Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 131:een 131:sta
    Lainaa (Mutkaetana @ Heinä. 25 2009,10:36) kirjoitti
    Toivottavasti kaveri saa kerättyä itsensä kuosiin ja pääsee takaisin tienpäälle jatkamaan 2_pyöräharrastustaan.
    Pitäisi kyllä olla jonkinlainen kansalaisvelvollisuus saada sotkea nuo rattijuopot suohon, ne kun eivät opi sakoista, linnasta tms. mitään. Siinä on sellaienn ryhmä, mitä on ymmärretty liian kanssa ja hiljaisesti hyväksytty osana "kulttuuria". Isot herratkin tekivät päätöksen julistaa juoppous sairaudeksi, kun huomasivat homman lähtevän käsistä sekä olevansa edesauttajina ongelman syntyyn, vieritetään koko homma kansalaisten kustannettavaksi pelkällä nimikevaihdolla. Tähän päivään mennessä ei kukaan ole vasten tahtoaan kaatanut viinaa omaan kurkkuun, kyllä se on erittäin tietoinen teko, eikä juoppous tartu bakteerien, virusten eikä perimän kautta, vanhempien esimerkki ja sosiaalinen painostus ovat suurin syy.

Itse olen polttanut ratista oman sukulaisen ja kaverin, sitä saa mitä tilaa.
    minä polttaisin puolisonikin jos olisi tarpeen

0-toleranssi olisi raaka mutta paras
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
    Kaleva:

"Ala-temmesläinen mies tuomittiin törkeästä rattijuopumuksesta

33-vuotias ala-temmesläinen mies tuomittiin törkeästä rattijuopumuksesta, törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, törkeästä vammantuottamuksesta ja liikennepaosta suorittamaan 176 tuntia yhdyskuntapalvelua.33-vuotias ala-temmesläinen mies tuomittiin törkeästä rattijuopumuksesta törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, törkeästä vammantuottamuksesta ja liikennepaosta suorittamaan 176 tuntia yhdyskuntapalvelua.
    Mies oli syyllistynyt rikoksiin viime heinäkuussa. Miehen veren alkoholipitoisuus oli kiinni otettaessa 2,16 promillea. Mies oli ajanut huomattavaa ylinopeutta ja törmännyt ensin autoon Kiertotiellä, ja sen jälkeen moottoripyörään Kuusamontiellä.

Kuljettaja oli jatkanut matkaansa törmäyksistä huolimatta.

Moottoripyörän kuljettaja vammautui törmäyksessä niin, että hänen vasen säärensä on amputoitu.

Lisäksi mies tuomittiin vuoden ja kuuden kuukauden ajokieltoon. "

E: Pistää miettimään, että olisiko ehdoton vankeusrangaistus ollut liian kova? Mielestäni ei. Rattijuopoille myöskään nuo ajokiellot ei yleensäkään tepsi Varmasti Urlaub on saanut myös vahingonkorvauksia, mutta ne ei varmasti korvaa edes murto-osaa särkyneestä jalasta, onneksi sinun asenne on niin äärettömän ihailtava! Voimia edelleen! T. Blogisi ahkera lukija.

Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
    Jahas, joku kerkesikin jo ennen minua. 176 tuntia muutettuna kahdeksan tunnin työpäiviksi tekee 22 päivää. Jotenki on vähän halpa olo, mutta ei ole sen jälkeen kun korvausvaatimukset on jätetty.
    Pidä pää pystyssä vaan kyllä se siitä

Pikkasen on riittämätön tuomio mielestäni rattijuopolle

Tässä vielä piristykseksi video, ei oo ihan sama vamma mutta ajo onnistuu kuitenkin
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
    Lainaa (Urlaub @ Huhti. 15 2010,13:19) kirjoitti
    Jahas, joku kerkesikin jo ennen minua. 176 tuntia muutettuna kahdeksan tunnin työpäiviksi tekee 22 päivää. Jotenki on vähän halpa olo, mutta ei ole sen jälkeen kun korvausvaatimukset on jätetty.
    Aivan törkeän lievä tuomio * Anna meidän muiden vitutt*utua tuohon tuomioon, mutta älä itse ala sitä liikaa pohtimaan. Jatka elämää eteenpäin samalla hyvällä asenteella! Tsemppiä *
    xxx
    YHDYSKUNTAPALVELUA!!!? Ei helvetti!
    Durty Nelly's Boys
    Aivan uskomaton tuomio...
    GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
    No just. Lippu salkoon taas suomalaisen oikeusjärjestelmän kunniaksi
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Tuosta olisi ollut neljä vuotta linnaa minimi.
    Sana "tuomio" sai kyllä uuden merkityksen... Tsemppiä kuitenkin urlaubille *

ER-5 -> Thunderace -> ZX-6R (2003) -> GSX-R 1000 K7 -> ZX-6R (2002)
  11.  
    tsemppiä! olet kyllä hyvänä esimerkkinä siitä miten mennään eteenpäin vaikka elämä välillä potkii päähän.
    FZ1-S abs 2008
    Kawasaki ER-6F abs 2009
    Suzuki SV650 2000
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345