Sivu: 5 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 409:sta
  1. #121
    Lainaa (zetor1400 @ Maalis. 27 2010,19:11) kirjoitti
    Olihan se vähän vilpoista, mutta kuitenkin *
    Pitihän tuo uusi tavarankuljetustaso testata...
    Huomenna uudestaan. Ennuste taitaa olla +3c iltapäivällä.


    Kylmää on asfaltti. Tiedä vaikka jaksaisi maxi lyödä tyhjää...
    Supermoto
  2. #122
    Itekkin aikanaan mietin tuollasta tavaratasoa. Mut tulin siihen tulokseen, että kovin on pieni + minne hemmettiin tuosta vetää tavaraverkon kiinni? Tämä siis jos on vähänkin isompi "kapsäkki" mukana. Kyllähän tuohon jonku pikkunyssäkän tietty vielä sitoo...

    Kokeilin viimekesänä ihan rinkkaa selkään, ja sehän toimi oikeen hienosti. Sillä rinkan alaosa makaa mukavasti tuossa matkustajan penkillä, näin ollen hartioille ei tule painoa yhtään... Ja rinkkaan saa pakattua sentään jo kohtuudella kampetta.

    Asiasta kolmanteen, Maxiin alkaa löytyä jo ihan tyyliin sopivaa pleksiäkin. Tuolla Yamaha Europen sivuilla on muutakin hienoa uutta sälää... Pleksiä Maxiin...
    Kaikkia noita osia saa kivuttomasti tilattua suoraan paikalliseen merkkiliikkeeseen, näin ainaki Turuus



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #123
    jes... annoin itelle perix... nyt se on hankittu

    mistä vakuutus?
    hinnat???

    tulis jo kesä...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  4. #124
    Lainaa (adville @ Maalis. 29 2010,22:20) kirjoitti
    jes... annoin itelle perix... nyt se on hankittu

    mistä vakuutus?
    hinnat???

    tulis jo kesä...
    ONNEA, ONNEA
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  5. #125

    räntää *fiddu joka ilta *
    pitää kohta hakea mopo tohon olkkariin sieltä liikkeestä notta saa rauhassa kuolata...
    roskis piti mulle sellasen palopuheen että pakkohan se maxi oli ostaa, onhan nyt sitten ainoa oikea MOOTTORIpyörä, kuulemma

    oisko kenenkään anopilla pakottavaa tarvetta ZZRrän ostamiseen?
    taitaa jäädä muuten ajamattomaksi...

    vakuutusyhtiöitä on mahdotonta kilpailuttaa...

    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  6. #126
    Tänään noin 100 km lenkki. Sopiva kurakeli jokakeväiseen ajamisen uudelleen opetteluun. *Hiekkaa on tänä keväänä teillä aikaisempaa vähemmän, ainakin näillä nurkilla.



    vuodesta 1971 ....
  7. #127
    Runsaat 1000 km takana Vmax:lla ja nyt on aika säätää alusta kohdalleen. *

    Kaikista säädettävissä olevista mopojen jousituksista mitä alle on osunut ovat Vmaxin tehdasasetukset kaikkein jäykimmillä, ainakin siltä on tuntunut. Osasyy saattaa olla nämä kohtuullisen viileät kelit.

    Onko kellään kokemuksia ja/tai ehdotuksia säätöjärjestyksestä (etu/taka, esijännitys, paluuvaimennus vai sisäänmenovaimennus ensin vai kaikki yhtä aikaa)? Tavoitteena on saada hieman mukavuutta lisää. *

    Toisaalta kurvailu ei saa muuttua heijaamiseksi, ja takapyöränkin pitäisi pitää kohtuullisesti . *Kokemuksia vakavamasta mutkailusta ei vielä tosin ole, mutta kunhan pito paranee, niin jonkinlaista kallistelua on odotettavissa.

    Tänään aloitan luultavasti takapään vaimennusten pehmentämisellä.

    vuodesta 1971 ....
  8. #128
    torstaina hakemaan max kotiin

    täytyy koittaa tuota jousitus hommaa sitten kunhan pääsee ensin ajamaan muutaman kilsan

    nyt pitää lähtee zetorilla tappamaan liiempiä menohaluja

    mistä niitä vapari ilmansuodattimia oikein saa
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  9. #129
    Lainaan itseäni:

    Lainaa (zetor1400 @ Huhti. 11 2010,08:05) kirjoitti
    Runsaat 1000 km takana Vmax:lla ja nyt on aika säätää alusta kohdalleen. *

    Tänään aloitan luultavasti takapään vaimennusten pehmentämisellä.
    Olikin syytä tarkistaa kaikki säädöt: etupään säädöistä paluuvaimennus, vasen vs oikea, olivat aivan eri tasoilla, toinen väännetty (?) tiukasti äärilaitaan kiinni.

    Pehmensin peräpäätä (molemmat vaimennukset) kaksi naksua pehmeämmäksi. Suunta oli oikea, ehkä määräkin.

    Seuraavaksi lasken perän esikiristystä kaksi viivaa.


    vuodesta 1971 ....
  10. #130
    jes... *

    67 kilsaa tuolla "puolivalmisteella" ekana iltana...

    tänään sitten alkoi rakentelu, takapyrstö sai kyytiä uuden alumiinihässäkän tieltä, takapäästä tuli aika paljon tasapainoisemman näköinen...

    mistä niitä k&n putsareita saa , kun ainakaan stormi ei tunne?

    acran ja muijanpidikkeen saa saarilta halvimmalla joten ne sitten tulee sieltä...

    mutta on se tälläselle isollekin ukolle mahtava laite, hyvä asento ja sopivasti puhtia sunnuntaiajeluun...

    en muuten sitten vieläkään näköjään osaa laittaa kuvia tänne... *
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  11. #131
    No niin 260 km mittarissa

    nyt alkaa päästä hiukan sisään tuohon laitteeseen, käsittämättömän tukeva ja helppo käsitellä ja se VOIMA...

    mutta mutta ... ze tärinä on melkoista kun on kierrokset alhaalla ja lähtee vedättämään jostain 2,5 K eli 80 vauhdista isolla vaihteella , sen tosin saa pois kun vaihtaa pienempää ,mutta kun haluis käyttää sitä julmaa vääntöä.

    toinen juttu on se takajousitus , kun on routapaakku ja perse painuu alas ,se tulee kuin linko ylös, joten varmaan pitäis ulosvaimennusta lisätä aika rutkasti ja hiukan pudottaa takapäätä alemmas että mun kokoisellakin pienellä (190cm)ukolla yltäis jalat maahan kunnolla-

    muuten hieno peli...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  12. #132
    Kuten jo aikaisemmin totesin, on Vmax tehdasasetukset kovimmat minulla ajossa olleista säädettävistä alustoista.

    Kannattaa kokeilla kaikkia kolmea perän säätöä (erikseen), muutos on aika suuri. Tosin ilman lämpeneminen voi tuoda myös lisää pehmeyttä.

    Sisäänajo on nyt tehty.





    vuodesta 1971 ....
  13. #133
    nyt loppu ajelut... taas sataa...

    tulis jo lämmin ja kuiva ja piiiitkä kesä...

    perskule , onnex oli auto et pääsi kotiin töistä, kun piti jättää maxi pajalle ,ettei se kastu
    en oo raskinnu ees pestä sitä vielä ettei jää kuivuneista pisaroista jälkiä, saiskohan sen kuivattua pesun jälkeen vaikka lehtipuhaltimella???
    ei auta nyt edes työmatkat sisäänajokilometreihin (1km/suunta) ja työt estää ajelut iltaisin aika tehokkaasti, tähän aikaan vuodesta ja hitto viikonloppuna kuudet synttärit, joten taitaa jäädä silloinkin ajamatta
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  14. #134
    Minäki muistelisin että uuden Maxin jousitus tuntui heti ens alkuun hiukan sellaselta pintakovalta. Mistä sitten johtuu? Oliko sitä vain odottanu, että tuollanen lehmä olis jotenki kauhea letku tms?

