Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    otsikon mukaiseen pyörään suzuki gsx 750 es pitäs saaha venttilienvälykset tietoon.pyörä on se ensimmäinen tätä mallia (es) eli vm-83.olen koittanut penkoa mut en vain ole löytäny niin ajattelin,et jos täältä tietoa löytys.ois hienoa päästä ajeleen vielä ennenku kelit loppuu.



  2. #2
    Muistelen (ei varma tieto) imu 8-13 pako 13-18 satasta

    uudempi ilmaöljykone oli kait 10-15 ja 18-23 joten tuo ensimmäinen tieto voisi olla oikein, vanhoissa ilmasuzukeissa oli aika tiukat välykset



    Taivas saa odottaa
  3. #3
    KIITOS VASTAUKSESTA!!! jos ei muita ehotuksia tule niin kokeilen imu 0.10 ja pako 0.15. joku venttiili sielä naputtaa niin en ole vihtinyt vanhusta sentakia isommasti käynnistellä.
  4. #4
    Tehtaan korjaamokäsikirjan mukaan säätöarvo on kaikille venoille kylmänä 0.09-0.13. Eli käytännössä 0.10. Ja kyseessä siis 16 venttiilinen kone, ei vanhempi 8 venttiilinen.
    <p></p>
  5. #5
    en ole vielä venttiilikoppaa aukassu mut tämähän on varmaanki se 8 venttiilinen.
  6. #6
    Lainaa (ajokki @ Heinä. 26 2009,23:02) kirjoitti
    en ole vielä venttiilikoppaa aukassu mut tämähän on varmaanki se 8 venttiilinen.
    Kyllä se GSX750 on 16-venainen. GS on 8-venainen.
    ...
  7. #7
    vaikka näin vanha vuosimalli (83) niin 16 venttiilinen,voi jummi jammi. pitää koittaa saaha se venttiilikoppa auki lähipäivinä varsinkin ku rupesi tietoakin tulemaan.
  8. #8
    GS on tosiaan kasiventtiilikoneella, GSX 16 venttiilisellä, tosin jenkeissä GSX mallia myytiin mallin vaihdoksen jälkeenkin GS nimellä, mikä on hyvä tietää jos tilaa jenkeistä osia.... Hyvä jenkit... *

    Venttiilikopasta tunnistaa koneen helpoiten, 16 venasessa siinä lukee TSCC.
    <p></p>
  9.  
  10. #9
    KIITOS VASTAUKSISTA!!! nyt on venttiilit säädetty ja kummasti muuttu koneen käyntiääni. muutama (ehkä) kanto ja parissa oli liikaa välystä.