Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 92:sta
  1. #1
    Mulla on uusi S1, jossa jo ensimmäistä kertaa ajamaan lähtiessä oli osassa visiiriä sellainen ominaisuus, että sen läpi katsoessa valojen ympärille muodostuu sellainen halo-tyyppinen kehä ja visiirin sisäpinta on karkean näköinen. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
    Yritin pyyhkiä lämpimällä vedellä kostutetulla mikrokuituliinalla ohjeen mukaan ja lopulta vastoin ohjetta huuhtelin visiiriä hanan alla, ilman että sillä oli mitään vaikutusta ongelmaan. Kypärä on ebaysta tilattu, joten ihan ensimmäiseksi ei innostaisi alkaa takuuseen sitä laittamaan.
  2. #2
    Lainaa (pajazo @ Syys. 02 2006,12:23) kirjoitti
    valojen ympärille muodostuu sellainen halo-tyyppinen kehä ja visiirin sisäpinta on karkean näköinen
    Minulla kans, mutta luultavasti ihan normaalia. Sisäpuolen "karkeus" on se antifog pinnoite, joka ilm. aiheuttaa myös halo-valot. Uutena siihen kiinnitti huomiota, mutta äkkiä siihen tottui. Minusta kalvo on ollut ihan toimiva, mutta varovasti käsiteltävä.
    Montakohan suupertin visiiriä on jo mennyt pilalle väärän käytön/ymmärryksen takia? Toivotaan, että omasi on vielä kunnossa.
  3. #3
    Kyllä se sumuisuus oli aivan liian häiritsevää ollakseen normaalia. Nyt kyllä se on jostain syystä hävinnyt parissa päivässä itsekseen, mistä lie ollut kyse.
  4. #4
    Saman olen huomannut. Alusta asti noita haloja esiintynyt ja luulisi niihin tottuvan. Jostain syystä kuitenkin eräänä iltana ajellessa noiden ilmiöiden esiintyminen ja voimakkuus oli niin suurta että visiiriin piirtyvän valosaasteen takia oli käytännössä mahdotonta ajaa kaupungissa visiiri kiinni. Ehdin jo pohtimaan että saako tuohon visiiriä ilman tuota kalvoa... Vaan oli taas viimereissulle palautunut normaaliksi?? Mitään toimenpiteitä en viisirille ole tehnyt, muuta kuin ulkopuolelta ötökät puhdistanut.. Liekö ollut kosteutta tiivistyneenä sisäpintaan tjsp?
  5. #5
    Kyllähän tuo visiiri on joskus vettynyt sisäpuolelta ja tuota haloilmiötä esiintyy. Olen pyyhkäissyt kuivalla liinalla tuota sisäpintaa ja useasti siitä jää kunnon likajäljet, joten kaipa se kostuminen johtuu tuosta liasta. Puhtaana visiiri ei juurikaan vety.
  6. #6
    Mulla tuota haloa oli niin paljon, että päivänvalossakaan ei nähnyt tarkasti. Visiiri oli kuiva enkä ollut hönkinyt siihen. Peseminenkään ei ainakaan välittömästi auttanut, mutta parin päivän jälkeen ongelma hävisi itsestään. Kummallista.
  7. #7
    Mites muuten, luin jostain että tuohon s1:teen saisi vaihdettua pikalukon tilalle tupla-d:n. Mitä se maksaa ja pystyykö kypärää itse purkamaan sen verran, ettei tarvitse lähettää sitä vaihdettavaksi mihinkään?
  8. #8
    Itselläni on ollut ongelmia tuon sisäpinnoitteen kanssa myös. Visiiri menee paikallaan seistessä (ilma ei siis vaihdu) sameaksi, ei huuruun vaan sameaksi. Kerran visiiri on jo vaihdettu, sillä kalvo alkoi kuplimaan vesisateessa.

    Tällä hetkellä on sellanen fiilis, että koko kalvo on täysin käyttökelvoton. Aika ärsyttävää, jos kypärää ei voi pitää edes valoissa seistessä visiiri kiinni.

    Onko muilla vastaavaa kokemusta?
    premier

    emeritus
  9. #9
    Lainaa (premier @ Syys. 05 2006,21:39) kirjoitti
    Itselläni on ollut ongelmia tuon sisäpinnoitteen kanssa myös. Visiiri menee paikallaan seistessä (ilma ei siis vaihdu) sameaksi, ei huuruun vaan sameaksi. Kerran visiiri on jo vaihdettu, sillä kalvo alkoi kuplimaan vesisateessa.

    Tällä hetkellä on sellanen fiilis, että koko kalvo on täysin käyttökelvoton. Aika ärsyttävää, jos kypärää ei voi pitää edes valoissa seistessä visiiri kiinni.

    Onko muilla vastaavaa kokemusta?
    Kyllä on. Mutta sanoisin taas, että noin se toimii. Jos sinulla ei ole flektiä ilman kierrättämiseksi tai lämmitettävää visiiriä, niin kosteushan ei voi muuta kuin tiivistyä siihin (menee sameaksi, varsinkin alareunasta). Raottamalla visiiriä häviää kuitenkin aika äkkiä, ainakin minulla. Hilseilyhän on tietysti selvä vika.
    Toisessa kypärässa (vaimon shoeissa) on taas pinlock, mikä ehkä ei huurru niin herkästi (ei käyttökokemusta), koska väliin jäävä ilma tasoittaa lämpötilaeroja. Mutta toimiakseen edellyttää, että se on kunnolla kiinni visiirissä.
    Joskus tuli rakennettua kelkkakypärään omatekoinen pinlock (ohut pleksi silikonilla sisäpuolelle), ja se oli kyllä aika hyvä.
    Eipä taida olla vielä keksittykään sellaista visiiriä, mikä olis täydellinen. mikä
  10. #10
    S1 visiiri huurtuu jo +15 asteessa kun luukku on kiinni, eikä tarvitse vielä pahemmin hönkäillä varsinkin valoissa ja myös ajossa pleksin ollessa yläasennossa (fjr)
  11. #11
    Lainaa (MOP @ Syys. 09 2006,11:18) kirjoitti
    S1 visiiri huurtuu jo +15 asteessa kun luukku on kiinni, eikä tarvitse vielä pahemmin hönkäillä varsinkin valoissa ja myös ajossa pleksin ollessa yläasennossa (fjr)
    Mulla on taas ihan päinvastaset kokemukset, potta tosin aika tuore... Huurtumaan en oo saanu millään kelillä vielä mutta iltamyöhään(sumua) ajellessa on joskus kertynyt jonninlaista kosteutta visiirin sisäpintaan
    K750 -61
  12. #12
    Uuen kypärän hankinta listalla ja tuota Schubert S1:stä harkinnut kun sitä niin kovasti kehuttu...

    Oiskohan tietoa oisko jossaki kaupassa nyt sopivhan syyshinthan tarjolla? Tokimotolla näky olevan päälle 500 euroa muita nettikauppoja en ole selaillu...ja kun täällä ei perskeles ko liikhejä ole niin olettako törmänny tarjoukshin?

    Tietoa voi laitella vaikka tähän ketjuun, kiinnostanee myös monia muita.

    Kiitos.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  13. #13
    Oman tilasin saksan ebay:sta fraetzer-nimiseltä tyypiltä. Toimitusaika venähti melkein kuukaudeksi ja tyyppi vastaili heikosti sähköposteihin, mutta tavaran kuitenkin onnistui lopulta toimittamaan. Noissa saksan malleissa on pikalukko. Jos on aikaa odotella, niin tuolla ovat halvimmat hinnat. Org shopissa on satasen kalliimmat hinnat, mutta sieltä ostamalla pääset helpommalla.
  14. #14
    Lainaa (toimeve @ Syys. 10 2006,22:26) kirjoitti
    Oiskohan tietoa oisko jossaki kaupassa nyt sopivhan syyshinthan tarjolla? Tokimotolla näky olevan päälle 500 euroa muita nettikauppoja en ole selaillu...ja kun täällä ei perskeles ko liikhejä ole niin olettako törmänny tarjoukshin?

    Tietoa voi laitella vaikka tähän ketjuun, kiinnostanee myös monia muita.
    Tuli hommattua musta S1 tuossa viikko sitten. On muuten hiljainen ja hyvä kypärä, ja tuo aurinkolippa on erinomainen. Ostin Velj. Siltala Oy:stä Tuurista hintaa 400 euroa. Ei paha hinta ja sai koeajaakin ensin. Nyt on AGV Ti-Tech kakkoskypärän roolissa.

    Näin kirjoitti d74394 kesäkuussa, mitä lie hinnat nyt? Ja minä kait syyllistyin nyt tekijänoikeus lain rikkomukseen?
  15. #15
    Tilattu ja eikhän tuo parin päivän päästä ole täällä. Eli hyvin ehtii vielä tälle kaudelle kokkeilemhan.

    Kiitos mopojussi vinkistä *

    edit: hyllyyn jäi vielä ostoni jälkhen yksi L 58-59 kokonen ja yksi kokoa 62. Mustia. Ja myyjä oli mukava ja kertoili muustaki liikkeensä tarjonnasta. Ja anto vielä hyvät ajo-ohjeet mutkapätkille heän liikkeeshen pohjosesta tultaessa, kun toivotteli tervetulheksi tutustumhan. Homma kohilhan.



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  16. #16
    Itte tilasin Nordic dragon graffoilla fcmotosta 450e... Varmaan ois Suomesta saanut samaan hintaan mutta kun tuli muutakin tavaraa otettua... Pyörteettömässä tuulessa varmasti hiljainen mutta itsellä ainakin pleksi heittää aika sopivasti keskelle naamaa niin samat huminat kuuluu kuin muistakin... On kyllä ihan laadukkaan oloinen ja räppänät on helppo käyttöiset ja niinpoispäin
    K750 -61
  17. #17
    Lainaa (premier @ Syys. 05 2006,21:39) kirjoitti
    Itselläni on ollut ongelmia tuon sisäpinnoitteen kanssa myös. Visiiri menee paikallaan seistessä (ilma ei siis vaihdu) sameaksi, ei huuruun vaan sameaksi. Kerran visiiri on jo vaihdettu, sillä kalvo alkoi kuplimaan vesisateessa.

    Tällä hetkellä on sellanen fiilis, että koko kalvo on täysin käyttökelvoton. Aika ärsyttävää, jos kypärää ei voi pitää edes valoissa seistessä visiiri kiinni.

    Onko muilla vastaavaa kokemusta?
    Joutuu nostamaan asian uudelleen esille, koska itselläninkin tuo visiirin sisäkalvo alkoi heti uutena kuplimaan näkökentän alalaidan paikkeilta ja sittemmin suurin osa kalvosta halusi irrota. Ennen kuplimista ensityypeillä viileällä kelillä päivällä ajettaessa ei varsinaista huurua muodostunut, mutta äärimmäisen sameaksi näkökenttä meni.

    Toivottavasti tuo korjaantuu visiirin takuuseen vaihtamalla. Taitaa olla muutenkin itellä jossain määrin maanantaikappale, koska alkoi vuotamaan vettä visiirin sisäpuolelle sateessa ajettaessa (kaikki tuuletusräppänät oli kiinni, tiputteli visiirin ylälaidasta). On varsin kiusallinen tilanne kylmällä kelillä, kun vettä valuu naamalle...
    Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
  18. #18
    Jotkut visiirit näköjään huononlaatuisia mullakin eka visiirista irtosi kalvo reunoista mutta sain takuuseen uusi ja se kyllä kesti kunnes ostin uuden visiirin viime kesänä. Muuten olen tyytyväinen kypärään kylläkin
  19. #19
    Lainaa (Janos @ Touko. 20 2007,20:29) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Syys. 05 2006,21:39) kirjoitti
    Itselläni on ollut ongelmia tuon sisäpinnoitteen kanssa myös. Visiiri menee paikallaan seistessä (ilma ei siis vaihdu) sameaksi, ei huuruun vaan sameaksi. Kerran visiiri on jo vaihdettu, sillä kalvo alkoi kuplimaan vesisateessa.

    Tällä hetkellä on sellanen fiilis, että koko kalvo on täysin käyttökelvoton. Aika ärsyttävää, jos kypärää ei voi pitää edes valoissa seistessä visiiri kiinni.

    Onko muilla vastaavaa kokemusta?
    Joutuu nostamaan asian uudelleen esille, koska itselläninkin tuo visiirin sisäkalvo alkoi heti uutena kuplimaan näkökentän alalaidan paikkeilta ja sittemmin suurin osa kalvosta halusi irrota. Ennen kuplimista ensityypeillä viileällä kelillä päivällä ajettaessa ei varsinaista huurua muodostunut, mutta äärimmäisen sameaksi näkökenttä meni.

    Toivottavasti tuo korjaantuu visiirin takuuseen vaihtamalla. Taitaa olla muutenkin itellä jossain määrin maanantaikappale, koska alkoi vuotamaan vettä visiirin sisäpuolelle sateessa ajettaessa (kaikki tuuletusräppänät oli kiinni, tiputteli visiirin ylälaidasta). On varsin kiusallinen tilanne kylmällä kelillä, kun vettä valuu naamalle...
    Morjesta,

    Jos kypärä on sellaisella visiirillä, että huurteenestokalvo alkaa ihan visiirin alareunasta, niin osassa niistä on esiintynyt kuvaamaasi ongelmaa, joka poistuu vaihdattamalla visiiri takuuna uuteen.

    Nykyään uudet visiirit pysyvät hyvinä pitkään, koska niissä käsittely alkaa n. sentin verran alareunasta, jolloin kalvo ei joudu hankauksiin tiivisteen kanssa.

    Vesivuodon visiirin yläreunasta saat loppumaan yksinkertaisesti säätämällä hiukan poskipalan tai -palojen asentoa, siten että visiiri sulkeutuu kunnolla tiivistettä vasten.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  20. #20
    Saako S1:een tarvikkeena visiiriä jossa ei ole mitään ihmekäsittelyä millään puolella?
  21. #21
    Lainaa (Talttapää @ Touko. 20 2007,23:37) kirjoitti
    Saako S1:een tarvikkeena visiiriä jossa ei ole mitään ihmekäsittelyä millään puolella?
    Sen saa aikaan lämpimällä vedellä. Vatiin yöksi, aamulla pyyhkii limat pois ja asia on hoidossa. Ei ole enää käsittelyä millään puolella. Kirkkaaseen visiiriin voi sitten vaikkapa liimata Progripin pinlock-kalvon. (19,-)

    En kuitenkaan suosittele huurtumisenestokalvon poistamista turhaan. Uusi hyväkuntoinen huurtumaton visiiri on erittäin hyvälaatuinen optisesti, eikä vedä sumuun. Sehän sen pinnoituksen tarkoitus on.

    Tässä topikkia lukiessa saattaa jonkun mielestä ruveta tuntumaan, että se pinnoite olisi jotenkin huono juttu tai kaikilla viallinen. Näin ei kuitenkaan ole ja reilusti yli 90% käyttäjistä pitää sitä erittäin hyvänä ratkaisuna.

    S1-malliin tulee jossain vaiheessa saamaan myös tehtaan pinlock-visiireitä, joita maahantuoja on jo tilannut, mutta tehdas ei käsittääkseni vielä ole toimittanut. Sen ohjehinta tulee olemaan muistaakseni n.120,-

    Siinä ei hilseilyongelmia ilmene.

    Silmälasien käyttäjänä pidän niiden huurtumista isoimpana ongelmana. Visiiri pysyy kirkkaana mutta rillit menee sumuun.. Niitäkin voi käsitellä, mutta se aine tuntuu aina katoavan putsatessa pois.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  22. #22
    Lainaa (Italowestern @ Touko. 20 2007,23:26) kirjoitti
    Lainaa (Janos @ Touko. 20 2007,20:29) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Syys. 05 2006,21:39) kirjoitti
    Itselläni on ollut ongelmia tuon sisäpinnoitteen kanssa myös. Visiiri menee paikallaan seistessä (ilma ei siis vaihdu) sameaksi, ei huuruun vaan sameaksi. Kerran visiiri on jo vaihdettu, sillä kalvo alkoi kuplimaan vesisateessa.

    Tällä hetkellä on sellanen fiilis, että koko kalvo on täysin käyttökelvoton. Aika ärsyttävää, jos kypärää ei voi pitää edes valoissa seistessä visiiri kiinni.