    Mut muutama sata kilsaa alle / tiukempi mutkapätkä rivakammalla tahdilla ja sen jälkeen huomasinkin jo säätäväni jousitusta hiukan jäykemmälle. Nimittäin kyllä se vaan yllättävän kiikuksi menee noilla tehdas asetuksilla jos vähänkään kovempaa mennään. *

    Joku kyseli vaparisuodattimien perään tuolla aiemmin? Eli Maxiin kyllä löytyy K&N suodatin joka menee heittämällä paikoilleen. Jenkkipojat on sen hiffanneet tuolla "star V-Max" sivustollaan ja taisi olla mallinumeroltaan: CM-9908

    Tuossa linkki artikkeliin:
    K&N filsut Maxiin

    Huh, kyllä on kevät tuntunu pitkältä. Mut viikon päästä tässä pitäis itsekkin päästä kotosalle ja sen jälkeen se on 6 viikkoa lomaa vaimon & Maxin kanssa edessä !!! NAM!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  15. #135
    Akran putkihässäkkä ja muut kilkkeet tuli, parin viikon jono penkitykseen. Onkos kukaan jo ajellu Akran väliputkistolla? Onko äänet kovemmilla kierroksilla mimmoset? Mitä tuloksia penkistä? ps. Lunta sataa!
    Vmax1200 vm.2000, Vmax1700vm2009.
  16. #136
    no kiva juu

    lohjallakin satoi äsken lunta , kun pikkubroidi haki pyöränsä talvisäilöstä stadiin, oli kuulemma hienoa kun piti toisella kädellä pyyhkiä lunta pois lasista että näki ajaa...

    youtubesta löytyy ohiajovideoita joista voi kuunnella äänten eron acralla tai ilman.

    toimitusaika briteistä 3-4 viikkoa... odotellaan

    vielä huomenna synttäreitä joten ei tuu kilsoja...
    tänään ois ollu hieno ilta ajella ainakin salonseudulla, mut synttäreitä ja

    kesämmällä sitten
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  17. #137
    Akran äänistä voin sen verran todeta, että hienot on!!!

    Mä en tiedä tuleeko niistä vielä kovemmat jos heittää alkuperäset vaimentimetkin mäkeen ja laittelee Akran omat tilalle?

    Enhän mäkään kerenny ku tallissa talvella käyttämään, mut siis tyhjäkäynti on raakan kuuloista "röpötystä"... ja kierroksilla muuttuu sitten pehmeemmäksi, bassokkaammaksi jylinäksi se touhu. Tietysti mä viittiny tyhjäkäynnillä hirveesti siellä tallissa mesota... Lisää sitten ihan maantiellä viikon päästä!

    Jotenkin kaikki tällä hetkellä tarjolla olevat tarvikevaimentimet on liian rimpuloita tuohon malmikasaan. Jää se katin tilalla oleva tyhjä kolo jotenki liikaa paistamaan sieltä... Tästä syystä olen ite päätyny pitämään noi orggisvaimentimet. Ja tietty Maxissa KUULUU myös olla ne 4 kpl pakoröörejä takana tulijan hämmästeltäväksi. 2 kpl tai 1 kpl, huomattavasti laimeempaa... Ja äänien puolestakaan en kyllä kaipaa yhtään lisää melua, eli noi originaalit ei kyllä liikaa vaimenna *
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  18. #138
    475km

    ehdimpäs ajelemaan sentään parisataa kilsaa, ja perehtymään takajousituksen saloihin...
    nyt se on aika kivan oloinen, kun päästin kolmen viivaa jousitusta pehmeämmäksi ja tiukensin kolme napsua ulosvaimennusta. yksi napsu kerrallaan niin eron huomaa ihan heti, kyllä on hyvä alusta, ei enää lyö takapäätä ylös kiukulla vaan ihan kauniisti nousee rytkyn jälkeen...

    seuraavana vuorossa etupää...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  19. #139
    Lainaa (Yamaha1 @ Maalis. 23 2010,17:35) kirjoitti
    Kun asentelit tuon PCV:n niin oliko silloin vielä tietoa siitä, että jos sen pelkästään heittää kiinni sinne akun (-) napaan, niin voipi olla ettei pelaa lähellekkään niinku pitää...
    Kyllähän siellä TPS signaalissa pientä väpinää oli, eli laittelin tuon maahommankin kuntoon samalla kun asensin Racing ECU:n ja Power Shifterin. Samalla vedin ECU:lta 'speedo pickup' piuhan PCV:lle niin sai "multi gear setupin" käyttöön. Nyt voi siis halutessaan hifistellä ja ajaa karttaa, jossa jokaiselle vaihteelle omat säädöt ja säätää PC:n kautta myös vaihtajan ajoituksia. Koottuja ohjeita niille joilla asia on ajankohtainen oheisista linkeistä word dokumentti (mukana linkit) - pdf dokumentti.

    Vaikka Evoluzione Cyclesportin 'advanced' pohjakartta näyttäisi toimivan erittäin hyvin ja AutoTune toimii nyt entistä paremmin niin kaipa se kuitenkin pitää vielä penkkiin ajaa ennen kunnon kesää. Mitä muuten pyöräkohtaisen kartan dynottaminen on muille vmaxilaisille ympär suomea kustantanut?

    Ps. Ovat rapakon takana kuulemma viimeinkin onnistuneet jailbreakkaamaan VMX17 tehdasECU:n. Eli jossakin kohtaa varmaan päästään säätelemään maxiakin oman moottorinohjausyksikön kautta, kuten kotiloiden kanssa on tehty jo pitkään *



    X-määrä erilaisia Vee configuraatioita
    Diligentia, Vis, Celeritas!
  20. #140
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 25 2010,05:46) kirjoitti
    Mä en tiedä tuleeko niistä vielä kovemmat jos heittää alkuperäset vaimentimetkin mäkeen ja laittelee Akran omat tilalle?
    Hieman kovemmat kyllä (ainakin ilman noise damppereita) mutta parasta on kuitenkin se, että 'äänen laadussa' on huomattava ero Acran hyväksi verrattuna vakiopönttöihin.



    X-määrä erilaisia Vee configuraatioita
    Diligentia, Vis, Celeritas!
  21. #141
    nonni...

    melkein tonni täynnä, pitää hommailla öljyt ja putsari, että saa tehtyä ekan huollon...

    onko tossa jotain sisäänajoohjelmaa tjn mitä pitäs jollain testerillä muuttaa??

    kävin alastaron vapareissa tänään mutten rohjennut radalle kun ei saa vielä oikein käyttää rundeja ja muutenki hirvitti, menee ne pojat ja tyttö niin sairaan lujaa, katsomosta arvioituna ainakin...

    hieno malmikasa kaikenkaikkiaan ,mutta se kulutus on jotain aivan järkyttävää... eipä silti saahan sitä bensaa huolttikselta, mutta kun pelottaa että seuraava huolttis on liian kaukana...

    tankilla pääsee sen 140-150 km sitten alkaa valot palaa ja trippi laskee kilometrejä työntämisen aloitukseen... hieno tunne... taitaa tulla mahahaava,kun ajatteleekin syksyistä lapinreissua... oisko 195 ihan ,ihan maksimi???

    muuten jees, isompi tankki pitää hankkia...
    vesikelillä pitää olla muuten pikkuisen varovainen kun sutii kaikilla vaihteilla...kaasulla...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  22. #142
    1110km *

    alkaa olla sisäänajot kohta lopuillaan ja pääsee kierrättämään :jippikaij

    tosin kyllä tuo 7000 rajakin riittäis ,sekin tuntuu mahtavalta

    tulis jo lämmin, tänäänkin täällä satoi taas räntää , mut olin just silloin turuus ja siel oli kaunista...

    ja nyt ...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  23. #143
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 24 2010,06:06) kirjoitti
    Minäki muistelisin että uuden Maxin jousitus tuntui heti ens alkuun hiukan sellaselta pintakovalta. Mistä sitten johtuu? Oliko sitä vain odottanu, että tuollanen lehmä olis jotenki kauhea letku tms?

    Mut muutama sata kilsaa alle / tiukempi mutkapätkä rivakammalla tahdilla ja sen jälkeen huomasinkin jo säätäväni jousitusta hiukan jäykemmälle. Nimittäin kyllä se vaan yllättävän kiikuksi menee noilla tehdas asetuksilla jos vähänkään kovempaa mennään. *

    Joku kyseli vaparisuodattimien perään tuolla aiemmin? Eli Maxiin kyllä löytyy K&N suodatin joka menee heittämällä paikoilleen. Jenkkipojat on sen hiffanneet tuolla "star V-Max" sivustollaan ja taisi olla mallinumeroltaan: CM-9908

    Tuossa linkki artikkeliin:
    K&N filsut Maxiin

    Huh, kyllä on kevät tuntunu pitkältä. Mut viikon päästä tässä pitäis itsekkin päästä kotosalle ja sen jälkeen se on 6 viikkoa lomaa vaimon * & Maxin * kanssa edessä !!! NAM!
    No niin, maxi on viety nyt perjantaina pajalle ja asentaja ei löytänytkään vapaavirtaussuodinta, K&N ei kuitenkaan tunne uuteen maxiin filtteriä vaikka joissain luetteloissa se mainitaan. Tuossa linkissä on erillaisia auton filttereitä jotka käy maxiin mutta kun maalaispojalla loppuu kielitaito kesken niin onko mitä eroja noissa filsuissa?Eikös noi kaikki ole vapaavirtausfilsuja? Maanantaiaamuna pitäis alkaa penkittää ja nyt vielä puuttuu putsari, vittu apua!
    Vmax1200 vm.2000, Vmax1700vm2009.
  24. #144
    Lainaa (Max554 @ Touko. 07 2010,18:34) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 24 2010,06:06) kirjoitti
    Minäki muistelisin että uuden Maxin jousitus tuntui heti ens alkuun hiukan sellaselta pintakovalta. Mistä sitten johtuu? Oliko sitä vain odottanu, että tuollanen lehmä olis jotenki kauhea letku tms?

    Mut muutama sata kilsaa alle / tiukempi mutkapätkä rivakammalla tahdilla ja sen jälkeen huomasinkin jo säätäväni jousitusta hiukan jäykemmälle. Nimittäin kyllä se vaan yllättävän kiikuksi menee noilla tehdas asetuksilla jos vähänkään kovempaa mennään. *

    Joku kyseli vaparisuodattimien perään tuolla aiemmin? Eli Maxiin kyllä löytyy K&N suodatin joka menee heittämällä paikoilleen. Jenkkipojat on sen hiffanneet tuolla "star V-Max" sivustollaan ja taisi olla mallinumeroltaan: CM-9908

    Tuossa linkki artikkeliin:
    K&N filsut Maxiin

    Huh, kyllä on kevät tuntunu pitkältä. Mut viikon päästä tässä pitäis itsekkin päästä kotosalle ja sen jälkeen se on 6 viikkoa lomaa vaimon * & Maxin * kanssa edessä !!! NAM!
    No niin, maxi on viety nyt perjantaina pajalle ja asentaja ei löytänytkään vapaavirtaussuodinta, K&N ei kuitenkaan tunne uuteen maxiin filtteriä vaikka joissain luetteloissa se mainitaan. Tuossa linkissä on erillaisia auton filttereitä jotka käy maxiin mutta kun maalaispojalla loppuu kielitaito kesken niin onko mitä eroja noissa filsuissa?Eikös noi kaikki ole vapaavirtausfilsuja? Maanantaiaamuna pitäis alkaa penkittää ja nyt vielä puuttuu putsari, vittu apua!
    K&N suodattimilla tarkoitetaan vissin neljää erillistä suodatinta, jotka ovat aivan hyllytavaraa. Suodattimen korkeus ja kurkun koko ratkaisevat sopivuuden *

    Muita hengittävämpiä filttereitä on tarjolla ainakin tuolla

    tai, www.ufocycles.com.

    Kuvia olen nähnyt neljän putsarin setistä, mutta tuotenumeroa en osaa kyseisille setille antaa.
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  25. #145
    k&n cm-9908 can-am kolmipyörän vaparin tilasin AD turusta joka on paikallinen kyseisen firman jälleenmyyjä... hinta 64€

    tulee ilmeisesti kuitenkin aaltonen motorsportin kautta joka tuo niitä maahan?

    tuolla jossain aiemmassa linkissä se oli se sopivin niistä neljästä jotka maxiin soppii, ilman muutoksia...

    ei ole vielä tullut, mutta lähipäivinä...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  26. #146
    +5.. ja taas sataa... onnex sentään vettä

    1200km...

    tulipa tuossa sunnuntai iltana tehtyä tuo eka huolto paremman puutteessa kun ei pääse ajamaankaan, eikä oikein ollut muutakaan tekemistä.

    kun nyt tulis se putkisto ja filtteri niin pääsis ruuvaamaan enempi.

    kulutus pieneni tonnin jälkeen ihan itekseen joten kyllä siinä on joku sisäänajoohjelma???

    miks toi pitäis penkittää noitten viriosien jälkeen ,eikx toi osaa muuttaa asetuksiaan muka itte, lambda arvojen perusteella vai??
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  27. #147
    voi olla etten ehdi huomenna jokirantaan, mut joku keskiviikko voitas varmaan järjestää omat "kokoontumisajot" turuus...

    viime viikollakin ukkoja pyöri ku kärpäsiä pyörän ympärillä

    lauantaina pitää ihan varmasti ainakin mennä sinne humppilaan...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  28. #148
    Lainaa (adville @ Touko. 11 2010,19:25) kirjoitti
    voi olla etten ehdi huomenna jokirantaan, mut joku keskiviikko voitas varmaan järjestää omat "kokoontumisajot" turuus...

    viime viikollakin ukkoja pyöri ku kärpäsiä pyörän ympärillä

    lauantaina pitää ihan varmasti ainakin mennä sinne humppilaan...
    Juu, kyllähän tuo möhkäle tuntuu mielenkiintoa herättävän. Tietty kun ei joka kulmilla tule vastaan ni se on selvä.

    Me meinataan kauniimman osapuolen kanssa tulla huomenna jokirantaan, mut mikäs tää lauantain Humppilan keikka on?!?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  29. #149
    siel on jonkin sortin toukoajo jossa on vmcf kokoontuminen humppilan lasitehtaan pihassa lauantaina klo 12...

    olis tarkoitus mennä jos ei tuu mummoja taivaalta

    koitan päästä kans huomenna mut voi olla työeste, toivottavasti hommat menee perseelleen niin pääsee ajelemaan...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  30.  
  31. #150
    kävin jokirannassa mutta olitte kuulemma juuri lähteneet, kun tultiin hiukan myöhään...

    noo eipätuo mittään , onhan noita keskiviikkoja ...

    nyt ois 1500km lasissa ja kohta saa käännellä ihan syrämmen kyyllyrest asti, voi ryänä ku mää orotan...

    sit kun ne osat viel tulis ni sais taas askarrella , ni tuntuis taas enempi omalta, vaik on se jo aika ihq tollasenakin

    kestääx toi takakumi yli 3Kkm...?
    se on nyt jo keskeltä suora...yhtään en oo vedättäny


    huomenna taas

    ja nyt
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Sivu: 5 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen