Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Näin meillä Lahdessa: (ESS 29.7.)

-----------

Poliisipartio päätti pysäyttää vastaantulleen mopoilijan Lahden Mukkulassa hieman ennen kymmentä tiistai-iltana. Lahtelainen 34-vuotias mies ei totellut poliisin antamaa pysäytysmerkkiä, vaan lähti pakoon.
    Samanaikaisesti poliisipartio sai tiedon, että mopo on ilmoitettu anastetuksi. Mopoilija pakeni pitkin kevyenliikenteen väyliä ja alikulkutunneleita ja sai välillä karistettua poliisin kannoiltaan. Pako jatkui Mukkulasta Metsäpeltoon. Siellä kevyenliikenteen väylällä mopoa vastaan ajoi toinen poliisipartio. Mies yritti jatkaa pakoaan poliisiauton ja pensasaidan välistä, mutta menetti mopon hallinnan ja kaatui kyljelleen. Mies puhalsi alkometriin 3.50 promillea.

----------

Alkaa olla osasuorituksia kuin vanhassa vitsissä, vielä kun olisi ollut tapettu anoppi kilon paloina kypärälaarissa niin suoritus olisi ollut täydellinen!

Tähän voisi joku pohdiskella miten tuollaiset otsalohkolobotomiakandidaatit saisi oikeasti pois liikenteestä.
    Lainaa (hako1 @ Heinä. 29 2009,11:54) kirjoitti
    Tähän voisi joku pohdiskella miten tuollaiset otsalohkolobotomiakandidaatit saisi oikeasti pois liikenteestä.
    No NOLLATOLERANSSILLA tietysti

Ja maailma pelastuu...

Ehkä vielä jonain päivänä tässäkin maassa tajutaan, että aina on sattunut ja tapahtunut. Eikä se "sattuu ja tapahtuu" lopu ennen kuin joku asteroidi tööttää tämän pallon kylkeen. Sattuu ja tapahtuu sitten vähän enemmän yhdellä kerralla
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    ......vähäksi aikaa tiilenpäitä lukemaan lapsenraiskaaja-statuksella, eli sellaiset sedät, joiden naamaa vain heidän oma äitinsä voi rakastaa, pitäisi siellä hyvänä?
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Kenenköhän etua palvelee noiden paikan päällä tehtyjen puhallusten tulosten julkaiseminen lehdissä? Verikokeessa tulos putoaa kolmasosaan - puoleen, mutta eihän se ole enää ketään kiinnostavaa tietoa.

Edellinen ihmettely mitenkään rattijuoppoutta puolustelematta.

edit typonen

R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
    Kah ja heh, hienoa että dYNY ja toverit ovat löytäneet sisäisen rauhan. Hyvä ettei pyörän pöllintä tai liikenteessä isojen osumien väisteleminen ole mielenmalttia koittelevaa. Ydinsotaa odotellessa, rauhassa elellään!

Minä olen hiukan liian lyhytpinnainen että ohittaisin katseella kännipiikkinappitötöilyn. Otan ihan henkilökohtaisesti jos fillarini pöllitään, pysäköityyn autooni törmätään, joudun väistämään lumiseen ojaan vastaantulijan vähän laajempaa ajolinjaa, muksujen päiväkodin parkista 50 metrin päässä vedetään nelipyörälukkojarrutuksessa pensasaidan läpi, riveleihini käydään ja ehdotetaan a) rahoista luopumista b) kuolemista. Paljon muutakin minun havaintokynnykseni ylittävää ovat nämä keitto-/liuos-/pilleriruokasankarit ennättäneet tarjoilla tähän mennessä. Lähipiirillä on omat kokemuksensa, valitettavasti vammat mukaan lukien.

Minä en aja pyörällä enkä autolla kuin enkeli kermakastikkeessa, eikä minua värähdytä mihinkään suuntaan täyspäisten vauhdikkaampi harrastustoiminta. Vähä-älyisille ja varsinkin ihan ehdoille virtsa-aivoille ei puolestaan ymmärrystä löydy. Vinkkinä vaikkapa viite alkuperäiseen juttuun, jos minun käsitystäni rajan(i) ylittävästä käytöksestä jäi epäselväksi.

Eihän nykymallilla näille mitään voi kuin aivan poikkeustapauksissa. Kunhan puhisen. Taitavat jäädä valistuneen itsevaltiuden siunaamiin valtioihin tuollaiseen tehoavat toimenpiteet. Siispä parasta terapiaa ahtaalle mielelle, ajelemaan... seuraavana Oulu... Toivottavasti Jyväskylän seudun teille mahtuu sekaan.
    Rattijuoppoutta todellakaan mitenkään ylistämättä; eikös toi oo helvetin hyvä ajosuorite 3,5 promillen jurrissa. Ite en varmaan saisi koko mopoa käymään.
    636 -> 998

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Enemmänkin huvittaisi nähdä tuo livenä! Toinen silmä ummessa,kieli keskellä suuta,``vedänpäs perkele tosta penshaan ja authon välistä,ei neh mua khiini saa``

Ja vastaus siihen kysymykseen:

Koskas päivä syänyöllä paistaa,
    Poikani poloinen?"--
    "Konsa kuuhut kuumasti polttaa,
    Muorini kultainen."

"Koskas kuuhut kuumasti polttaa,
    Poikani poloinen?"--
    "Konsa tähet taivaalla tanssii,
    Muorini kultainen."

"Koskas tähet taivaalla tanssii,
    Poikani poloinen?"--
    "Konsa kaikki tuomiolle tullaan,
    Muorini kultainen."
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
    On kyllä aika miehekkäät lukemat mopon sarvissa tai no mä en kyl pääsis noissa lukemissa välttämättä jalkasinkaan menettämättä hallintaa välillä
    YZF1000R
    Jos tosiaan 3,5 promillea on niin pitkä napottelu harjoituskausi on takana kun vielä pystyssä skootterilla pysyi.
    Kumma että joillain on tuollainen tasapaino-gyroskooppi olemassa.
    oon muuten joskus lukenu jostain valituista paloista tai jostain fakta lehdestä kumminkin et kännissä olemiseen tottuu kun oikein kunnolla treenaa!eli pystyy todella kovassa mytyssä tekemää ihan välttävästi normaaleja asioita!esim ajamaan autoo tai miksei vaikka skootteria!en kuitenkaan kehota kokeilemaan
    YZF1000R
    Jos ihminen, joka ei ole ennen juonut, vetää tuollaisen kännin, kuolee. Muutaman vuoden harjoitelleena puhe ei edes sammalla.
    Durty Nelly's Boys
    Promilleraja tulisi nostaa kolmeen promilleen enemmän treenanneille. Nyt kolmen promillen lievässä maistissa ajelevat kokopäiväiset juopot kärsivät aiheettomasti liian pienestä promillerajasta.
    Dixi et animam levavi
    no ei kai toi ny niin vaarallista oo jos jollain skootterilla ajelee kännis. maaseuduillahan se on yleisesti ottaen ihan suotavaa
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (JOLLI @ Heinä. 29 2009,20:44) kirjoitti
    oon muuten joskus lukenu jostain valituista paloista tai jostain fakta lehdestä kumminkin et kännissä olemiseen tottuu kun oikein kunnolla treenaa!eli pystyy todella kovassa mytyssä tekemää ihan välttävästi normaaleja asioita!esim ajamaan autoo tai miksei vaikka skootteria!en kuitenkaan kehota kokeilemaan
    Joo, näin minäkin olen kuullut. Känniin tottuu ja oppii ihan kuin muihinkin asioihin, sepä juuri tekeekin sen alkometrin tarpeelliseksi kun on ihan normaali olo ja on 1,1 promillea veressä.

Etelän maissa missä ainakin ennen viini oli päivittäinen juoma promilleraja onkin 0,8%% ehkä osin myös tuon tottumisen vuoksi.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
    Lainaa (tpower82 @ Heinä. 31 2009,14:34) kirjoitti
    no ei kai toi ny niin vaarallista oo jos jollain skootterilla ajelee kännis. maaseuduillahan se on yleisesti ottaen ihan suotavaa
    Mutta kuitenkin vain siinä tapauksessa ettei auto lähde käyntiin.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  16.  
    Lainaa (tpower82 @ Heinä. 31 2009,14:34) kirjoitti
    Ja onnistuu näköjään ihan kaupungissakin...

Mullikkabladet kertoo