Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Terppa, onko ihmisillä ehdottaa kaksipyöräisellä liikkeellä oleville hyviä majapaikkoja köpiksestä? Teemalla -helppo löytää-edullinen-turvallinen pyörälle+kuskille. Myös eteläisessä ruotsissa reissainneitten kehut majoitusten ja kohteitten puolesta olisi kivoja kuultavia.

Kiitos ja Anteeksi,

UJ
    anttilinnavuori
    Kävin itse parikymmentä kilsaa keskustasta olevalla Tangloppenin leirintäalueella. Siistit mökit, leppoisa tunnelma, lähellä hienot rannat. Bonuksena kivenheiton päässä taidemuseo - minulta jäi tosin käymättä. Jees ja suht edullinen paikka.

Siirtymän pääsee 98% motaria jos ei kiinnosta suunnistaa pienemmille.
    Keskustassa paljon hotelleja kaikkia hintaluokkia.
    Itse olin Scandik Copenhagenissa ei ollut halpa mutta paikka on hyvä kävelymatkan päässä joka paikkaan. Pyörän saa parkkiin hotellin ulko oven viereen respan silmien alle. Monessa parkkihallissa on MP kielto (sama muuten Ranskassa).
    Kun lähdet sieltä suosittelen että ajat ensin rantaa pitkin Helsingöriin sieltä lautalla yli ja taas rantaa (siis todella rantaa) pitkin Halmstadiin. Sieltä sitten pikkuteitä Jönköpingiin josta
    kohti itä rannikkoa esim Kalmar Vestervik.
    Tuon kun ajat ei ainakaan tule puheeksi tylsä etelä Ruotsi
    Lainaa (pomppe @ Heinä. 11 2009,20:17) kirjoitti
    Monessa parkkihallissa on MP kielto (sama muuten Ranskassa).
    Mikäs tuossa on ideana? Tähän asti on pyörä otettu mukisematta majatalon/hotellin talliin - aina siellä joku nurkka on missä pyörä ei vie kokonaista ruutua.
    Kiitoksia vaan informaatiosta. Kuulostaa aikas hyvältä reittiehdotukselta tuo edellä kuvailtu. Me lähdetään kahdella pyörällä ja olin jotenkin mielessäni kuvitellut, että kun pysäköinti näyttää olevan maksullista useimmissa köpiksen hotlissa, niin niille vois vuokrata yhden ruudun. Toivottavasti ei mee nenähommiks

Tuolla eteläisessä ruotsissa luulisi majoitusta löytyvän aika helposti?
    Ainakin googletellen löyty B&B-paikkoja aika hyvin.

Kyse on kahden aika noviisin ensiretkestä, joten eiköhän tosta tuu aika huumoripitoinen redu. Pyörätkin ovat matkapyöriksi mitä parhaimmat; -04 Speed Triple ja -01 R1.

UJ
    anttilinnavuori
    Lainaa (Talttapää @ Heinä. 11 2009,20:39) kirjoitti
    Mikäs tuossa on ideana? Tähän asti on pyörä otettu mukisematta majatalon/hotellin talliin - aina siellä joku nurkka on missä pyörä ei vie kokonaista ruutua.
    Ideasta en tiedä mutta tosiasia se vaan on.
    Jos hotellilla on oma talli se ei ole ongelma mutta monet hotellit ovat ilman omaa tallia ja ohjaavat yleiseen halliin.
    Ainoastaan Tanskassa ja Ranskassa on käynyt minulle näin.
  7.  
    Lainaa (pomppe @ Heinä. 11 2009,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Talttapää @ Heinä. 11 2009,20:39) kirjoitti
    Ideasta en tiedä mutta tosiasia se vaan on.
    Jos hotellilla on oma talli se ei ole ongelma mutta monet hotellit ovat ilman omaa tallia ja ohjaavat yleiseen halliin.
    Ainoastaan Tanskassa ja Ranskassa on käynyt minulle näin.
    Mulle kävi samaisessa hotellissa muutama vuosi sitten samoin.
    Kun vein pyörää parkkihalliin, ei onnistunut. Mikäli oikein ymmärsin, syy oli siinä, että nämä portit eivät "haista" moottoripyöriä. Eli ne on säädetty vain autoille. Typerää mutta niin myös minun pyörä oli respan edessä parkissa.