Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Tietääkö kukaan mitä voisi vielä keksiä kun pyöräni käynnistäminen välillä sattuu olemaan aika tuuri peliä. Välillä lähtee kuin palmun alta ja välillä saa sahata minuutinkin käyntiin. Tuossahan on tuo käsiryyppy mutta siihen jos koskee niin haasteita tulee lisää. Säällä ei tunnu olevan mitään vaikutusta asiaan. Akku, Tulpat + suurin osa sähköjohdoista on uusittu! Alkaa aina välillä jännittää kylillä kun sahaa mopoa käyntiin. Samalla kun tuo sahaus on käynnisssä niin aivastelee ilmanputsarikoteloon ja saattaa paukuttaa putkessa. Alkaa ole eväät vähissä.
    Duksut puksuttaa..
  2. #2
    Oliskohan ruiskusuuttimet vialliset?
  3. #3
    Näitä en olekkaan tarkistanut / vaihtanut! Onko tietoa millainen operaatio tuo on? Onnistuuko kotikonstein? Työkalut pysyvät kyllä näpeissä ja räjäytyskuvat löytyy.
    Duksut puksuttaa..
  4. #4
    Mulla teki S750 tuota vähä aikaa (paukkui välillä ja ei tahtonu käynnistyä), kunnes ei lähteny ollenkaan käyntiin ja kipinä oli hukassa. Johtui sytytyksen pick-up anturista. Se on moottorin vasemmalla kyljellä - johtonippu/kiekura on siinä kiinni - helppo vaihtaa. Hintaluokka anturilla oli jotain 130 Euroa.

    Tutkin itse ensin kaikki johtoliitokset ja johdot ja puolat eikä vikaa löytyny niistä. Jäljelle jäi ECU ja tuo anturi - RM Heinolla, ku roudasin pyörän sinne, sitten vaihtoivat tuon anturin suorilta ja alko pelittään.



    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  5.  
  6. #5
    Nyt pelittää.
    Otin koneen vasemmalta puolelta sivukotelosta sen musta tunnistimen irti. Oli pikkaisen likainen joten puhdistin liinalla tunnistimen pään. Anturi kiinni ja lähti samantien käyntiin ilman kummempia sahaamisia.
    Duksut puksuttaa..