Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Onko kenelläkään tietoa mikä trumppaa voisi vaivata
    Pyörä lähtee hyvin käymään ja käy erittäin hyvin kun ottaa kierroksia mutta matalilla kierroksilla meinaa tukehtua ja usein tyhjäkäynnillä sammuu. Lisäksi tuossa äskön liikennevaloissa tuli todistettua se kun pyörä hörisi ensin tyhjäkäyntiä niin yhtäkkiä alkoi vaan pakosarja paukkumaan yhtäjaksoisesti kunnes sain otettuu sen verran kierroksii että yskänkohtaus meni ohi.

Kun pyörä on ollut parkissa muutaman tunnin ja lyön käyntiin kun pyörä on jalalla niin ihan iloisesti se siinä hurraa tyhjäkäyntiä mutta kun lähtee ajamaan niin viat ilmenee.

kellään tietoo mikä voisi olla vialla ?

Kyseessä siis speed triple -04
    Aloittele helpoimmista tsekkaukset:
    -varmista puhaltamalla/paineilmalla että tankin huohotinletku on auki ja että letkussa oleva kippiventtiili ei ole tukossa
    -vedet pois tulpan koloista ja ehkä samoilla lämpösillä voisi laittaa uudet tulpat
    -katso että ilmaboksin kumikaulat on hyvässä kunnossa (ei halkeamia) ja kunnolla kiinni eivätkä lutussa
    -MAP anturin letkut (kolmehaarainen letku joka tulee läppärunkojen kyljestä) samoin, että eivät ole lutussa tai irrallaan

Jos ei noista löydy syypäätä niin sytyspuolien tsekkaus. Sitten voipi kaivautua syvemmälle ja tutkailla vaikka kampuran asentotunnistinta jne.

Tuossa kun pyörä rykii niin tuntuuko että yksi pytty putoaisi pois pelistä vai hyytyykö laite "tasatahtia"? Onko tehty jotain huoltohommia äskettäin vai tuliko vika omia aikojaan?

olin pariviikkoa itse reissussa ja sillä aikaa pyörään vaihdettiin renkaat, öljyt+suodatin ja lisäks pistettiin molemmat etulyhdyt palamaan.

kyll se tuntuu et se tasatahtii sammuu, tuntuu et se reakoi kaasuun vähän hitaanlaisesti sillon ku eka hyrrää alakierroksilla ja kun kääntää kahvaa, röpöttää eka ennen kun ottaa kierroksia.

samaten kun ajelee alhasilla kierroksilla tasasesti eteenpäin niin vähä sellaista "nykivää" on meno.
    Jos se on kerran huollossa ryssitty niin ei muuta kuin takaisin valittamaan.

Tai jos itse tykkäät laittaa niin tankki ja ilmanputsarikotelo irti ja ihmettelemään minkä letkun saivat huollossa laitettua luttuun. Ykkösveikkaukseni on tuo tankin huohotinrööri tai MAP-anturin letku. Tai sitten ilmanputsarikotelo on runnottu vinoon ja pyörä horii ilmaa kumikaulan ohi.

Äänestän samaa vaihtoehtoa
    Vettä tulpanrei'issä, tai tankin ilmaletku tukossa (se ei tunnu toimivan, vaikkei olisi edes kunnolla tukossa; itse heittäisin koko venttiilin letkusta mäkeen)
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    ne on voinut unohtaa sen alipaineletkun irti joka tulee ilmaboxin päälle?

tai tankin letkut hengitysletkut lutussa.

trumpassa saa olla tarkkana huoltomies.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
  7.  
    Itsellä oli ongelmana, että tulpanreikiin pääsee vesisateella vettä mutta vesi ei pääse pois. Jos pyörällä ajelee pääasiassa lyhyttä ajoa vesi jää sinne. Tämä oli itselle aiheuttanut ruostetta ja kävi välillä kahdella pytyllä. Kierroksilla kuitenkin jaksoi sytyttää myös kolmannen pytyn.
    Wicked *