Joo elikkä tuli käytyä viimeviikolla norjassa yksin gixulla. Reissu antoi taas lisää kokemusta ja hauskaakin oli. Kelit vaan ei ollu oikeen kohillaan mutta eihän sille mitään mahtanut. Kyselin ennen reissua jo matkaseuraa ym. Topic löytyy tuolta Kliks! Matkakertomus kuvien kanssa löytyy tuolta Kliks! Kuvat on aika heikkoja, koska kuvauskalustona toimi käynnykkä ja gopro wide, mut ajamaanhan mä sinne lähin *Antakaapa kommentteja *
Itelläki oli tarkotus lähtä, mut jäipä tekemättä ku kaikil hajos pyörät enne reissuaja sit ku saivat kuntoon, ni lomat loppu. Paljonko siul tuli kilsoja ja paljonko palo rahaa?
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Rahaa paloi suurinpiirtein reilu tuhat egee ja kilsoja noin 3000km. Reilun viikon olin reissus. Kahestaa tai kolmistaan olis tietty menny vähemmän, kun olisi majoitus kustannukset saanu jakaa. Teltalla olis tullut toki halvemmaksi, mutta onko se nyt sitten hienoo *(mattipoeka @ Heinä. 28 2009,00:59) kirjoitti
Ens vuonna sitten vaan aikasemmin ideointia niin eiköhän muitakin löydy ? Itteä ainakin kiehtoisi moinen reissu.
FZ1-S abs 2008
Kawasaki ER-6F abs 2009
Suzuki SV650 2000
Mun mielestä just teltassa on kaikista siisteintä majottua(H2O @ Heinä. 28 2009,01:07) kirjoitti
Mutta hyvän reissun oot vetäny ja viel yksin!
--GsxR:iä--
Jaahans, samoissa maisemissa ollaan sit kurvailtu! Meillä oli vaan paaljon paremmat kelit ja Ruottin puolella ei yövytty ees.. Täytyy laittaa omaa matkatarinaa kunhan tästä joutaa kirjoittelemaan
Toi sun tavarateline on muute aika näppärä *
Propsit siitä että olet rohkaistunut lähtemään reissuun yksin, itsellä jäisi tod.näk.reissu tekemättä jos ei matkaseuraa löytyisi..![]()
Honda CB350K4
"Work Less - Ride More"
Varmasti hieno reissu ollut...
Ja tavarateline kyllä saa täydet pisteet....![]()
MC KCI
Tunturi Super Sport '80 (tallissa)
Hyvän tuntuinen reissu sulla on ollut huonoista keleistä huolimatta.
Se on toi yksin reissaaminen vähän kaksipiippuinen juttu; toisaalta mukavaa, mutta ajopäivän jälkeen ei ole ketään kenen kanssa höpöttäis päivän kokemuksista.
Äijä-meiningillä olet reissannut![]()
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson