Jos ei ketjujen niittaaminen ole entuudestaan ollenkaan tuttua, älä rupea siihen tuosta vaan yksin ilman apuja. Se ei ole mitään salatiedettä, ja sen voi tehdä itse, _mutta_ siinä on työvaiheita, jotka pitää osata tehdä oikein, muuten saattaa loppulasku muodostua ikävän suureksi.(xzebet @ Heinä. 20 2010,09:40) kirjoitti
Ja myös mm. työkalut niittausta varten on oltava olemassa (varsinainen ketjuniittaustyökalu, tai muuten sopivan kokoiset pistepuikot yms).
edit. en ole ainakaan itse poistellut pakkausrasvoja ketjuista, olen kylläkin rasvannut ketjut jo uutena, mahdollisesti turhaan, mutta olen niiden kanssa hieman perfektionisti niin en mahda itselleni mitään
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Ketjut asennettu, helposti se meni kun oli päättömät ketjut. Tiiä sitten miten olis menny jos olis pitäny katkoa ja nitoa. Aluks meni sormi suuhun ku tajusin et paino pitäis saada takahaarukalta pois. Eli ei muutaku liinoilla mosnteri parkkihallin katossa meneviin putkiin roikkumaan ja homma jatkuu... Eli sellanen kannattaa muistaa jos rupee ketjuja vaihtelee.
Ducati Monster 600 2001
Tosta pelkän eturattaan vaihto vinkistä.Omat ketjut piti hirveetä raplatusta ja päätin vähän kiristää,putsta ja rasvata,mutta puhdistuksen jälkeen ääni vain koveni ja kohdistui eturattaaseen.(keitsi @ Heinä. 19 2010,22:07) kirjoitti
Päätin kokeilla pientä jatkoaikaa rataspaketilta(n.160€) ja hain pelkän eturattaan(20€).Laitettiin ratas paikoilleen raplatukset ja liplatukset loppu siihen.Ei se eturatas ihan loppu ollut,mutta oli varmaan kulunut toispuliseksi?Noh noilla ajaa tän kesän loppuun ja ensvuonna vaihetaan koko paketti.Pari baari reissua väliin
![]()
Honda CBR650R 2022
BMW F800R 2011
Yammaha FZS1000 2004
Honda CB600F 2004
Honda CBR600F 2006
nostin tämän vanhan ketjun ylös kun en jaksanut tehdä uutta. kysymyksenkin voi jo unohtaa kun siihen sain vastauksen jo muuta kautta.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi