Aikapaljon pitää risuja antaa Lämmittäjänkadun Hd-centerille. Viime vuosina muutamaan kertaan olen ollut sieltä pyörää ostamassa, mutta myyjiä ei näytä moinen toiminta kiinnostavan. *
Yläkerran varustemyymälä ja huolto siellä pelaa, joten ne asiat hoidan pääosin siellä, mutta pyörät ostan aina Hoghaussista, jossa palvelu todellakin pelaa ja siellä asiakkaat huomioidaan. *![]()
aika kova avaus ekaksi viestiksi
voisitko hieman tarkentaa ?
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Kyl maar mulle molemmilla kerroilla tultiin kysymään, jotta kelpaisko apu, kun käytiin pyöriä kattelemassa. Ystävällistä oli palvelu sielläpuolella. Myös varustekaupassa palvelu ollut ystävällistä.
Huollosta nyt sen verran sanomista, että olen koittanut saada pyörääni rungotarkastukseen sinne, mutta jotenkin vain tuntuu olevan vaikeaa. Viime kerralla pyydeltiin tietoja spostilla, jotta voidaan tilata osat. Tästä on kohta 2kk, ja mitään ei ole kuulunut. Mietin että joskos vielä kerran kysyn tätä, ja sitten suuntaan asiointini muille maille.
Nyksä. Speed Triple 2013
EX: GSX-R 1000 K6
EX: R6R 06
Jos mopoa on tosissaan ostamassa niin kai sitä henkilökuntaa vois käydä hihasta nykäseen eikä pässinä odottaa että myyjä tulee![]()
Mulla HD centerin mopopuolelta vain positiivista sanottavaa, hyvin on huomioitu ja kahvia juotettu![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Eipä mitään pahaa sanottavaa kyseisestä putiikista kun olen paikalla vieraillut.
Yläkerran nätin tytön kanssa oli kiva katsella varusteita ja pyöriä alakerran rumien köllien kanssa vaikkakin tällä kertaa ei kauppaa tullut.
-08 Honda Hornet
Trumpan aikanaan ostin, taino.. house of bikesistä mutta samat jampat. Nihkeetä oli sillon se homma ennenkun alkuun pääsi mutta kaupat onnistui lopulta viivästysten jälkeen.
Alkukeväästä kyselin Ison Rosvon päivittämistä K05>K09. Välirahan osuus tarjouksessa oli tonnin verran metsässä kilpailijoihin verrattuna, joten hankinta tapahtui muualta. Ja kun väliraha oli luokkaa 5 tonnii, niin ero on suuri.
Ai niin, näyttäis noi huollotkin olevan jonkun verran kaalliinpii, kuin muualla.
Mulla pelkästään hyviä kokemuksia paikasta! Yläkerran varustemyynti toimii ja alakerran jampat omistajaa myöten palveli erittäin ystävällisesti ja kärsivällisesti vaikka esitin tyhmiäkin kysymyksiä..Kävin pari kolme kuukautta sitten koeistumassa eri pyöriä kun ajoin vasta korttia ja kun sain kortin niin menin uudelleen, koeajoin paria eri vaihtoehtoa ja ostin ja sain samana päivänä pyöräni mukaan. Tiukille meinasi mennä kun katsastuskonttori oli menossa kiinni että ehtiikö rekisteröinti, mutta yksi myyjä pisti vipinää kinttuun ja se onnistui, toinen myyjä lämmitteli uutta Bonnietani ulkosalla ja kolmas kertoili pyörästä. Uutena motoristina kun vähän jännitti lähteä ajamaan kotiin 100 km, niin yksi myyjä saatteli puoleenväliin saakka, kun asui sopivasti matkan varrella
![]()
mä en ainakaan viiti mennä nykimään hihasta, myyjäthän siellä töissä on enkä minä, joten ketään en metästämään rupea.(demonos @ Heinä. 23 2009,11:21) kirjoitti
viime viikolla istuskelin seinäjokisessa yamahaa myyvässä liikkeessä puolisen tuntia uuden r1:sen päällä ja myyjät keskenään turisivat jotain eikä kukaan kysyny mitään, joku vanhempi nainen pari kertaa katto päälle mutta ei sekään mitään kysyny joten vaihdoin liikettä ja näyttää siltä että mikäli pyörää vaihdan niin merkissä pysyn...
Honda cbr 954 rr -03
kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
Tyypillistä HD-centerin palvelua. Musta niin pyörä myynti kuin varuste puoli aina huippu palvelu. 3 pyörää sieltä ostettu , enkä muualta edes ostais. Huolto trumpalle hyvä . Suzukia sinne en vie
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta