Kyselin kavereilta tossa Jänkhän penkissä mitattuja arvoja, eikä se pahemmin tunnu olleen optimistinen. Hyvät tulokset.![]()
OK, nyt adville sitten... selitäs mitä sitä on tullu tehtyä!![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
tollasia sieltä tuli *
jos ois pienempi kuski ,varmaan sais ajasta pois ja huippuja lisää ,kun tuntuu toi ilmanvastus meikäläisen ruholla rajoittavan loppunopeutta...
tietty varmaan jos treenais lähtöjä ,sais 60ft ajasta jonkun verran pois
reaktioillahan tuolla ei ollut väliä, kello lähti kun pyörä liikkui *
äh ... emmä jaksa enää yrittää noita isommix... tää paska ei tottele mua
![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Niin, ja oletkos heittäny siihen möhkäleeseen jotain muutaki ku putket kiinni?
Big Air modia tms? Meinaan noi lukemat on lähelle sellasia joita noin yleisesti on vedetty putket/PC/Big Air modilla.![]()
Onkos se strippi sitten niin hemmetin paljo pitävämpi alusta, ettei yhtään päässy lähdöissä takanakki irtoomaan vai? Sittehän sitä voi itekkin joskus tulla kokeileen... Ku mä olen ajatellu ettei mitään järkee lähteä sinne vakiotakasella sutimaan.![]()
jaa paskanen lentokenttä pitävä vai???
mun jousituksen säädöt vaan on nyt sellaset et ei se paljon sudi...
se vaan nostaa etupään niin ylös ku putket antaa myöden ja pudottaa takapään alas... hiukan joskus keulii mutta tosi vähän,sen 5-10cm joka on aika hyvä...
lähtökierrokset 1800, sitten kytkin nätisti ylös ja kaasu pohjaan... kun valo syttyy 8500 kohilla ehtii hyvin vaihtaa ennen rajoitinta, ysin kohilta en enää kerennyt...
se takakumi on se kivikova touring gummi: metz marathon 880
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Täytyy kyl todeta et aika vakuuttava voiman läsnäolon tunne tuollases uuen mallin V-Maxissa. Satulatuntuma yllättävän vastaava kuin Venturessa/vanhassa V-Maxissa, siis satulamitoitus ja suhde tappeihin. Tai sit must vaan kaikki mis on pehmeempi satula ku mun bopperis ja tapit likel satulaa eikä kaukana edessäpäin tuntuu siltä. Ajoin entisen kolleegani mokomaa tänään jonkun 15km ku se halus väkisin koittaa mun rokki-bopperii. En ole varma kumpi koki pahemman kulttuurishokin, mut kyl tuo on ripee verme mut ei kuitenkaan mulle sytyttänyt minkäänlaista ma_tahtoo ilmiötä(onneksi). Kaverille tuli kyl ilmeinen tahtoo harrikan, mut ei V-Maxin tilalle vaan lisäksi, selvinnee siit yli.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
(zetor1400 @ Heinä. 02 2010,07:32) kirjoitti
oletkos nyt lopettanut moottoripyöräilynkin...
vai mikä on parempi kun olet maxin laittanut vaihtoon???
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
10000km maxilla tuli eilen täyteen
Niin siis kymppi ajettu tänä kesänä...
täytyy todeta että kyllä se vastasi odotuksia lähes kaikin puolin.
nurkkakruisailussa se on mahtava ja kääntää ketseita.
mutkateistä se tykkää ja tuntuu jopa ketterältä.
radalla se oli iso ja raskas, oikea malmimöykky
matkapyöränä se on tosi mukava ja rento, mutta huoltsikat tulee tutuiksi, eikä mukaan mahdu kuin lompakko...( ja vaimo)
stripillä se on parhaimmillaan, se vaan menee,eikä venkoile.
endurona se toimii paremmin kuin GS, ainakin pysyy paremmin pystyssä, pystymettässä...
kaikkiaan siis mahtava peli, nyt talvehtimaan,10 huoltokin tuli eilen tehtyä,joten ehkä pientä tuninkia ja ensi kesänä taas *![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Mulla kans ~ 10 000km mittarissa, ja todella tyytyväinen olen ollut.
Ajokausi tosin jatkuu vielä, pakkohan näinä syksyn pimeinä on jotain valopilkkujakin elämässä olla! Tosin hiukan täytyy tuon kaasun kanssa olla todella tarkkana...
Isomman tankin toi vaatisi, ja onneks sellainen on Saksassa tarjollakin.(21 litraa) Joten eiku siihen säästämään, ja siinä sivussa vähän muutakin moddia kehiin talven aikana. Jos ei muuta, niin ainakin väriä pintaan = Lisää mustaa!
Katseenkääntäjä & keskustelun avaaja tuo malmikasa on vailla vertaa. Niin isojen, kuin pikkuihmistenkin kanssa. Viimelomilla joutu repeen täysin, saunaolusten hakureissulla lähikauppaan... Täräytin pihaan, jossa oli lauma pikkukosseja. Siinä ne haavi auki toljotti, ja ku sain kypärän pois päästä ni rohkein kysyi... "Ootko sä se Ghost Rider?".
Helevetti että nauratteli. Juu-u, Ghost Riderkin tarvii kylmää olutta... ettei liekit käy niin kuumina =)
HAUSKAA JOULUA
ja parempia (?) ajokelejä 2011...
ei taida perskeles päästä huomenna ulos tallista, perinteiselle jouluajelulle, tie on kyllä kuiva, mutta mittarissa on -28c...
heh.tulipas leikittyä...
tallinperältä valot pois, pata tulille ja sitten HANAA...
sikasiistit 30cm SINISET liekit tulee putkista kun päästää kaasun, bubumbum...
voi fidd, tulis jo kesä...
taidan tehdä videon yubeen...
tosiaan hauskat joulut javarovasti mutta syödään hyvin...
![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Jaahans...
Ompa sitä pitäny itekkin laittaa tuo "dragsteri" tallissa tulille vähän väliä. Tulis jo se kevät ni pääsis pirun sarviin kiinni taas!!!
Teeppäs juutuuppiin clippi, ni pääsee tässä jouluyön kunniaksi pikkukännissä filisteleen!
HYVÄÄ JOULUA & jatketaan samoja kujeita ens kesänä ku viimeisenäkin. Torstaisin Aurajoen rantaan ja sitä rataa!
dragsteri joo...
et oo säkään siis vaihtanu mopoa...
mulla on käytynä läpi pahin vaihtokriisi ducatin multistrdan ja diavelin kautta 1600 gtl;ään...
mutta sit yx tuttu automyyjä pudotti todellisuuteen kysymällä: haluux oikeesti vaihtaa toyotan alfaan,eli ostaa ongelmia, ja bemari on bemari kaikilta osin...
pisti hiukan miettimään ,ongelmattoman kesän jälkeen...
joten rakennellaan nyt sitten tätä maulla ja maltilla, ja ajellaan taas kesällä...
pitänee opetella laittamaan videoita nettiin...
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
No en todellakaan ole vaihtanu juu. Tuo nykyinenkään ole lähelläkään sitä mitä siitä olen suunnitellut, joten laittamista riittää.
Lisäksi mun mielestä mopossa pitää olla sitä kuuluisaa munaa... Ja tuossa sitä on niin helekatisti enemmän ku missään muussa, että ei vaan tule vaihtokuumetta. Lisää pyöriä talliin, siinä olisi vaihtoehto tietty... Mutta tyyristä on sekin lysti, ja se on modauksesta kaikki sitten pois.
Joten, näillä mennään... ja niin perkuleen tyytyväisenä ku vaan mopoonsa saattaa olla!![]()
ny se löyty... taivas...
kurkkaas tota jos et jo tiänny...
http://www.V-max-F-Maerz.de/vmaxkata...0/597k_en.html
siel on meille vaiks mitä... täytyy käyä ärrällä laittamassa lotto...
sairas takaratas... 300...
huikan vaan dyyris sarja...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Joo, ja ajettavuus meneekin sitte ihan vituralleen tuollasella takanakilla. Sama vaihtaa sitte koko pyörä, kunnon HD alle vaan... ja "nauttimaan" esimerkiksi!
Mä luulen että se on max. 240 minkä tuohon viittii laittaa, sillä se taittuu vielä jotenkuten, vaikka toki huonommin jo ku vakiona.![]()
kunnon HD alle vaan... ja "nauttimaan" esimerkiksi!
onhan siellä toki kapeampiakin, mut toi on komee...
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
v-max touring
22 litran tankki 1200€... pääsis jo melkein 300 km...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Juu, tämä olis kyllä asiallinen hankinta! Uskaltais lähtee jo pitemmillekkin reissuille. *(adville @ Joulu. 25 2010,15:52) kirjoitti
Ja onhan se paksu takanen komea. Mutta ku tämä malmikasa on normirengastuksella ihan oikeasti yllättävän hyvä ajaa kokoisekseen, ni ei viitsis pilata pelkän ulkonäön takia...
Ne pyörät on sitte erikseen mitkä ei ole ikinä ajo-ominaisuuksia nähnykkään, niissä se on se ja sama millä rengastaa.
Laittaa vaikka sellasen "hienon" autonrenkaan taakse... Etuseksi sellanen sirkkelinterän paksunen rinkula, ja niin kauas horisonttiin ku vaan uskaltaa.
kaikkea sitä löytyy...
http://www.autoreleaseinfo.com/1413/...l-yamaha-vmax/
kumman ottaisit vai oikeanpuoleisen???
huomaa muuten hinta, englanti/suomi???
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
lisää...
http://www.hs.fi/autot....8117051
talvi ON tylsäääääääbläähhh...
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Ei ole vaikea päätös...
Diavel on kuin liikaa joulukinkkua syöny Suzuki Gladius. Turhan muovisen olonen köntti, kertakaikkiaan. Mutta selittää tietysti siinä osaltaan ton keveyden.
Lisäksi siitä puuttuu 2 pyttyä & 500 kuutiota...
Varmaan ihan kiva, ei siinä mittään... Mutta kun se "jokin" puuttuu , niin se puuttuu!
mennään ihan eri suuntiin
ei toikaan paha oo...
mä just naputtelin bling osa tilausta nettiin , piti ostaa hiukan kromia möykkyyn ,mutta sitten kaveri soitti ja myi mulle sen kuntopyörän , ja tilaus laitettiin jäihin, toistaiseksi...
mitäs mieltä muuten olet ,jos tota takapäätä pudottais pikkasen...
ois paremman näkönen ,mut millanen ajaa?
tuutteko la messuille?
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Messuille piti tulla, mut on töitä nyt niin kamalasti ettei kertakaikkiaan taivu semmoseen. Plaah!
Juu, ja jokainenhan sitä tekee makunsa mukaan! Mä lisään mustaa, sitä mukaa mikä silmään näyttää hyvälle *![]()
Oon itekkin miettiny tuota perän pudottamista, keulaahan mä olen 5mm pudottanu. Voishan sitä ainaki kokeilla, ei maksa paljoa ja takaisin saa jos ei tykkää! *
Tiedätkö muuten missä sais maalauttaa nuo alkukäyrät mustiksi, silleen että se kans pysyy?
Hirveen kuuminahan nuo ei edes käy, kun on toi suojus tossa vaan se mikä näkyy. Ite putki saa olla minkä värinen tykkää kun se ei näy.
oisko joku pintakäsittelyfirma...
täälläpäin on toi piiroinen joka tekee pulverimaalauksia ja vaikka kuparoinnin jos haluut
pulverimaalaus käsittääkseni pysyy ,mutta myös kestää lämpöä..
saa korjata jos olen väärässä...(mutten ole)![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
En todellakaan tiedä onko parempi, mutta luultavasti ainakin erilainen.(adville @ Syys. 19 2010,18:00) kirjoitti
Siis Diavel. *![]()
vuodesta 1971 ....
240 takanen ja leveempi vanne näyttää kyllä heti paremmalta kun vakio.
AHDIN TAKAA TAHDIN!!
Näinhän se on. Mutta täytyy muistaa, et se meinaa myös vakiohaarukalla kardaanin suojan poistamista haarukan sisäpuolelta. Mikä ei näin maalaisjärjellä ajateltuna ole kovinkaan hieno idea, ottaen huomioon nämä tän maan "hienot" ajokelit.(yamazaki @ Helmi. 05 2011,06:40) kirjoitti
Ainoa pitkällä juoksulla järkevä vaihtoehto on ostaa OTECilta koko haarukka + vanteet. Ja se ei olekkaan sitten ihan halpaa lystiä se! Vaan tietty, onko tämä harrastus muutenkaan?![]()