Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 116:sta
    Pitäisi Araihin saada uusi naarmuton visiiri ja mietityttää tuo Pinlock "-kalvon" hyöty. Ilman sitä saisin visiirin 43 eurolla ja sen kanssa 92 eurolla. Eli onko tuon tuplahinnan arvoinen?
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
    Pinlock kun ei todellakaan huurunnu. Itse ostin visiirin valmiilla pinlock-rei'illä ja erikseen kalvon. Asennus kesti minuutin ja nyt nautin huuruttomista sadekeleistä
    er-6n -06
    Z1000 -06
    Lainaa (designet @ Heinä. 21 2009,12:40) kirjoitti
    Eli onko tuon tuplahinnan arvoinen?
    On.
    Lainaa (Talttapää @ Heinä. 21 2009,12:50) kirjoitti
    Eli onko tuon tuplahinnan arvoinen?
    On.
    Kyllä vain.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
    Luulin säästäväni edes jossain, mutta ei sitten. Tilaukseen meni Pinlockin kanssa.
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    No tuossa kohtaa ei kannatakkaan säästää.

Kawasaki ZX-6r -05
    Kannattaa hommata,en ole saanu huurtumaan mitenkään enkä millään kelillä.
    Hirveä hinta sun pinlockilla...?Mulla ollu tähän mennessä puolet visiirin hinnasta...
    19€ on pinlockin hinta ihan suomessa liikkeessä, kai ne pistää lisää hintaa jossain missä pitää porata reiät? Outoa...
    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
    Tartteeko uudemmat Arait nykyään pinlock-visiiriä? Mulla tuossa vanhassa Quantumissa ei ollut minkäänlaista huurtumisongelmaa millään kelillä kun se tuuletus tosiaan toimii - Shoeissa ei juurikaan ilma vaihdu paitsi visiiri raollaan.
    Lainaa (designet @ Heinä. 21 2009,13:24) kirjoitti
    Luulin säästäväni edes jossain, mutta ei sitten. Tilaukseen meni Pinlockin kanssa.
    Säästithän sinä, hermojasi meinaan. Ei tarvi kirota joka pysähdyksellä kun visiiri menee huuruun.
    Itse maksoin Shoeihin 25 euroa pinlockista, visiirissä oli valmiina jo ne kiinnitystapit.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    Ebayssa myytiin uutta visiiriä ilman Pinlockia toimituskuluineen noin 42 eurolla. Racevisorilla Pinlock nastoilla varustettu visiiri ja Pinlock maksoi toimituskuluineen yhteensä noin 90 euroa. Eli tästä se huima ero syntyy. Ei se Pinlock itse maksanut kuin alle 20 euroa. Racevisorin toimituskulut vain on aika suolaiset. En itse ala niitä reikiä uuteen visiiriin porailemaan, joten valmis paketti tai ei mitään.
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    Pinlock -aiheeseen liittyen, eli kuinka herkkä tuo pinlock on pesemisen suhteen verrattuna varsinaisen visiirin pintaan ja millä olette tuota sisäpintaa putsailleet? Visiiriähän voi kuitenkin aika huoletta pyyhkiä pehmeällä kankaalla ja miedolla pesuaineella, mutta tuo pinlockin pyyhkiminen vähän arveluttaa
    <p>GSX 1400 -03</p>
    Lainaa (jyrkkä6 @ Heinä. 22 2009,09:45) kirjoitti
    Pinlock -aiheeseen liittyen, eli kuinka herkkä tuo pinlock on pesemisen suhteen verrattuna varsinaisen visiirin pintaan ja millä olette tuota sisäpintaa putsailleet? Visiiriähän voi kuitenkin aika huoletta pyyhkiä pehmeällä kankaalla ja miedolla pesuaineella, mutta tuo pinlockin pyyhkiminen vähän arveluttaa
    Ihan samoilla eväillä kuin viisirikin eli muutama tippa astianpesuainetta veteen ja sitten kunnon kastelu ja hetken odottelu päälle. Sitten kuivaus pehmeällä liinalla. Tiivisteiden kohdilla varovasti ettei repeä. Eipä siellä sisäpuolella yleensä mitään olekaan.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Ainoa haitta, jonka pinlock-kalvossa olen huomannut, on kalvon silikonireuna. Jos makaa litteänä pyörän päällä ja katsoo tietä visiirin yläreunan läpi, tulee silikonireuna usein tielle. Siinä joutuu sitten arpomaan, katsooko tietä silikonireunan ylä- vai alapuolelta.

Tästä syystä olen tullut siihen päätökseen, että otan kalvon nyt kesän ajaksi kokonaan pois. Ei sitä mihinkään tarvi. Jos joutuu sateella lähtemään baanalle, niin kalvo on nopeasti asennettu paikalleen. Syksymmällä ja viileemmillä ilmoilla kalvo sit taas visiiriin!
    Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Joskus takavuosina mulla oli Arain visiiriin itse asennettu Pinlock. Reikien oikeat paikat ovat ilmeisesti aika tarkat, sillä mulla tiiviste ei ollut koko matkalta kiinni visiirissä. Sateessa vettä meni Pinlockin ja visiirin väliin ja sateen jälkeen piti pestä sekä visiiri että Pinlock molemmin puolin. Ainakaan silloin ei mukana ollut mitään sapluunaa, millä reikien paikat olisi löytynyt justiin eikä melkein. Miten lie nykyisin. Pinlock tuntui ottavan aika herkästi naarmua putsatessa ja oli yhden kauden jälkeen aika surkean näköinen. Liekö parantuneet yhtään tuossa suhteessa? Nykyisessä BMW:n potassa on yksinkertaisempi kalvo koko pinta-alalla ajamassa samaa asiaa eikä naarmuuntuminen ole ollut ongelma. Uudemmissa malleissa on näemmä palattu Pinlockkiin.
    1000
    Lainaa (Hannula @ Heinä. 22 2009,10:49) kirjoitti
    Joskus takavuosina mulla oli Arain visiiriin itse asennettu Pinlock. Reikien oikeat paikat ovat ilmeisesti aika tarkat, sillä mulla tiiviste ei ollut koko matkalta kiinni visiirissä. Sateessa vettä meni Pinlockin ja visiirin väliin ja sateen jälkeen piti pestä sekä visiiri että Pinlock molemmin puolin. Ainakaan silloin ei mukana ollut mitään sapluunaa, millä reikien paikat olisi löytynyt justiin eikä melkein. Miten lie nykyisin. Pinlock tuntui ottavan aika herkästi naarmua putsatessa ja oli yhden kauden jälkeen aika surkean näköinen. Liekö parantuneet yhtään tuossa suhteessa? Nykyisessä BMW:n potassa on yksinkertaisempi kalvo koko pinta-alalla ajamassa samaa asiaa eikä naarmuuntuminen ole ollut ongelma. Uudemmissa malleissa on näemmä palattu Pinlockkiin.
    Ne tapit on sellaiset epäkeskot, eli niitä pyörittämällä liitoksen saa tiiviiksi. Ainakin nykyään on näin.

Ja juu, se kyllä naarmuuntuu melko helposti jos putsaa huolimattomasti. Kannattaa putsausta varten ottaa irti ja reilulla vedella/pesuaineella puhdistaa.
    GS500E -> GPZ500S -> Africa Twin -> Caponord -> R1200GS -> 990SM
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Joo, nyt kun muistelen niin oli ne epäkeskot silloinkin ('04), mutta ei vaan jostakin syystä istunut tai ollut muuten vaan riittävän tiivis. Mutta saattoi siis olla omaa kädettömyyttäkin mukana.
    1000
    Arai Condor + hengitysilmanohjain + Opti-Cleaner huurteenestoaine = poistaa aika hyvin Pinlock tarpeen.

Mulla tuli kypärän mukana aikoinaan pinlock, mutta on yhä paketissa, kun ei ole visiirissä niitä reikiä. Kalvon sais multa edullisesti hakea pois jos joku tarvii. Sanotaan vaikka 10e jos kaupassa on 19e. Muistaakseni hommasin nastatkin, mutta siihen jäi proggis. (MYYTY)

Retired
    En ole aikaisemmin tuota osannut kaivata, mutta viime syksynä tuli tarjouksesta ostettuun Shoeihin Pinlock mukana, ja enää en luopuisi. Ei sitä näin keskikesällä mihinkään kaipaa, mutta sadesäälle, illalla/yöllä tai lämpötilan muuten tippuessa alle 15 asteen tuo on todella hyvä systeemi. Ei huurru millään.

Naarmuuntumiselle se sisempi osa tuntuu tosiaan olevan melko herkkä, jonkin verran hienoja naarmuja sain aikaan visiiriä pestessä vaikka kuinka yritin olla varovainen. Ja jonkin verran tuo muutenkin "himmentää" näkökenttää, mutta siihen tottuu aika nopeasti.
    Diversion 900 -96
    Meikä ainakin pesee samalla aineella ton visiirin kun lätkä kypäränki visiirin. Ja jos ei lätkässä visiiri huuruunu nii ei sit missää. Eikä pinlockeja tarvita. Vaikka ois se tuol hyllys, kerran meinasin asentaa mut sit tuli kiire. Syksyllä sit.
    --GsxR:iä--
    Kyllä ainakin mun Araissa tuo pinlock on ollut todella hyvä. Käytännössä ei mitään huurtumisongelmaa. Ainut oli että kun ostin kypärän niin pinlock jäi jotenkin löysälle, eli kosteutta pääsi visiirin ja pinlock-kalvon väliin ja huurtui. Käytin liikkeessä jossa kiristivät kalvon kunnolla niilla epäkeskoruuveilla, ja sen jälkeen ei ongelmia.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
    Pitäisi Araihin saada uusi naarmuton visiiri ja mietityttää tuo Pinlock "-kalvon" hyöty. Ilman sitä saisin visiirin 43 eurolla ja sen kanssa 92 eurolla. Eli onko tuon tuplahinnan arvoinen?
    Tuo mulle oranssi type L ja saat vaihdossa iskemätön paketin kirkasta visiiriä ja pinlockkia tilalle....

PS.Oranssin ei tartte olla pinloc valmis..

YV:llä...
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
    Onneksi se ei maksa kuin 92€
    Ajattele,että markka-aikana siitä olisi joutun sentään maksamaan 547mk
    On Eurosta sentään jotain hyötyä ollut kun ei enään tarvitse käyttää niin paljoa rahaa kuin joskus
    Elämä on..

Hattussani ei ole kukkia.
    Lainaa (TommoKe @ Heinä. 31 2009,01:56) kirjoitti
    Tuo mulle oranssi type L ja saat vaihdossa iskemätön paketin kirkasta visiiriä ja pinlockkia tilalle....

PS.Oranssin ei tartte olla pinloc valmis..

YV:llä...
    Ei taida istua kypärääni, kun pitäisi olla type G. Ja kirkas löytyy itseltäkin lähes käyttämättömänä.
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    Pinlock.

-hh-
    Lainaa (Jac0 @ Heinä. 22 2009,10:33) kirjoitti
    Tästä syystä olen tullut siihen päätökseen, että otan kalvon nyt kesän ajaksi kokonaan pois. Ei sitä mihinkään tarvi. Jos joutuu sateella lähtemään baanalle, niin kalvo on nopeasti asennettu paikalleen. Syksymmällä ja viileemmillä ilmoilla kalvo sit taas visiiriin!
    +1...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
    Lainaa (Henry67 @ Heinä. 31 2009,08:36) kirjoitti
    Lainaa (Jac0 @ Heinä. 22 2009,10:33) kirjoitti
    +1... *
    Tota vois muuten ajatella, tai siis suunnilleen 15.6.-15.8. välillä.

Turha kapine ollut nyt keskikesällä paria viileää sadekeikkaa lukuun ottamatta - ja kieltämättä hankaloittaa muutaman lisäsekunnin verran visiirin putsausta sisältä, eikä onnistu pinlockin pesu reissussa.

On tää kans, jumittuu tekemään jonkun niin kuin tottuu eikä ajattele enää omilla aivoillaan, höh...

-hh-
    Kirkkaassa visiirissä olen pitänyt pinlockeja kiinni. Silloin kun sellaista käyttää, on ilma todennäköisesti myös viileä ja huurteenesto tarpeellinen. Siinä pinlock toimii hyvin. Normaalisti esim. peili- tai mustassa visiirissä en ole käyttänyt. Ei tarvitse.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Mulla tulee ongelma siinä, että vaikka on pinlock, niin silmälasit huurtuu. Ostin uuden just Arain siinä tuli pinlock mukana. Eipä tota juuri kirkkaassa visiirissä huomaa.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  30.  
    mulal on nyt tänä kesänä llut käytössä ensimmäinen pinlock ja kyllä siitä tulee jatkossa ihan vakiovaruste.

Sateella ajoa ei tule kovin usein, mutta kyllä se on ollut ihan kätevä ratapäivilläkin, kun hikeä pukkaa niin kyllä sitä huurtumistakin esiintyy.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen