Sivu: 1 / 14:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 405:sta
  1. #1
    Onko kokemuksia, omistajilta, koeajajilta. saatavuus jne.
    Jos ostais sen viimeisen pyörän.....?
  2. #2
    Roskakuskilla on se uusi v max , tykkää kuin hullu puurosta
    vaihtoi turbo rocketin siihen. Voimaa ja iloa on kuulema piisannu
    ja kaikkea nippeliä löytyy jo maailmalta. Olipa joku sen kamu saanu
    uuden maxin ihan heti kun kauppaan käveli ( oli liikkeen omistajan mopo ) .
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  3. #3
    Se on MOOTTORIpyörä,josta ei löydy hakemallakaan moitetta ajettavuudesta,käsiteltävyydestä ja TEHOSTA *
    Soppaa menee,mutta teho ei tule tyhjästä *

    Viri ja desing-palikkaa on ja tulee kokoajan lisää firmoilta,jotka ovat vihkyityneet ainoastaan VMAXiin,ja niitä on useita *

    Oli aivan uusituttavuus tämä "VMAX maailma", ja sen porukan aktiivisuus tähän uuteen malliin sekä edelliseen *

    Olen aivan * tähän peliin,vaikka edelliseen ratsuun tunsin samoin,mutta niinhän se menee tyttöystävien kanssakin,että uuden vuosikymmenen tekniikka korvaa moninkerroin sen vanhan tekniikan * *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  4. #4
    Roskakuski puhuu asiaa. Uusi maksi eroaa edellisestä "risukeulasta" kuin päivä yöstä. Yllättävän helppo ajaa, uskaltaa jarruttaa jopa kurvissa eikä ole kovin herkkä millekkään urille. Nyt on maxissa oikein jarrutkin verrattuna vanhaan. Pienenä miinuksena voi sanoa polttoainetankin tilavuuden. Miksiköhän se on edelleen sama kuin vanhassakin. Jos oikein antaa kenkää, niin punavalo palaa jo 130km jälkeen.
    Markkinoille ilmestyy varmaan piakkoin lisätankkeja.
    Vmax1200 vm.2000, Vmax1700vm2009.
  5. #5
    Jep,juuri näin tuon tankin suhteen.....,kun nielee bensaa kuin Sika,jos vähän rankaisee,mutta toisaalta huilaa n.6L/100km jos ajaa "järkevästi",mikä on jokseenkin mahdotonta,kun on tämä peli alla

    Maailman matkaamisen suunnittelu toteutuu vain tyyliin bensis to bensis,ja se kismittää itseäni eniten
    Toivottavasti 20l tankki tulee jotenki mahdolliseksi.......
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  6. #6
    Kulutus ja kilometrit tankillisellahan ovat ihan perus sporttipyörän linjoissa. Hauskasta joutuu käymäään tankilla... *
    Sääli ettei noita pääse missään koeajamaan... Kuitenkin mieleinen tuo vanhakin maxi, niin sairaalta kun se kuulostaakin, joten polte olisi kova päästä uuden puikkoihin. Taatusti hauska "tehocustomi".
    Tuono 1100RR
  7. #7
    Lainaa (jaulis @ Heinä. 28 2009,22:33) kirjoitti
    Kuitenkin mieleinen tuo vanhakin maxi, niin sairaalta kun se kuulostaakin, joten polte olisi kova päästä uuden puikkoihin. Taatusti hauska "tehocustomi".
    Oli mielikuvasi edellisestä millainen tahansa,niin gen 2 lyö ällikällä kaikki,eikä siitä ole kahtapuhetta *
    En henk. koht. pitänyt edellisestä mallista,tai oikeastaan sen "hyökkäävästä" moottorista,mutta nyt ollaan asian ytimessä *

    Se on siinä........ kokeile,jos mahdollisuus on ......
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  8. #8
    Juu... Ainoa asia mikä estää meikäläistä hankkimasta tätä uutukasta, on juuri toi olematon toimintasäde tankillisella. Aika uskomaton "floppi"... Kyllä 250-300 kilsaa pitää päästä tankilla, muuten iskee ahistus.

    Toivottavasti tuohon tulee parannus ASAP, ja sen jälkeen lähtee meikäläisen BMW vaihtoon samantien!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  9. #9
    Ja p*skat... Nyt tuntuu olevan homma silleen, että meikäläinenkin viimein antautuu järkevine perusteluineen ja ens kesäksi olisi hommattava 2010 V-MAX.

    Eli kertokaas nyt sitten te onnelliset omistajat vaikkapa seuraavat faktat:

    - Onnistuukos sen hankkiminen ihan niinkuin muittenkin pyörien, eli että oman vanhan ratsun saa kaupoissa vaihdettua rahaksi?

    - Minkälaisia vakuutushintoja tuollaiseen könttiin olisi odotettavissa?

    - Entäpä tuleeko 2010 malliin kenties jotain uutta, vai jatketaanko samalla mallilla nyt sitten seuraavat 20 vuotta?

    - Sitten tietty noitten kilkkeitten valmistajat kiinnostaa kovin... erityisesti jos joku on alkanut jo valmistaa suurempaa bensatankkia? *

    HUOH! No mutta niinku joku tuolla jo aiemmin totesi, jos nyt viimein ostaisi sen "viimeisen" pyörän itselleen... 100 kiloa liikaa... sekä hevosvoimia, että painoa... kuulostaa järkevälle!



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  10. #10
    Lainaa (Yamaha1 @ Elo. 01 2009,16:04) kirjoitti
    Ja p*skat... Nyt tuntuu olevan homma silleen, että meikäläinenkin viimein antautuu järkevine perusteluineen ja ens kesäksi olisi hommattava 2010 V-MAX.

    Eli kertokaas nyt sitten te onnelliset omistajat vaikkapa seuraavat faktat:

    - Onnistuukos sen hankkiminen ihan niinkuin muittenkin pyörien, eli että oman vanhan ratsun saa kaupoissa vaihdettua rahaksi?

    - Minkälaisia vakuutushintoja tuollaiseen könttiin olisi odotettavissa?

    - Entäpä tuleeko 2010 malliin kenties jotain uutta, vai jatketaanko samalla mallilla nyt sitten seuraavat 20 vuotta?

    - Sitten tietty noitten kilkkeitten valmistajat kiinnostaa kovin... erityisesti jos joku on alkanut jo valmistaa suurempaa bensatankkia? *

    HUOH! No mutta niinku joku tuolla jo aiemmin totesi, jos nyt viimein ostaisi sen "viimeisen" pyörän itselleen... 100 kiloa liikaa... sekä hevosvoimia, että painoa... kuulostaa järkevälle!
    Moro,

    -Vanha vaihdossa ja normaali tinkaaminen käyntiin välirahasta.

    -Aivan normaalitasolla,mutta laitan huomenna faktatiedon.

    -2010 malli on ainakin huhujen mukaan SAMA. Mistään radikaalisesta uudistuksesta en ole miltään foorumilta lukenut,mutta pakkohan uuteen on tulla jotain uutta *

    -Tankkia odotellessa * *


    HUOH! "Viimeistä" pyörää ei ole olemassakaan,on vain fiiliksiä ennen uuden pyörän hankintaa *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  11. #11
    Lainaa (roskakuski @ Elo. 01 2009,20:43) kirjoitti
    HUOH! "Viimeistä" pyörää ei ole olemassakaan,on vain fiiliksiä ennen uuden pyörän hankintaa *
    Tässä on NIIN oikea lause, ettei oikeampaa voisi olla. M1800R:n piti olla (no en mä sitä uskonut koskaan täysin itsekään) se viimeinen pyörä. Noh, kaiketi se oli viimeinen kustomi.. * AINA ja jokakerta alkaa tekemään mieli jotain muuta. Ja ne penteleet vielä vaihtelee jatkuvasti. Siksi kävinkin tekemässä loton tänään. Jos paukahtaa yksinäinen 7 oikein niin lupaan tässä, että tilaan ensi viikolla:

    - Aprilia RSV4
    - BMW GS1200 Adventure
    - H-D Road King
    - Moto-Guzzi Griso 8v
    - Triumph Scrambler

    + kustomoitan radikaalisti nykyisen pyörän. *

    Edit: Oho, lotto on jo arvottu. Taidan tarkistaa aamulla...



    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  12. #12
    Lainaa (TwinTenox @ Elo. 01 2009,21:48) kirjoitti
    Lainaa (roskakuski @ Elo. 01 2009,20:43) kirjoitti
    HUOH! "Viimeistä" pyörää ei ole olemassakaan,on vain fiiliksiä ennen uuden pyörän hankintaa *
    Tässä on NIIN oikea lause, ettei oikeampaa voisi olla. M1800R:n piti olla (no en mä sitä uskonut koskaan täysin itsekään) se viimeinen pyörä. Noh, kaiketi se oli viimeinen kustomi.. * AINA ja jokakerta alkaa tekemään mieli jotain muuta. Ja ne penteleet vielä vaihtelee jatkuvasti. Siksi kävinkin tekemässä loton tänään. Jos paukahtaa yksinäinen 7 oikein niin lupaan tässä, että tilaan ensi viikolla:

    - Aprilia RSV4
    - BMW GS1200 Adventure
    - H-D Road King
    - Moto-Guzzi Griso 8v
    - Triumph Scrambler

    + kustomoitan radikaalisti nykyisen pyörän. *

    Edit: Oho, lotto on jo arvottu. Taidan tarkistaa aamulla...
    Mulla oli se "VIIMEINEN PYÖRÄ" ,jota pidin hetken oman moottoripyöräilyn viimeisenä täyttymyksenä Rocket3 turbolla * *

    Ja mieli muuttuu kokoajan.......

    Kun ajaa ja kokeilee kaikenlaisia,niin hämmentyy itsekkin omasta VARMASTA ja LOPULLISESTA valinnasta......
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  13. #13
    Lainaa (roskakuski @ Elo. 01 2009,22:09) kirjoitti
    Lainaa (TwinTenox @ Elo. 01 2009,21:48) kirjoitti
    Lainaa (roskakuski @ Elo. 01 2009,20:43) kirjoitti
    HUOH! "Viimeistä" pyörää ei ole olemassakaan,on vain fiiliksiä ennen uuden pyörän hankintaa *
    Tässä on NIIN oikea lause, ettei oikeampaa voisi olla. M1800R:n piti olla (no en mä sitä uskonut koskaan täysin itsekään) se viimeinen pyörä. Noh, kaiketi se oli viimeinen kustomi.. * AINA ja jokakerta alkaa tekemään mieli jotain muuta. Ja ne penteleet vielä vaihtelee jatkuvasti. Siksi kävinkin tekemässä loton tänään. Jos paukahtaa yksinäinen 7 oikein niin lupaan tässä, että tilaan ensi viikolla:

    - Aprilia RSV4
    - BMW GS1200 Adventure
    - H-D Road King
    - Moto-Guzzi Griso 8v
    - Triumph Scrambler

    + kustomoitan radikaalisti nykyisen pyörän. *

    Edit: Oho, lotto on jo arvottu. Taidan tarkistaa aamulla...
    Mulla oli se "VIIMEINEN PYÖRÄ" ,jota pidin hetken oman moottoripyöräilyn viimeisenä täyttymyksenä Rocket3 turbolla * *

    Ja mieli muuttuu kokoajan.......

    Kun ajaa ja kokeilee kaikenlaisia,niin hämmentyy itsekkin omasta VARMASTA ja LOPULLISESTA valinnasta......
    näin se menee..
  14. #14
    3+1 oikein. Sillä saa euron. Jatkan Suzukilla.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  15. #15
    Maxi on ja pysyy kulttipyöränä tulevaisuudessakin. Eihän hyvää jokavuosi voi muutella. Tehtiihän vanhempaakin mallia vaivaiset 24v. Hinnankin ymmärtää kun onhan se tehty jalometallista. Saahan sillä hinnalla ämpärimuovista kyhättyjä suzukeja ja kavoja kaksinkappalein. l
    Vmax1200 vm.2000, Vmax1700vm2009.
  16. #16
    Lainaa (Max554 @ Elo. 02 2009,18:53) kirjoitti
    Maxi on ja pysyy kulttipyöränä tulevaisuudessakin. Eihän hyvää jokavuosi voi muutella. Tehtiihän vanhempaakin mallia vaivaiset 24v. Hinnankin ymmärtää kun onhan se tehty jalometallista. Saahan sillä hinnalla ämpärimuovista kyhättyjä suzukeja ja kavoja kaksinkappalein. l
    Kyllähän maxi on kuitenkin samaa ämpärimuovia kuin muutkin japsit, ihan niin kuin vanhemmatkin on, eli eipä taida pelkät "osat" määrittää hintaa. Status määrittää. Hyvä niin, kyseessähän onkin kulttipyörä.

    Ps. Hyvin pitää hintansa nuo vanhatkin maxit. Tuskin tekee uusikaan poikkeusta.
    Tuono 1100RR
  17. #17
    Huonoa suunnittelua tai halpoja materiaaleja kun on 100 kg liian painava. Kone on kieltämättä kiinnostava ja ulkonäkö ihan ok. Itsellä oli 1993 täysitehoinen V-Max aikoinaan ja isokoneinen (siihen aikaan iso eli 1800cc , nykyään keskikokoinen kun kaikki kunnon koneet on yli 2l) harrikka pesi sen mennentullen kaikissa ominaisuuksissa, että se siitä kultista. Lötkö runko, pieni tankki, hirveä jano, kardaani pompotti ja surkeat jarrut, ääniäkään ei millään saanu kuulostamaan hyviltä.
    Honda kun tekisi sen wingin koneella Milanossa olleen customin. Oli tosi hieno ja keveämmän näköinen kuin V-Max. 150 hv riittäisi aivan hyvin ja 6 sylinteriä antaisi hienon soundin suorilla putkilla. Kompressoriakin varmaan löytyy.
    Tuosta uudesta V-maxin koneesta saisi mahtavan pelin kun saisi 100 kg pois, mutta turbot ym. ei korvaa sitä tosiasiaa että se on aivan liian painava.

    edit. V-max oli vuonna 1993



    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  18. #18
    Lainaa (mikkoyli @ Elo. 02 2009,20:39) kirjoitti
    Huonoa suunnittelua tai halpoja materiaaleja kun on 100 kg liian painava. Kone on kieltämättä kiinnostava ja ulkonäkö ihan ok. Itsellä oli 2001 täysitehoinen V-Max aikoinaan ja isokoneinen (siihen aikaan iso eli 1800cc , nykyään keskikokoinen kun kaikki kunnon koneet on yli 2l) harrikka pesi sen mennentullen kaikissa ominaisuuksissa, että se siitä kultista. Lötkö runko, pieni tankki, hirveä jano, kardaani pompotti ja surkeat jarrut, ääniäkään ei millään saanu kuulostamaan hyviltä.
    Honda kun tekisi sen wingin koneella Milanossa olleen customin. Oli tosi hieno ja keveämmän näköinen kuin V-Max. 150 hv riittäisi aivan hyvin ja 6 sylinteriä antaisi hienon soundin suorilla putkilla. Kompressoriakin varmaan löytyy.
    Tuosta uudesta V-maxin koneesta saisi mahtavan pelin kun saisi 100 kg pois, mutta turbot ym. ei korvaa sitä tosiasiaa että se on aivan liian painava.
    Sulla on liian tuore tuntuma edelliseen malliin,mutta ajotuntumaa ei ole uuteen malliin minkäänlaista?? Vai montako kilometria olet pelillä vedellyt ?
    Ihan oikeasti,kun tällä uudella pääsee vetään,niin mieli on kummallisen avoin Japanilaislle menijälle *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  19. #19
    Mitäs se uusi V-Max painaa? Tuo oma Suzuki painaa 345kg ja tuntuu käytännössä ajossa yhtä kevyeltä - tai kevyemmältä kuin edellinen Hondan 750 Shadow, joka painoi 255kg. Eli aina ei kannata tuijottaa pelkkiä numeroita.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  20. #20
    Lainaa (mikkoyli @ Elo. 02 2009,20:39) kirjoitti
    Huonoa suunnittelua tai halpoja materiaaleja kun on 100 kg liian painava. Kone on kieltämättä kiinnostava ja ulkonäkö ihan ok. Itsellä oli 2001 täysitehoinen V-Max aikoinaan ja isokoneinen (siihen aikaan iso eli 1800cc , nykyään keskikokoinen kun kaikki kunnon koneet on yli 2l) harrikka pesi sen mennentullen kaikissa ominaisuuksissa, että se siitä kultista. Lötkö runko, pieni tankki, hirveä jano, kardaani pompotti ja surkeat jarrut, ääniäkään ei millään saanu kuulostamaan hyviltä.
    Honda kun tekisi sen wingin koneella Milanossa olleen customin. Oli tosi hieno ja keveämmän näköinen kuin V-Max. 150 hv riittäisi aivan hyvin ja 6 sylinteriä antaisi hienon soundin suorilla putkilla. Kompressoriakin varmaan löytyy.
    Tuosta uudesta V-maxin koneesta saisi mahtavan pelin kun saisi 100 kg pois, mutta turbot ym. ei korvaa sitä tosiasiaa että se on aivan liian painava.
    Pitäähän se paikkansa ettei vanha maxi ole ns.hyvä pyörä. Ehkäpä juurikin nuo puutteet ja aikoinaan hyvinkin vetoja omannut kone tekevät siitä sen kulttipyörän. Mun mielestä maxilla on hauska ajaa sellaisenaan. Ei siinä tarvi mitään hyviä ajo-ominaisuuksia olla, ei se sporttipyörä yritäkkään olla.
    Näkeehän sen jo päällepäin kun katsoo niitä keulassa olevia risuja ettei ne voi toimia painavassa pyörässä. Ainakaan vauhdikkaassa ajossa... Toivottavasti uudessa on tuota samaa tunnetta ajossa.
    Tuono 1100RR
  21. #21
    Lainaa (jaulis @ Elo. 02 2009,21:07) kirjoitti
    Lainaa (mikkoyli @ Elo. 02 2009,20:39) kirjoitti
    Huonoa suunnittelua tai halpoja materiaaleja kun on 100 kg liian painava. Kone on kieltämättä kiinnostava ja ulkonäkö ihan ok. Itsellä oli 2001 täysitehoinen V-Max aikoinaan ja isokoneinen (siihen aikaan iso eli 1800cc , nykyään keskikokoinen kun kaikki kunnon koneet on yli 2l) harrikka pesi sen mennentullen kaikissa ominaisuuksissa, että se siitä kultista. Lötkö runko, pieni tankki, hirveä jano, kardaani pompotti ja surkeat jarrut, ääniäkään ei millään saanu kuulostamaan hyviltä.
    Honda kun tekisi sen wingin koneella Milanossa olleen customin. Oli tosi hieno ja keveämmän näköinen kuin V-Max. 150 hv riittäisi aivan hyvin ja 6 sylinteriä antaisi hienon soundin suorilla putkilla. Kompressoriakin varmaan löytyy.
    Tuosta uudesta V-maxin koneesta saisi mahtavan pelin kun saisi 100 kg pois, mutta turbot ym. ei korvaa sitä tosiasiaa että se on aivan liian painava.
    Pitäähän se paikkansa ettei vanha maxi ole ns.hyvä pyörä. Ehkäpä juurikin nuo puutteet ja aikoinaan hyvinkin vetoja omannut kone tekevät siitä sen kulttipyörän. Mun mielestä maxilla on hauska ajaa sellaisenaan. Ei siinä tarvi mitään hyviä ajo-ominaisuuksia olla, ei se sporttipyörä yritäkkään olla.
    Näkeehän sen jo päällepäin kun katsoo niitä keulassa olevia risuja ettei ne voi toimia painavassa pyörässä. Ainakaan vauhdikkaassa ajossa... Toivottavasti uudessa on tuota samaa tunnetta ajossa.
    Nyt eletään ja nautitaan 2010 luvun mukavuuksista,eikä tunnelmoida edellisistä fiiliksistä
    Tästä on kyse gen 2 VMAXista
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  22. #22
    Joo ne tutut ketkä ovat kokeilleet ovat olleet aivan myytyjä. Itse en ole uutta kokeillut. Mutta numerotkin on numeroita, ei niitä voi ohittaa. Turbopyöriä on liikenteessä paljon ja niissä on potkua aina enemmän eli ei se 200 hv ilmoitettu ole mitenkään ainutlaatuista. Ja tehoonkin tottuu AINA. Toisaalta siinä on kuutioita niin hyvin, että saattaa olla makea peli. Tekisivät siitä keveämmän kalliimmman version tai niinkuin sanoin se kone olisi mahtava aihio omavalmisteen tekijälle, jos se onnistuisi Suomessa.
    Nyt kun Desmosedicissä on parempi putki ja tehoa enemmän 1098R tuntuu laiskalta.
    Toisaalta turbopyörissä viive ja turbon potku saa ne tuntumaan tehokkaammilta kuin ovatkaan.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  23. #23
    Juu-u... mitä enemmän tuosta lukee ja tutkii testejä, niin sitä vakuuttavampi laitos se vaan on. Putki kiinni ja PC, ja polletkin pomppaa takapallolla 200 pintaan... Ei sillä että tuo oikeasti yhtään tarttis lisää. *

    Minusta tuo keskustelu painosta ei kuulu V-MAX topiikkiin. Vähän yhtä noloa olisi mennä vaikkapa jonnekkin jenkkiautofoorumille kiljumaan, kuinka painavia rotiskoja ne on verrattuna sun omaan kameleonttivärillä ite maalattuun "lasikuitu/tuplaturbo/cossuun"... EI NÄIN!

    Se on powercruiseri, eikä mikään gramma sinne gramma tänne muoviluoti... Ja mitä isompi & rumempi sellanen, sen parempi ja päheempi vaan! Uusi Maxi ei anteeksi pyytele, eikä muuten pidäkkään...

    Jenkkilässä olivat putkiviritteisellä uutukaisella menneet varttimailinkin 9,5 sek pintaan... Se on suhteelisen kova lukema, olkoon painoa tai ei. Ja siihenhän toi vehje on tehty. Järkeä ei oo, eikä ole ollut tarkoituskaan!

    Toisaalta, mulle henk.kohtasesti olisi ihan sama vaikka tossa ei olisi kuin se 100 kaakkia. Hankkisin silti, on vaan niin härskin näkönen kapistus... Ja mä olen sen verran pinnallinen, että ulkonäkö se on pyörässä oltava kohdillaan. Taikka tässä tapauksessa oikeen kaukana kaikesta sovinnaisesta ja perinteisestä.





    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  24. #24
    Noniin... 2009 vm. V-MAX tilattu *

    Onneksi olen laivalla vielä 3 viikkoa töissä, niin ei tartte kotonaan kynsiä pureksia odotellessa. Lupasivat että syyskuun alussa pääsee sitte heti hyppäämään itse pirun sarviin kiinni... *

    OU-MAI-KAAD... että pitää olla miehen keksinä taas...

    P.S Ostakeepa joku multa hieno bemu pois kuleksimasta



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  25. #25
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  26. #26
    Lainaa (Yamaha1 @ Elo. 03 2009,17:50) kirjoitti
    Noniin... 2009 vm. V-MAX tilattu *

    Onneksi olen laivalla vielä 3 viikkoa töissä, niin ei tartte kotonaan kynsiä pureksia odotellessa. Lupasivat että syyskuun alussa pääsee sitte heti hyppäämään itse pirun sarviin kiinni... *

    OU-MAI-KAAD... että pitää olla miehen keksinä taas...

    P.S Ostakeepa joku multa hieno bemu pois kuleksimasta *
    Siinähän pääset laskeskeleen tunteja viimisellä viikolla
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  27. #27
    Lainaa (mikkoyli @ Elo. 02 2009,20:39) kirjoitti
    Huonoa suunnittelua tai halpoja materiaaleja kun on 100 kg liian painava. Kone on kieltämättä kiinnostava ja ulkonäkö ihan ok. Itsellä oli 1993 täysitehoinen V-Max aikoinaan ja isokoneinen (siihen aikaan iso eli 1800cc , nykyään keskikokoinen kun kaikki kunnon koneet on yli 2l) harrikka pesi sen mennentullen kaikissa ominaisuuksissa, että se siitä kultista. Lötkö runko, pieni tankki, hirveä jano, kardaani pompotti ja surkeat jarrut, ääniäkään ei millään saanu kuulostamaan hyviltä.
    Honda kun tekisi sen wingin koneella Milanossa olleen customin. Oli tosi hieno ja keveämmän näköinen kuin V-Max. 150 hv riittäisi aivan hyvin ja 6 sylinteriä antaisi hienon soundin suorilla putkilla. Kompressoriakin varmaan löytyy.
    Tuosta uudesta V-maxin koneesta saisi mahtavan pelin kun saisi 100 kg pois, mutta turbot ym. ei korvaa sitä tosiasiaa että se on aivan liian painava.

    edit. V-max oli vuonna 1993
    Tänään sain mahdollisuuden nähdä kokoelmasi,enkä enään ihmettele,kun korostat vaatimukssasi moottoripyörän painoa *

    Pelisi ovat varmasti laitettu viimeisenpäälle ja parhaista mahdollisista palikoista *

    Noita Ducateja ei voi laittaa samalle viivalle vs vakio VMAX !
    Kuten tänään varmaan huomasit *

    Katupyöriksi voi hommata monenlaisia pelejä,ja tässä on siitä malliesimerkki * *

    Nauttikaa omistanne ja niiden ominaisuuksista....,niin minäkin,vaikka puutteellisia ovat jokainen *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  28. #28
    Joo V-Maxikin oli positiivinen yllätys. On parantunut paljon vanhasta mallista. Koneessa on vielä reilusti virivaraa. Painavahan se on, mutta painopiste on aika alhaalla. Sillä on helppo kiihdyttää kun se ei keuli tahattomasti ja pitoakin tuntui olevan. Taitaa olla helpoin lähtijä liikennevaloista mitä on olemassa, ei ainakaan tule mieleen muita samanlaisia.
    Hypermotardia ja paria jääratapyörää et nähnyt kun ne ei mahdu talliin ja ovat muualla.
    Haaveena olisi tehdä Hypermotardiin keveämpi runko Outokummun lujitetusta Duplex-putkesta. Nykyinen rungon valmistaja (alihankkija) käyttää ALS450 hiiliterästä ja siitä olisi helppo keventää useita kg samoilla mitoillakin vain seinämää ohentamalla. Lisäksi kompressori niin olisi tehoja 120-130 ja kiloja 160 pintaan kuivana. Tai ehkä paino tulee kompurassa takaisin. Joka tapauksessa takahäkin vaihto alumiiniseen jo kevensi lähes 5 kg.
    Kyllä ne jenkitkin aloittaa keventämisestä ja alustasta kiihdytyspelien laiton. V-Max on selkeästi muskelipyörä toisin kuin V-Rod Muscle vaikka sitäkin semmoisena mainostetaan.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  29. #29
    Tässä on 2010 uusi väri V-Maxiin http://www.alltommc.se/news.php?id=1455

    Muuten se ei muutukkaan ens vuodeksi kirjoituksen mukaan.



    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Karsta @ Elo. 11 2009,17:02) kirjoitti
    Tässä on 2010 uusi väri V-Maxiin http://www.alltommc.se/news.php?id=1455

    Muuten se ei muutukkaan ens vuodeksi kirjoituksen mukaan.
    Nonnih, ja 2011 sitten keltanen ja 2012 vaaleenpunanen...?

    Eijei sentään, kyllä tän tyylin vehkeitten TÄYTYY olla myös tylyn värisiä. Musta, harmaa, tummat värit noin yleensä...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sivu: 1 / 14:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen