Juu eli kun nyt oon hankkimassa taas pyörää ajoasennoltaan pysty, ettei kädet jatkuvasti tunottomat, niin kumpaa suosittelisitte? Kumpihan näistä kestäis paremmin? Onks jotain tyyppivikoja mitä kannattaisi tutkia ennen osto päätöstä? Meinaan auton vaihtaa taas pyörään![]()
![]()
Tero Eskelinen
Eri pyöriä. Africa Twin on enemmän " ammattikäyttöön " tehty, toi-
nen, jos oikein ymmärsin, on Transalp, joka menee vähän helpom-
missa paikoissa maastossakin ja sopinee kelle vaan joka on tarpeek-
si pitkäjalkainen. Kumpikin kestää huollettuna ties mihin kilometri-
määrään. AT on isompi ja painavampi ja siten vaativampi, joten se
riittänee myös pitemmälle. Katselepa vaikka sivuja Pohjolan kurapyö-
räilijät ( matkaendurot.fi ), enpä osaa linkitellä.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Kliks(aj@ @ Heinä. 19 2009,16:21) kirjoitti
CBR 600f3 -95
Jos AT on satatonnia ajettu niin onks paljon ja mitä todennäköisesti pitäis olla laittamassa?
Tero Eskelinen
Paljon riippuu tuon XL600:n viimeisestä kirjaimesta...
XL600v TransAlp on V2 nestejäähdytyksellä, kuten afrikkalainenkin, kun taas XL600r on ilmajäähdytetty single...
Mikään noista ei ole huono pyörä.
Alpin ja afrikkalaisen välillä jos valinta pitäisi tehdä niin itsellä valinta kääntyisi afrikkalaiseen...
joo xl:n vimppa kirjain on v, onkos toi AT "liikaa" ajettu kun 100tkm??
Tero Eskelinen
Jos vaan huollettu niin eiköhän tuo ole vasta sisäänajettu. Bensapumppu ja lataussäädin noista tuppaa prakaamaan joillain kilsoilla, ja jonkin vuotisissa on kulunut vetoakselin spoorit.
CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster