Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Eli kyseessä on cyclone mallia 98 ja ongelmana sylinterien öljyvuodot
    molemmat tuntus vuotavan alatiivisteestä ja sitten viel etusylinteri ns.venttiilikopan tiivisteestä aika paljonkin
    Vuoto lisääntyi aika nopeasti muutaman sadan kilometrin aikana eli onko vain tiivisteet rikki vai onko jonkin yleinen vika esim.huohotuksessa
    Ei oo hirveesti kokemuksia näistä ameriikan koneista
    Takapytyn alatiivisteen vuoto on vissiin aika yleinen vika näis sportsterikoneisissa
    Käy HDCF:n sivuilla,sieltä voi löytyä parempaa tietoo.
    Kato *ittunetistä!
    Buell XB12Ss Pirun harvinainen ku ei näitä enää tehdäkkään.
    Samas pihas on 1200 porsteri kans
    http://kouhia.pictures.fi/kuvat/
    ei kannata panikoitua ensinkään vaan paremminkin itkeä ilosta syystä että pyörä haluaa todistaa isännälleen olevansa aito amerikan mopo! aletan olla asian ytimessä, tämä on juuri sitä särmää mitä niin paljon kaivataan

no joo ...

ainakin evo-harrikoissa tyypillinen vuotokohta on juurikin pyttyjen ja lohkon välistä. sinne on tehtaallä lykätty cheapot paperitiivisteet, jotka ajan myötä kuivuu. mutta parempia tiivareita saa hyvin tarvikkeina. likeekö bulussa sama homma?
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
    Joo, aika yleisiä vuotopaikkoja molemmat. Mulla bulussa vuotaa takapytyn alatiiviste ja aikoinaan isossa evossa vuoti sekä alatiivisteet että venakopan tiivisteet... Olen jostain lukenut, että moco olisi parantanut tiivisteiden laatua jossain vaiheessa, mutta evolaan laitatin cometicit eikä sen jälkeen ole vuotanut, samat ajattelin laitattaa buluun.
    Juu huomen tulee uus tiivistesarja tais olla james merkkinen
    saas nähä pitääkö sitten
    No nii nyt olis sylinterit irti ja huomen olis kasaus.
    Semmosta vaan tuossa mietin että mitenhän näissä koneissa toimii tuo venttiilinsäätö homma ku ei oikein tajua
    Lainaa (Laivuri @ Heinä. 24 2009,20:13) kirjoitti
    No nii nyt olis sylinterit irti ja huomen olis kasaus.
    Semmosta vaan tuossa mietin että mitenhän näissä koneissa toimii tuo venttiilinsäätö homma ku ei oikein tajua *
    Kaksi vaihtoehtoa: säädettävät työntötangot (tuskin vakiona) ja hydraulinostajat, ei säätöä.
    Eli siis noi hydrauliset
    On muuten aika mustat männät onkohan ihan normaalia?
    Lainaa (Laivuri @ Heinä. 24 2009,20:56) kirjoitti
    Eli siis noi hydrauliset
    On muuten aika mustat männät onkohan ihan normaalia?
    Mustat = nokikarstaa männän päällä? Normaalilta kuulostaa...
    Ihan vain sellainen sivullisen vinkki... laittakaa hyvät immeiset sinne lohkon ja shimmin (mikäli käytössä) väliin moottorisilikonia ja vastaavasti sylinteri sleeven ja tiivarin väliin silikoonia. KAIKKI ameriikan ja italian moottorit PITÄÄ kasata silikonilla, näin turvaudututaan ylimääräisiltä vuodoilta. sitä silkkaria voi työntää myös venakopan tiivisteisiin ohkanen "kalvo" sormella... pirssin kannen tiivisteisiin olen yleensä pyyhkäissyt vesikanavien ympärille.

eli moottorisilikonia joka jumalan tiivistesaumaan!!!!
    Lainaa (Haastaja @ Heinä. 24 2009,23:51) kirjoitti
    Ihan vain sellainen sivullisen vinkki... laittakaa hyvät immeiset sinne lohkon ja shimmin (mikäli käytössä) väliin moottorisilikonia ja vastaavasti sylinteri sleeven ja tiivarin väliin silikoonia. KAIKKI ameriikan ja italian moottorit PITÄÄ kasata silikonilla, näin turvaudututaan ylimääräisiltä vuodoilta. sitä silkkaria voi työntää myös venakopan tiivisteisiin ohkanen "kalvo" sormella... pirssin kannen tiivisteisiin olen yleensä pyyhkäissyt vesikanavien ympärille.

eli moottorisilikonia joka jumalan tiivistesaumaan!!!!
    Noissa cometiceissä on sellanen gummipinta, joka ymmärtääkseni hoitaa saman homma kuin silikoni, kuitenkin ilman sitä vaaraa et on sit öljypumppu tai kanava tukossa kuten silikonilla voi käydä.

Mulla oli "alan liike" tiivistellyt venakopat silikoonilla eikä se todellakaan auttanut mitään, piti vaan sit kaivella silikoonit pois kaikista mahdollisista paikoista. Venakoppien kanssa yleisin vika on se, et ne kiristetään liian kovaan momenttiin ja keskimmäinen kikkare vetää kieroksi, Itse jouduin vaihtamaan juuri tuon keskikikkareen ja sit itse kasasin cometiceilla yläkerran, ei vuoda vielä tänä päivänäkään vaikka operaatiosta on vuosia. Kannattaa vaan noudattaa niitä tehtaan momentteja kasatessa, liian kova vetää keskipalan kieroksi ja sit se ei pidä millään.
  12.  
    tarvii kyl sanoo et tilkan eri tiivisteet noi jamekset ku originaalit
    jos sit ensviikol pääsis taas ajelemaan