Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Kawasaki zx9r 1998 takaiskari ei juurikaan toimi. Jokainen kuoppa tiessä hyppyyttää kuskia niin pirusti. Pyörän selässä jää ikään kuin pomppimaan ku durasellpupu.

    Kuinka tuo kiristäminen onnistuu? En ole sitä kertaakaan vielä kiristänyt. Olen ajanut kaks päänä ja yksin ja ennen toimi hyvin. Nyt yht äkkiä alkanut temppuilemaan.
  2. #2
    Kuvauksen perusteella iskarin vaimennukset hävinneet taivaan tuuliin. Voihan puristus- ja varsinkin paluuvaimennusta koettaa lisätä, jos ei auta, niin edessä on joko uuden pampun osto tai entisen huolto. Huollosta löytyy lisää haulla.
    Niin jäipä sanomatta, että manuskastahan säätäminen löytyy. Jos ei ole pyörän mukana tullut niin netistä löytyy (ja tältäkin foorumilta haulla) huoltomanuskaa.



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  3. #3
    Lainaa (tidnab @ Heinä. 06 2009,18:05) kirjoitti
    Kuvauksen perusteella iskarin vaimennukset hävinneet taivaan tuuliin. Voihan puristus- ja varsinkin paluuvaimennusta koettaa lisätä, jos ei auta, niin edessä on joko uuden pampun osto tai entisen huolto. Huollosta löytyy lisää haulla.
    Niin jäipä sanomatta, että manuskastahan säätäminen löytyy. Jos ei ole pyörän mukana tullut niin netistä löytyy (ja tältäkin foorumilta haulla) huoltomanuskaa.
    Jep säätelin pyörää naksuttelemalla ohjekirjan mukaisesti. Eipä juurikaan vaikuta millään tavalla. Riittääkö, että ostaa pelkän "motukan" mikä toimii iskunvaimentimena. Kellään kokemusta juuri Kawasakin 900 takaiskari rempasta?
  4. #4
    Ei ole kokemusta juuri 9R:n iskarin huollosta, mutta oman K1 Gikserin iskarit huollatin talvella, tokkopa noissa isoa eroa. Parani ajotuntuma ja vaimennus PALJON.

    Takaiskarin huolto oli reilut viiskymppiä Gustafssonilla Karkkilassa, noudin iskarin itse. Ei sisältänyt mitään ekstraa kuten shimmauksia tai vastaavaa. Shimmausosia ja -palvelua saa toki GUstafssonilta, mutta perushuolto uusilla öljyillä ja kaasuilla riitti allekirjoittaneelle. Heräsi kuitenkin takaisin henkiin jo tuollakin huollolla ja nyt oikeasti tuntuu, että iskunvaimennus toimii.

    Skogilta kysyin huollon hintaa myös ja se olis ollut jossakin 100-200 välissä. Tosin tuohon hintaan olis tullut kaikki virittelyt yms. mukaan, kuulemma sen käsittelyn jälkeen Kayaba olis pelannu paremmin kuin uutena. En vaan kokenut tarvetta noin isolle rempalle, koska vauhtia radalla hidastaa ihan muut asiat kuin pyörän ominaisuudet. *
    Suzuki GSX-R 1000 K5
    (ex: Suzuki GSX-R 750 K6)
    (ex: Suzuki GSX-R 600 K1)
  5. #5
    Tjaa.. vois miettiä huoltoa täällä Tampereen suunnalla. Täytynee alkaa soittelemaan mitä takaiskarin huolto maksaisi.

    Kiitos vastauksista kaikille.
  6.  
  7. #6
    NO niin. Nyt on takaiskari ISKUSSA! Fixtreme Tampereelta teki takaiskariin huollon. Hintaa kerty 178€ töineen alle vaihdettuna.
    Nyt on sit pirun hyvä ajella, pyörä on kuin uus, heh, vaikka kymmenen vuotta vanha.