisyyden osoitus, johon jokaisen kaltaisesi tosimotoristin pitäisi pystyä joka päivä vaikka räntäsateessa, kaikista se vaan ei ole kivaa. Kerroppa miksi sen pitäisi olla kivaa kaikista?
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Sitä sai, mitä tilasi . . . . varmaan viranomaisten kanta.
...uskallan väittää, että miehisyyden osotuksia minun ei tartte mp:n selässä osotella, eikä kyllä muutenkhan, taian olla liian vanaha uhoilemhan. Eikä toishaalta oikein luonnekhan taivu semmoshen. Mistäs tuommonen tuli mielhen...?(rammus @ Elo. 01 2009,16:58) kirjoitti
Tosimotoristista olen myös kyllä meleko kaukana: takana niiiiin vähän kilometrejä ja vuosia. Mutta se kyllä totta, että nautin tästä, säässä ku säässä. Mutta mulle tuo Hayabusa on liikkumaväline, joten vahailut yms jutut ei ole niitä minun juttuja. Mulla on pää aina asennossa "positiivinen" kun olen pyörän päällä. Elämänkatsomuksellinen asennevamma.
Ja minua ei kyllä toishaalta sekhän ahista ollenkhan, vaikka jotku ei moottoripyöräilyä piä "kivana" harrastuksena.
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Tuli puukkoa vyön alle: kenties myös isänä tiedät, että eipä sitä ihan kauhiasti viitsi pöllöillä, kun illalla lähdet ja lapsukaiset vilkuttaa ja sanoo, että tulethan isi kotiin. Kyllä sitä sitten mielellään on aamulla ehjänä kotona.(Mutkaetana @ Heinä. 31 2009,11:27) kirjoitti
Olen kuitenkin arvionnut, että on suurempi riski ajaa ruuhkassa motarilla kotilolla työmatkat yli 200 vuodessa meno-paluu, kuin kikkailla parina iltana/yönä mp:llä. Ruuhkainen motari on jostain syystä täynnä kusipäitä jotka voi tehdä ihan mitä vaan yllättävää ja siitä syystä en ajakaan töymatkoja mp:llä vaan kotilolla...
Kuitenkin tässä ketjussa tais olla puhe siitä burniksesta ja ajokiellosta ja täytyy myöntää etten ymmärrä miksi burniksesta pitäisi tulla ajokieltoa...![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Siis ajokieltoa sudittamisesta.
Kyllä on taas ollut saavikaupalla jollain kusta paskalakissa.
Dixi et animam levavi
(uijui @ Heinä. 31 2009,17:41) kirjoitti
Tarkoitatko että tuo viisivuotias on syyllinen rikokseen "hullun yllyttämisestä saa sama kuin tekis itse"
Siellähän se ois vetospotti kutostien itäpuolella vastapäätä Kurkvuoren crossirataa.(Arcade @ Elo. 03 2009,14:31) kirjoitti
Joka rikkoo lasia tantereelle harjatkoon omatoimisesti pois että on harjoituspaikka kuosissa muillekkin.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Kauniilla 80-luvulla kaveri treenasi keulimista hiljaisella teollisuus-alueella. Poliisi totesi, että näyttävä suoritus, mutta ikävä kyllä laiton. Sakot tuli(hondamania @ Heinä. 30 2009,22:11) kirjoitti
XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...
Sakkoa tuli todennäköisesti max 120 mk. Ei tullut syytettä törkeästä liikenteen vaarantamisesta, eikä ajokieltoa?(Kenesis @ Elo. 27 2009,16:18) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.