Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Moikka!

    Elikkäs, pyörää olen hankkimassa, ja siis ensimmäistä sellaista. Nyt löysin tästä lähialueelta tämmösen, mutta koska ite en vielä kaikkea näistä tiedä niin teiltä kyselen neuvoa. Eli, mitä mieltä =simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=block@status=F@id_bike_type =2@id_sub_type=19@id_make=103@id_model=1211@id_eng ine_model=743@pfrom=4000@pto=5000]tästä?
    Mun mielestä näyttää hyvältä ja on ainakin nettimoton hinnoissa edullisin tota vuosmallia, mutta muuta en sit tajuakkaan * Eli kiitos vinkeistä!

    E: sorry, en tajua mikä tota linkin tekstiä vaivaa...



  2. #2
    En tunne tuon pyörän tyyppivikoja mutta näyttää ja kuulostaa ihan terveeltä ja toimivalta peliltä. Suosittelen ennen ostoa, että otat jonkun mukaas (vaikka joku vapaaehtoinen orggilainen) tutkimaan paikan päälle mopoa. Hyvältä se muuten vaikuttaa kyllä.
    Näillä mennää!
  3. #3
    Moi,

    Hyvä pyörähän tuo on, mutta vaihdelaatikko noista tuntuu ekana hajoavan -> 2. ja 6. vaihde,
    käyt koeajolla ja kuuntelet ujeltaako 2. vaihde ja otat rivakan kiihdytyksen ja katsot pysyykö se "pesässä".

    Jos ujeltaa niin suosittelen että otat jalat allesi ja juokset kaaaaauas pois sen pyörä luota *
    KTM 1090 Adventure R '17

    Exät:
    - Aprilia Tuono 1000R '07
    - Honda VTR Firestorm'02 "Red Devil"
    - Yamaha FZ1-S '07
    - Yamaha YZF600R Thundercat
    - KTM 640 LC4 (palveluksessa)
    - Yamaha DT 125
    - Tunturi Start

  4. #4
    Hyvän näköinen peli.Ei muuta kun koittaan ja sopii kyllä hyvin kaikenlaiseen ajeluun.
    Honda CB 750 C -83
    Honda CBR 1000 F -98
    Suzuki GSX 1300 R -06
    Yamaha FZ 1 S -07------------>>>>
  5. #5
    Kiitos vastauksista. Mieheni kanssa oon menossa katsomaan pyörää huomenna (ite ajan nääs kortin vasta parin viikon päästä * ) ja hänellä jonkin verran kokemusta, mutta ei kyl kovin paljoa, eli kiitos näistä vinkeistä, ukko lupas kokeilla tota vaihdehommaa. Vähän se on katkera ku toi on tehokkaampi ku sen pyörä *
  6. #6
    No ni, pyörää käyty katsomassa, ja tuotu se kotiin *
    Tosi hyväkuntonen, ja tää toinen omistaja ajanu sillä vuoden 2005 jälkeen 7000 kilsaa ja silti vaihtanu joka vuosi öljyt yms, ja pitäny muutenki ku kukkaa kämmenellä, eli uskalsi kyllä ostaa. Mies ajo sen sit kotiin, ja nyt se haluis sen itelleen ja oman pyöränsä antaa mulle *

    Kuukauden verran ku maltan odottaa ni on kortti taskussa ja pääsee ajeleen *
  7. #7
    Sillä välin kannattaa tarkastaa pyöränlaakerit, ohjauslaakeri, haarukan laakeri ja jarrut. Jos tilanne on noin, että 7000 tullut neljässä vuodessa lasiin niin suurella todennäköisyydellä mihinkään noihin ei ole koskettu. Ei siinä, että ne mikskään menisivät, mutta se on aika kurjaa jos leikkaa kiinni. Kyllä, onhan se öljynvaihto tärkein huoltotoimenpide ketjunrasvauksen ohella, mutta ei se sitä tarkoita, että niillä voisi kuuhun asti ajaa liemiä vaihtamalla.
  8. #8
    Jep, tarkistellaan kaikki. Huoltokirjakin löytyy ja viimeks tehty huollot 30 000 km kohdalla (nyt siis mittarissa 37 000) ja vien sen sitten isoon huoltoon ens kesänä kun on se 42 000 täynnä.
  9. #9
    Onneksi olkoon uuden pyörän johdosta
    Se on hyvä pyörä

    Ei vissiin ujeltanut loota kerta kotia tuli?
    KTM 1090 Adventure R '17

    Exät:
    - Aprilia Tuono 1000R '07
    - Honda VTR Firestorm'02 "Red Devil"
    - Yamaha FZ1-S '07
    - Yamaha YZF600R Thundercat
    - KTM 640 LC4 (palveluksessa)
    - Yamaha DT 125
    - Tunturi Start

  10.  
  11. #10
    Kiitos!

    Ei ujeltanu ei, ja nyt kun sen kanssa mies on tossa testaillu ni hyvältä tuntuu kuulemma, eikä kuulu mitään ylimääräsiä ääniä