Ootko ajanut, jannep, uusrunkosta vm. 2009 Kingia? Onko esim. niiden vakavuus maantieajossa tosiaan niin paljon parempi kuin näissä "vanhoissa" (vm. <-2008) Kingeissä, mitä testeissä väittävät? Entäpä jarrut? Onko niissä suurta eroa vanhempiin Kingeihin, joissa ei ole Brembon jarruja eikä ABS:ia? Esiintyykö sun Kingissä tuota allekirjoituksesi mukaista woblausta +motarivauhdissa? Itse en moista huomannut kun tuota vm. 2008 Kingiä USA:ssa ajoin. Tosin ajoin kyllä aika rauhallisesti koko reissun. Jarrut olivat loistavat, mutta ABS on Jenkeissä optio, joten sitä ei ollut ajamassani pyörässä. Cruise löyty tuostakin, mutta en saanu sitä toimimaan. Oli ehkä kytketty pois toiminnasta tai sit en vaan osannut...(jannep @ Heinä. 24 2009,11:41) kirjoitti
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Mulla oli viimevuonna dyna fat bob. Tyyliltään aika lähellä fat boy:ta.
Nyt on alla -09 electra stanu.
Enpä vaihtaisi enää takaisin.Kyllä on matkan teko helppoa nyt....
HD flht . KTM Adventure 1190 R
Kiitoksia vastauksista! Nyt pitää vain jäljestää koeajomahdollisuuksia *ja ensi talven aikana etsiä sopiva pyörä kevääksi Suomeen.
No niin. Nyt on sitten Road King vm. 2006 ostettu Usasta ja kuljetusta järjestellään Suomeen![]()
Kiitoksia huomioista pyörän valinnassa.
Tulisi nyt pyörä äkkiä kotiin kun nämä lumetkin näyttäisi pikkuhiljaa alkavan sulaa.
Tulen uusi fatboi Tampereelta 24000 e
eikö toi ole jo edullinen jos vertaa tsumekon tuomiin ?
SUZUKI B-KING
Nelisen tonnia on eroa "virallisen" dealerin hintoihin(tosin Tampereen pyörä ylivuotinen). Jos raakalla rahalla on ostamassa niin iliman muuta. Vaihdokkia tyrkyttäessä jää väliraha tod.näk. suurin piirtein samaksi. Näin kävi kun viime kesänä tyrkytin omaani vaihdossa uuteen Night Trainiin Tampereella ja SGN:llä Turussa.(AF-1 @ Maalis. 30 2010,21:20) kirjoitti
Onneks olkoon Hurtti!Kun aikanaan selviää, niin kerroppa millaisia maahantuontikiemuroita jouduit käymään läpi, ennen kuin pyörä oli kilvitetty? Kiinnostaa ainakin mua.
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Jaahas, samanlainen sinulle sitten tulossa kuin on omanikin. Minun tuli myös USA-tuontina aikoinaan, se vaan laskeutui ensin toiseen EU-maahan, jossa se meni kilpiin että napsahti.....sieltä sitten heti Suomeen ja kilpiin täällä. E-hyväksyntä kun löytyi tyyppikilvestä ja valot laittoi AKE:n herroja tyydyttävään kuntoon, niin sait kilvet käteen.(Hurtti @ Maalis. 30 2010,21:10) kirjoitti