Suunniteltu reitti on kuin puolalainen sukunimi: se on pitkä ja siinä on hyvin monta Z-kirjainta. Kilometreissä ilmaistuna yli 200. Mutkia en laskenut.
Menemme naapuri-ORG:in reviirille, mutta eiköhän me uskalleta jos porukalla mennään. Tietusteluretket olen tehnyt iltahämärissä ja hitaasti ajaen, skootteriksi tekeytyen. Hämäläisistä motoristeistahan on sananlaskukin että "Hämehessä hälläpyörä (på svenska: han har cykel i Tawastland)"
Lähdetään Porvoon Shelliltä (Porvoon ekasta rampista nro 60 alas) klo 18.00 ja koska matkaa on hyvinkin neljäksi tunniksi niin kokoonnutaan ajoissa ja lähdetään ajallaan. Paluu samoille kulmille idän suunnasta.
Pätkät ovat hyviä ja erittäin hyviä, paljon maaseutua jossa voipi vähän päästelläkin. Veturista johtuen mukana pärjää hyvin matkapyörälläkin sekä vailla enempiä ajokokemuksiakin, mutta eiköhän kukkien terälehdet saada vähän väpättämäänkin, kypärissä *
Maanataille
*Iku
Edit: PK-lokomotiivit: Hyviä pätkiä, voisi vastata rataan tutustumista kävellen/polkupyörällä.
Jos innostaa niin voin laittaa reittiä privana.
Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
Mä kun en vieläkään oikein pysy muitten tahdissa, niin ottaisin taas lenkin privana, kiitos.
Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
Pysyt sä *(Kerma @ Heinä. 26 2009,23:14) kirjoitti
Kyllä siellä sitten ootellaan. Mut laitan kyllä reitin tulemaan
*Iku
Edit: Reitti lähetetty, loppupäästä voidaan vähän oikaista jos näyttää menevän myöhälle
Hieno reitti *ja sattumalta ajoin siitä osan jo tänään. Mutta ei, ei mee multa neljään tuntiin.
priva lenkki ...;)(Kerma @ Heinä. 26 2009,23:56) kirjoitti
![]()
zzr600-vm90
Joo, näin sujuvasti meillä päin nää hommat hoidetaan(tenhula @ Heinä. 27 2009,01:09) kirjoitti
![]()
Ota vähä ennakkoo, mä kerron kahvipaikan ja oottelet siellä. Me ootellaan sitte loppupätkäl
Iku
Ok, näinhän vois tehdä kyllä
Uus nicki, pitäiskö ammattia tietustella? Ollu kiinnostusta näihin ajoihin, kuulemma(Mitze @ Heinä. 27 2009,11:56) kirjoitti
Iku
Täytyypä tulla mukaan ajeleen ja katteleen minkälaista porukkaa on liikeellä.onko siellä Shelliä jokin tietty parkki paikka vai otteko sisällä syömässä pizzaa.
FJR 1300
XJR 1300
GR *650
SS1000 7/2004
Baltia ajot 2006-2017
Eurooppa turnee 2011
Eurooppa turnee 1983
Minne ajankin en ole koskaan perillä
Niin Mitzelle tiedoksi että mä en pysy tahdissa vaikka toiset ajaa rajoitus -20, että ei oo mikään nopee reissu tämä(kään) *(iku1 @ Heinä. 27 2009,12:02) kirjoitti
Mutta kaffea on kiva juoda viihtyisissä paikoissa, notta mukaan vaan.
Ei oo eri parkkia, mulla on siniharmaa LT. Tankki täyteen jne(XJR99 @ Heinä. 27 2009,12:05) kirjoitti
Iku
Kahvit juodaan siinä missä on täppä "D", järven rannalla vasemmalla puolella tietä, näät kyllä(Kerma @ Heinä. 27 2009,12:55) kirjoitti
(noi on kahvikupit mitä kolkutellaan tossa)
Iku
No ei se haittaa vaikka ei niin nopeeta mennäkään, tuun tällä tietoa ajelemaan ainakin alkumatkasta. Mutta oliko siitä reitistä tietoa???(Kerma @ Heinä. 27 2009,12:55) kirjoitti
T:Mitze
Ps. ammatti=ins.opiskelija
Jaahas, taidankin tulla jo Porvoosta mukaan. Ja maikkarin sadetutkakin on lomalaisen mieleen.![]()
Reitti lähetetty(Mitze @ Heinä. 27 2009,14:53) kirjoitti
Iku
Raahaudutaan sinne Shellille, viikonloppuna tais 600km tulla ajeltua, mut eihän ne kilometrit kesken lopu.
Kivasti teitä oli keräytynyt Shellille kun siitä ohi pyyhkäsin vähän ennen kuutta. Itse olen nuhanenänä ja siksi jouduin tällä viikolla vaan kaahaamaan kotilolla![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Meni kerholla vähän pitkään, en sitten tiedä oliko myöhässä vai aikaisessa, mutta olin 21.09 siinä Iitin ja Sääksjärven risteyksessä ja ajelin sitä teidän reittiä vastapäivään. Parisataa km kertyi siinä sitten kuiten mullekkin.![]()
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Ikulle kiitos vetojuhtana, kiva reissu ja kivoja teitä oli.
En osaa sanoa mitenkä päin meni. Taisi olla puoli yksitoista kun oltiin Porvoossa takaisin, Kausalan ABS:llä pidettiin toinen tauko.(Mikk@ @ Heinä. 27 2009,22:52) kirjoitti
Mutkat meni mainiosti ja jono pysyi taas kerran ehjänä, miksiköhän aina käy niin kun mä olen keulilla
Kiitos porukoille, oliko meitä 10 vai 11 pyöräkuntaa. Saap nähä saadaanko oikein rainaa näkyville
Iku
Ajettiin sit vissiin -30 kun noin hyvin pysyit(Kerma @ Heinä. 27 2009,12:55) kirjoitti
Armenian käyneet tietää, että perä lentää aina
Iku
Kiitokset kaikille seurasta ja iku1:lle mutkista, hyvinhän se LT:kin niihin mutkiin taipui![]()
KTM SD R 2012
KTM Super Duke (2011)
Suzuki GSX 750F (2008-2011)
Kiitos vaan veturille, väliväelle ja peräsimelle. Erinomaisen hyvä tilannekuva, kun muut on jo tauolla ja sieltä vasta allekirjoittaneen valot näkyy alamäessä. Noo, kessuteollisuus tykkää.
Mukavaa oli ainaskin mulla ja huomenna meen hierottamaan ton hartialukon pois. *![]()
Sitten kun oot saannut sen hartialukon pois niin voisit kokeilla tota mun mopoa(Kerma @ Heinä. 27 2009,23:46) kirjoitti
, ny olisi vielä hyvä tilaisuus ostaa se pois jos taittuis mutkiin paremmin.
Sais hyvän syyn sitten ostaa ison Bandun itselle, nääs kun ihastut kuitenkin mopoon, että haluat väkisin ostaa sen pois ;)
Kyllä se mun mutkaongelma on enempi siinä satulalla kuin sen alla, mutta sattumoisin toi sun mopo on yksi niistä vaihtoehdoista mitä olen katellut.(MauriOC @ Heinä. 28 2009,06:00) kirjoitti
Mopokaupat sikseen, nyt lähden uimaan. Yvnä ehkä kuuluu jahka oon uinu riittävästi.
Kiitos kaikille matkasurasta, mukavaa maisematietä oli kiva huristella.
http://www.kulkuneuvot.net/galleri....ssa.jpg
T;”Bandiittit”![]()
psst, mites se video... editoituna tietty(Hukkaportti @ Heinä. 28 2009,18:26) kirjoitti
![]()