Eli tuoreelle motoristille vinkkejä mistä sais hyvä hanskoja "edulliseen hintaan". Eli nettikauppoja jne. Mieluiten euroopasta koska jenkeistä tilaaminen ei tullin takia suhteessa kannata? Alpinestar SP2 hanskat olis kiikarissa. Mitä hyviä sivuja olis?
Suzuki GSX-R 1000 K7
Muistetaan sitten, että FC-Moton kanssa homma toimii tai sitten ei. Jos se ei toimi niin se ei sitten kanssa toimi. Suosittelisin jotain muuta kauppaa. Laita Googlen hakuun etsi alueelta: Britannia ja Italia.
Itse tilasin Motostormista http://www.motostorm.it kamaa äskettäin, ei ole vielä tullut mutta rahat niille kelpasi. Siellä näyttäisi olevan noita hanskoja montaa sorttia.
Tässä kotimainen vaihtoehto.
missä myydään nahkahanskoja, sellasia missä ei ole mitään omituisen näkösiä klunsseja päällä, mistään en oo löytäny
Ja pitkävartisetkin tarvis olla..
<p>www.riversidekustomday.com</p><p>riversidehobos.blospot.com</p>
Mites olis joku noista:
Hanx Retro 1953 tai
Sweep Rebellious tai
Sweep Mustang
-nomen est omen-
Pari kesää ajellut noilla Mustangeilla, eikä vielä valittamista. On hyvät.(Kriisi @ Heinä. 25 2009,10:01) kirjoitti
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
MP-Asullakin on tuollainen retrohenkinen hanska, nimetty niinkin yllättävästi kuin "Classic".
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
nonni, kiitosta vaan
mustangeja ostamaan lähtee hän![]()
<p>www.riversidekustomday.com</p><p>riversidehobos.blospot.com</p>
itse ostin alpinestarin hanskat ja kannattaa sit kokeilla ennen tilaamista, mulla normaalisti koko 10 tai l, mutta noi piti ottaa koko xl(Tuamo @ Heinä. 21 2009,15:16) kirjoitti
Tero Eskelinen