Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Reippaan viikon päästä lähetään kaverin kanssa Alastaroon MPtuen ratapäiville ja koska ei ole aiemmin tullut oltua Alastarossa, niin kysyn kokeneimmilta vinkkejä majoitukseen. Olisiko hyviä vinkkejä mistä kannattaa varailla mökkiä tms? Joku systeemi että olisi mahollisuus saunoa/peseytyä olisi plussaa. Esim vastaava kuin Motomajat Virtasalmella, siellä on ainakin ollut hyvä meininki iltasella.

Danke!
    Radan kotisivuilla on majoituslinkkejä melko monta. Itse olen majoittunut aina ystäväni luokse siellä, joten tarkempaa kokemusta ei ole. Mutta radan välittömässä läheisyydessä on hienoja mökkejä, jotka kyllä hakkaa "matomajat" 6-0 .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Jeps, linkkejä tosiaan useita Alastaron sivuilla, mutta juurikin sen takia lähdin kyselemään. Oisko sun ystävän luona tilaa *

No joo, mutta edelleen saapi ehotella.
    Me oltiin tuolla http://www.kylaheikkila.com/ pari viikkoa sit.
    Upee rauhallinen paikka (tosin 5km radalta), 5h mökki, sauna ja vessa saman katon alla ja ihana pikku "lampi" ihan mökin edessä (jossa kävin saunasta pulahtamassa )
    Pihalla oli grilli ja "huvimaja" (tai mikskä sellasta pömpeliä sanotaan)
    Eikä maksanu kun 200€ vkonloppu.

Yks vaihtoehto
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  5.  
    http://www.kysua.net/

Olemme vuokranneet kisaviikonlopuiksi tuon. Siisti ja erittäin hyvin varusteltu mökki ja hintakaan ei normi viikonloppuna päätä huimaa. En tosin osaa sanoa onko vapaana.

Itse majoitumme Alastaron UA:n mökissä, joka siinä muutaman kymmenen metrin päässä.

Varikolla on myös mökki, jota kannattaa Tupalan Terolta kysellä. Ei ole enää päätä huimaavan pitkä matka radalle, häntä vaikka käy vuorojen välillä vetämässä unta kuuppaan siellä.

Ennakkomyynti on ollut kovempaa kuin koskaan ja yksi 20 hengen yritysporukkakin tulossa, joten väkeä on tontilla hyvän sään sattuessa niin paljon, että myöhemmin paikalle tuleville jouduttaneen taas myymään ei oota. Liput siis todellakin kannattaa ostaa etukäteen, mikäli ajamaaan mielii. Sunnuntai on perinteisesti ollut rauhallisempi päivä.

Tervetuloa.

Jukka Relander
    Puheenjohtaja
    Moottoripyöräilyn tuki ry