Pienellä etsimisellä voi verkosta löytää aika huokeallakin varustusta.
Ostoslistalla oli siis X-Liten X701 Dolly valko-kulta-värityksellä. Kävin katselemassa paikallisista myymälöistä kyseistä samalla istuvuutta koettaen.
Netistä hintavertailua tehdessäni törmäsin aika suuriin vaihteluihin.
AJ-Bike, 432,60€
Storm - nettikauppa, 419€
Storm Turku myymälätarjous 359€
FC Moto, 333,90€
Louis, 319,95€
Tällä hinnalla olin jo valmis ostamaan sakemanneilta kuupan, mutta;
The Bikerstore, 259,38€
Viidentoistaminuutin selailulla siis säästin rapeat 173€. Siitä voi laskea jo vajaan seitsemänsadan tuntiliksan. Toki tuohon kypärän kahteensataankuuteenkymppiin tulee vielä päälle 26€ postit, mutta niin tulisi AJ-Bikestäkin.
Jokainen ostakoon sieltä, mistä tahtoo. Minä ostin tuolla säästetyllä hinnalla itselleni Rukkan ajohousut... *![]()
Syteen tai saveen ja pubiin...
Näinhän se menee. Kyseisten kauppojen sivuja itsekin selaillut nyt ahkeraan ja minäkin alan kallistua kypärän tilaamiseen ulkomailta vaikka mielelläni tuenkin kotimaista yrittäjyyttä ja palvelujen säilymistä. Mutta jossain se raja menee ja kypärän kohdalla se on paljon ennen puoltatoista sataa euroa.
Honda cbr 1100XX super blackbird
Honda cbr 600F
JA valitettavasti aika monen muunkin tavaran kohdalla menee nettikauppatouhuksi. Mp-messuilta löytyi sopivasti saappaat ja takki, eli välillä onnistuu Suomestakin.
Olihan toi Stormillakin nyt netissä 319. Talven aikana hulahtaa aina jossain vaiheessa poistuvat värit alennukseen. Messuillakin oli joitain hajakokoja 701:stä 150e.
No itse kun en ole niin kauhean tarkka värien suhteen ni alku talvella ostin stormilta x-701 249 hintaan ...kuulaan passaa kivasti, väri no jaa ...mutta enpä näe sitä kun se päässä keikkuu![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Viime kevänä ostin 701:n Stormilta, poistuva väri ja hintaa oli 179,-
KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90
Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma