seonmoro,
yritin selvittää yhden rykkösen vuosimallia vin numeron perusteella mutta eipä näyttänyt onnaavan. kymmenes merkki ois pitäny meinata valmistusvuotta. merkki oli nolla mutta kulkinen oli paaljon uudempi..tai ainakin piti olla
miten 2007 ja 2008 mallit erottaa toisistaan? Onko muita näkyviä eroja kuin teippaukset? 2008 moottorissa oli jotain uutta hippulaa mutta erottaako päällepäin?
kiitos jo etukäteen![]()
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
Moi
Laita se koko runkonumero mulle sähköpostissa varaosat@autotalosavusalo.fi niin katton mitä vuosimallia se vehjes on. Olen töissä vielä 31.7 asti sitten 4 viikkoa reissun päällä jossain euroopassam eli vielä perjantaina onnistuu.
Petri
moro,
Kitoos sulle, laitoin mailia.
Vielä kun sais selville että mitkä ne 2007 ja 2008 erot tarkalleen on. Nettiä olen tonkinut huonolla menestyksellä..
to all:
Vanha mopo on nyt muuten sitten myyty. Hyviä rykköstarjouksia otetaan vastaan! Vuosimallit 2007-2008 kiinnostaa. 2008 blade kiinostaa jos on recallit tehty.
Tarjoukset privana kiitos.
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
Miten olen itsekin päätynyt nettiä tonkimalla semmoiseen mutuiluun, notta olis -08 vaan pari hevosta enemmän ja jarruissa vähän enemmän rutistusvoimaa?(fiuri @ Heinä. 30 2009,23:43) kirjoitti
Muiltaosin ymmärtäisin olevan sama peli?![]()
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
Itse asiassa 2007 ja 2008 mallien välillä ei ole teknisissä tiedoissa mitään eroa, ei painon, korkeuden, hevosvoimien eikä minkään muunkaan mukaan. Eli väittäisin 07 ja 08 mallien olevan identtisiä.
Petri
Identtiset ne on. Tässä vertailu 07 vs 08
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09