Eikös kukaan ole lupautunut veturiksi tämän päivän ajoihin, kun ilmoo ei ole vielä tullut? *![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Ajelu, ajelu!![]()
Tomorrow is just your future yesterday.
K1 Gixxeri
Ajot on jos vetää?Harmi vaan, kun olen tällänen perässä ajelija, etten osaa varmaan ajaa edes bodomille ilman opastusta.
premier
emeritus
Lieneeköhän yhtään navigaattorin omistajaa? Voi olla vähän vaikea jostain Google Mapsista kaivaa noita reittejä ja printata ;)
Pidetään erilainen pk-ajelu. Vedetään moottoritietä treelle ja takaisinEi pääse eksymään.
Ajamaan tekis myös mieli, jos vaan vetäjä löytyy![]()
KTM SD R 2012
KTM Super Duke (2011)
Suzuki GSX 750F (2008-2011)
Olis kyl hyvä päästä ajelulle näin lomapäivän kunniaksi ja veturina olo ei oikein onnistu, ku noi suunnistus taidot on niin päin *![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Mä voin tulla ohjastamaan sinut Bodomille, kierrätä sinä sitten järveä ympäri neljä-viisi tuntia(premier @ Heinä. 30 2009,13:56) kirjoitti
![]()
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
(tiggeri @ Heinä. 30 2009,14:54) kirjoitti
![]()
premier
emeritus
Missäs nähtäisiin, esim Espoon Kilon ABC? *Klo 18? Ekaa kertaa mukana. Muutaman tunnin retkelle pääsisi, ei kuitenkaan satoja kilometrejä.
Yamaha YZF-R6
Harmi kun olen menossa merkkikerhon kinkereihin, muuten olisin voinut lähteä jarruttelemaan keulille![]()
Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
Suzuki Hayabusa -07
Suzuki 1200s bandit -03
Kawasaki zx10r -06
Honda 600cbr -98
No niin miekiin...(sam77 @ Heinä. 30 2009,15:06) kirjoitti
![]()
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Noilla eväillä tulee hyvä reissu. Pienia asfaltoituja teitä pitkin niinkauan ku tulee pimeetä, sit eka tutun näkönen viitta (helsinki tms.) ja sitäpitkin kotiin.(Privileged @ Heinä. 30 2009,14:47) kirjoitti
![]()
<p><strong> </strong></p>
täällä selkeesti pihdataan tietoa, ettei gyyt pääse jyvälle reiteistä *
edit:kiinnostusta olisi siis itselläkin mutkia kaartelemaan
<p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
Keskarit ajaa ainakin - ei siis liity .ORG! iin mitenkään - mutta mukaan mahtuu, Vanha Unkka 17,30. (KTK ja katsastusasema on siinä kanssa jos jollekkii sanoo enempi.)
(Tuusula hyrylä , shellin ympyrästä hyvinkäälle ja seuraavasta samoin, noin 500 metriä ja vasen. ei huoltsikkaa joten tankatkaa ensti.)
Yammutar
tuskin... eiköhän siellä juoda kahvia vähintään kuuteen(_pepe_ @ Heinä. 30 2009,15:54) kirjoitti
![]()
KooTeeÄm
Niin juodaankin(shwoomie @ Heinä. 30 2009,16:02) kirjoitti
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
En taida ehtiä. Katotaan.![]()
premier
emeritus
Kai sitä vois pikku hiljaa lähteä siirtymään.![]()
Mulla kortti hyllyllä, riisor radalla. Kelvoton pärnussa
sorry. Ensi viikosta taas homma pyörii
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Hauskaa kun hommat sujuu samaan tahtiin. En olisi päässytkään hidastelemaan.![]()
En ehtiny(premier @ Heinä. 30 2009,16:52) kirjoitti
Olin joskus kuuden jälkeen vasta mestoilla. Lähdin sitten itekseni ajelemaan ja vähän vajaa 2 tuntii jaksoin eksyä yksinäni
![]()
premier
emeritus
Se siis olit sinä(premier @ Heinä. 30 2009,20:07) kirjoitti
![]()
<p><strong> </strong></p>
Kiitokset keskareille, kun antoivat tulla kuokkimaan näihin ajoihin *(YAMMUTAR @ Heinä. 30 2009,15:41) kirjoitti
Oli hyvät reitit ja kyllä näissäkin ajoissa sai välillä kaasua vääntää ihan riittämiin *
![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Hell Yeahkiitti
Yammutar
Ööh, onhan porukassa kiva ajella, en sitä kiistä ja itekin osallistun toisinaan erilaisiin ajokinkereihin. Mutta voi sitä kai ajella ilman veturiakin (Veturikuskit ei kommentoi tätä) ja ihan kivoja teitä ja reittejä löytyy, ei kun mutkasta tietä näkymättömiin.
(ei papuja)![]()
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Kawasaki ZZR
Honda CBR 600 F