    Onko muilla vastaavaa kokemusta?
    Joutuu nostamaan asian uudelleen esille, koska itselläninkin tuo visiirin sisäkalvo alkoi heti uutena kuplimaan näkökentän alalaidan paikkeilta ja sittemmin suurin osa kalvosta halusi irrota. Ennen kuplimista ensityypeillä viileällä kelillä päivällä ajettaessa ei varsinaista huurua muodostunut, mutta äärimmäisen sameaksi näkökenttä meni.

    Toivottavasti tuo korjaantuu visiirin takuuseen vaihtamalla. Taitaa olla muutenkin itellä jossain määrin maanantaikappale, koska alkoi vuotamaan vettä visiirin sisäpuolelle sateessa ajettaessa (kaikki tuuletusräppänät oli kiinni, tiputteli visiirin ylälaidasta). On varsin kiusallinen tilanne kylmällä kelillä, kun vettä valuu naamalle...
    Morjesta,

    Jos kypärä on sellaisella visiirillä, että huurteenestokalvo alkaa ihan visiirin alareunasta, niin osassa niistä on esiintynyt kuvaamaasi ongelmaa, joka poistuu vaihdattamalla visiiri takuuna uuteen.

    Nykyään uudet visiirit pysyvät hyvinä pitkään, koska niissä käsittely alkaa n. sentin verran alareunasta, jolloin kalvo ei joudu hankauksiin tiivisteen kanssa.

    Vesivuodon visiirin yläreunasta saat loppumaan yksinkertaisesti säätämällä hiukan poskipalan tai -palojen asentoa, siten että visiiri sulkeutuu kunnolla tiivistettä vasten.
    Pitää tulla pyörähtämään kypärän kanssa sielläpäin kunhan ehtii. Tarkastin just visiirin ja pinnoitetta on vielä alalaidassa jäljellä n. 0,5cm matkalta, mutta keskeltä on halunnut tietyltä alueelta poistua. Epäilemättä korjaantuu vaihtamalla.

    Pitää kokeilla tuota poskipalojen siirtokikkaa.

    Kiitokset asiallisesta vastauksesta.
    Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
  23. #23
    Joo. Ei tuo visiiri oo edelleenkään mun mielestä mistään kotosin. Oon kehittäny sellasen automaation, että visiiri vedetään raolleen aina 1,5 minuutin välein, pidetään silleen pari sekunttia, jotta ilma vaihtuu ja suljetaan taas. Tälleen menee rattosasti matkat...

    Ainoo selitys mitä tolle oon keksiny on se, että kypärä on liian tiukka, jolloin toi ilmastointi ei toimi kunnolla. Siellähän on ne ilmastointikanavat pehmusteiden keskellä - jos on liian tiukka ne puristuu kiinni ja ilma ei kierrä. Tosi fiksua?

    Schuberthin ostaessa pitää siis valita turvallisuus tai.. turvallisuus. Eli haluaako, että kypärä on sopiva vai haluaako, että näkee jotain kypärästä uloskin.

    premier

    emeritus
  24. #24
    Onkos kenelläkään ongelmia visiirin tiiviyden kanssa? Itellä on takuuseen vaihdettu mukamas toi paremi huurtumaton ja vaikka kuinka säädän sitä niin helvetti sitä tiiviiksi saa.

    Tuntuu satasen jälkeen että ajaa visiiri auki ja kun päätä kääntelee niin voimistuu vaan.
    Jeppistä
  25. #25
    Lainaa (Italowestern @ Touko. 20 2007,23:26) kirjoitti
    Lainaa (Janos @ Touko. 20 2007,20:29) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Syys. 05 2006,21:39) kirjoitti
    Itselläni on ollut ongelmia tuon sisäpinnoitteen kanssa myös. Visiiri menee paikallaan seistessä (ilma ei siis vaihdu) sameaksi, ei huuruun vaan sameaksi. Kerran visiiri on jo vaihdettu, sillä kalvo alkoi kuplimaan vesisateessa.

    Tällä hetkellä on sellanen fiilis, että koko kalvo on täysin käyttökelvoton. Aika ärsyttävää, jos kypärää ei voi pitää edes valoissa seistessä visiiri kiinni.

    Onko muilla vastaavaa kokemusta?
    Joutuu nostamaan asian uudelleen esille, koska itselläninkin tuo visiirin sisäkalvo alkoi heti uutena kuplimaan näkökentän alalaidan paikkeilta ja sittemmin suurin osa kalvosta halusi irrota. Ennen kuplimista ensityypeillä viileällä kelillä päivällä ajettaessa ei varsinaista huurua muodostunut, mutta äärimmäisen sameaksi näkökenttä meni.

    Toivottavasti tuo korjaantuu visiirin takuuseen vaihtamalla. Taitaa olla muutenkin itellä jossain määrin maanantaikappale, koska alkoi vuotamaan vettä visiirin sisäpuolelle sateessa ajettaessa (kaikki tuuletusräppänät oli kiinni, tiputteli visiirin ylälaidasta). On varsin kiusallinen tilanne kylmällä kelillä, kun vettä valuu naamalle...
    Morjesta,

    Jos kypärä on sellaisella visiirillä, että huurteenestokalvo alkaa ihan visiirin alareunasta, niin osassa niistä on esiintynyt kuvaamaasi ongelmaa, joka poistuu vaihdattamalla visiiri takuuna uuteen.

    Nykyään uudet visiirit pysyvät hyvinä pitkään, koska niissä käsittely alkaa n. sentin verran alareunasta, jolloin kalvo ei joudu hankauksiin tiivisteen kanssa.

    Vesivuodon visiirin yläreunasta saat loppumaan yksinkertaisesti säätämällä hiukan poskipalan tai -palojen asentoa, siten että visiiri sulkeutuu kunnolla tiivistettä vasten.
    ittellä kanssa hilseilee pois se kalvo...maahantuojalta vai mistäkös tuota vois takuuseen hakea? Ostin tämän viime syksynä, liikettä en muista kun vinkin sain tätä kautta mutta suomalaiselta firmalta kylläki ja postitse lähettivät...pitänee hakia firman nimeä vai menneekö maahantuojan kautta?
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  26. #26
    Lainaa (toimeve @ Touko. 22 2007,21:44) kirjoitti
    ittellä kanssa hilseilee pois se kalvo...maahantuojalta vai mistäkös tuota vois takuuseen hakea?
    Minä sain uuden takuuseen saman tien Tokimotosta, mutta pottakin oli ostettu sieltä.
  27. #27
    Huurtumisongelma oli alussa.

    Vaihtoivat pleksin suosiolla, silloin niissä oli jotakin vikaa, koska koko pinnoite irtoili reunoilta jo vuoden käytön jälkeen.

    Olen ajellut ko. kypärä päässäni jo kolme vuotta ja tuo nopea huurtuminen häiritsee edelleenkin.

    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  28. #28
    Mulla on lähtenyt se kalvo puoliksi irti. Ensimmäiseksi se lähti siitä kohtaa mihin hengitys osuu ja siitä se on hiljalleen irtoillut isommalta alueelta. Kalvo taisi kestää noin vuoden verran. Empä siitä ole ressiä ottanut, avaan visiirin valoissa ja muuten pidän visiirin alla olevan tuuletusräppänän auki niin pysyy kyllä ajossa huurteettomana säällä kuin säällä.

    Silloin kun kypärän ostin niin sitä kehuttiin hiljaiseksi kypäräksi. Noh, on se tulppien kanssa ihan ok, mutta ei se mielestäni mikään hiljaisuuden perikuva ole. Vaikka onko sellaista kypärää olemassakaan joka olisi oikeasti hiljainen, niin että voisi ajella ilman tulppia...

    Onko niissä kalvoissa kuinka pitkä takuu? Kypärä on ostettu .orgista.



  29. #29
    Schuberth S1
    Ensimmäinen visiiri - kalvo alkoi irrota
    Toinen visiiri - veti herkästi sumeaksi
    Kolmas visiiri = Pinlock Louisilta Saksasta - on hyvä!
    Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
    SUZUKI DL650A
  30.  
  31. #30
    En jaksanut lukea muita vastauksia.. Visiirin sisäpinnalla oleva huurteenestokalvo on 100 % varmasti virheellinen ja saat takuuseen uuden visiirin, kunhan vaan vaadit. Ei ole ensimmäinen tapaus ja tuskin viimeinenkään.
    Sama homma mulla, eli halokehät valojen ympärillä + pinnoite osittain irti. Uudella visiirillä ei mitään ongelmia



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen