Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Lainaa (Viirupeltsi @ Elo. 16 2009,17:54) kirjoitti
    Ainakin Auschwitzin likeltä olisi kiva löytää jokin hyvä yöpuu...
    Heti tien toisella puolella on Hotel Olecki, jos ihan likelle haluaa päästä. Ainakin se etu, että mopovarusteet voi jättää hotelliin ja kävellä 200 m portille. Auschwitz II:een (Birkenau), jos ja kun sinne menee, pitää sitten vähän siirtyä.
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
  2. #32
    Lainaa (JyrkiJ @ Elo. 17 2009,09:55) kirjoitti
    Lainaa (Viirupeltsi @ Elo. 16 2009,17:54) kirjoitti
    Ainakin Auschwitzin likeltä olisi kiva löytää jokin hyvä yöpuu...
    Heti tien toisella puolella on Hotel Olecki, jos ihan likelle haluaa päästä. Ainakin se etu, että mopovarusteet voi jättää hotelliin ja kävellä 200 m portille. Auschwitz II:een (Birkenau), jos ja kun sinne menee, pitää sitten vähän siirtyä.
    Kylällä/kaupungissa on useita hyviä ja edukkaista hotelleja. Jätä kamat huoneeseesi ja käske respan soittaa taxi. 7-9km taxi matka maksoi noin 5e. Varaa Auschwitziin aikaa KOKO PÄIVÄ. Birkenauhun ja takaisin pääsee "sukkulabussilla" ILMAISEKSI Aussin edestä! Sinne on matkaa noin 3 km! Käy ihmeessä.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  3. #33
    Kiitokset kaikille aiheeseen osaa ottaneille.. Hyvin Puolan reissu meni - me neljästään paineltiin yhteensä noin 2900km lenkki. Pitkin via Balticaa(tosi "tylsä" tie = via Baltica) Pärnuun, sieltä Suwalkiin, sieltä Varsovan kautta Oswiecimiin, sieltä Trzebnicaan, sieltä Gnienzo, Glodowa, Kosalin, Slupsk ja Gdynia. Kaikki puhuivat totta eli Finnlinesin laituri Gdyniassa oli vaikea löytää, check-in helpompi. Finnlines on muuten kyllä ihan hyvä firma - tämän oli kolmas reissu firman paateilla kahdessa vuodessa ja ihan siistiä kyytiä on saatu muuten kaikin puolin. Hotellit varsinkin pikkupaikoissa olivat yleensä siistejä ja halpoja. Tiet olivat pääsääntöisesti hyviä ja uutta pinta, siltaa jne tehtiin koko ajan sellaisella vauhdilla, että suomalaisen kävi kateeksi. Vauhtia kun piti noin paikallisten tapaan, niin silloin ei tarvinnut aina väistellä ohittajia jne. Välillä tuntui, että meitä harvoja moottoripyöriä pidettiin jotenkin "arvossakin" sielläpäin, ehkä juuri siksi että eipä tuolla reissulla juuri paikallisia mopoilijoita nähty - en paljon valehtele, kun sanon että 5 kpl paikallista mp sattui noille noin 1500 Puolan km:lle.
  4.  
  5. #34
    Lainaa (Viirupeltsi @ Syys. 05 2009,22:18) kirjoitti
    Välillä tuntui, että meitä harvoja moottoripyöriä pidettiin jotenkin "arvossakin" sielläpäin, ehkä juuri siksi että eipä tuolla reissulla juuri paikallisia mopoilijoita nähty - en paljon valehtele, kun sanon että 5 kpl paikallista mp sattui noille noin 1500 Puolan km:lle.
    Juu, ei oo puolalaiset mitään kummempaa motoristikansaa, mutta hyvin huomaavaisia ovat minuakin kohtaan liikenteessä olleet.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12