Eli hakusessa kypärä kyytiläiselle. Oon duelin luettelosta katellut noita merkkejä.Minkälaisia kokemuksia löytyy, hinnaltaan noi mitä kattelin oli n.200,-.Agv:ssa häiritsi pikalukitus(onko turvallinen),Kbc:tä aikoinani itekkin koitin ja oli muuten ok mut silmälasit ei helpolla sinne mennyt(ei kuitenkaan tällä kertaa vaikuta asiaan),Ixs siittä ei mitään hajua... Eli pistäkääpä kokemuksia ja muitakin merkkejä saapi ehdottaa tuossa 200e:n hintaluokassa(kunhan on kuitu kypärä)
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Kyllä noihin KBC:n omiin silmälasit menee hyvin, jos on käyrät sangat päistä niin sitte tuottaa jokaisella kypärällä vaikeuksia.
Itselläni on AGV & KBC:n potat, KBC:n ostin pari viikkoa sitte, mallia Lady Killer, mukana tuli 1x tummavisiiri, 1x kirkas, suojapussi ja 2 kypärän kantokassi. Eikä oli kovin meluisakaan.
AGV:n ostin heräteostoksena messuilta, ei paha sekään Airtech II.
Tosiaan, AGV:ssä on tuo pikalukitus jota sitte säätelet mutta KBC:ssä on tuo, minun mielestä parempi tupla d, vähän aikaa meni että opetteli sitä laittamaa mut paljon parempi ja saa hyvin kirrattua aina mieluisakseen.
Your call..![]()
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
KBC VR-2 potta , ei mitään moitittavaa, ainut miinus oli että ei saanut Pinlock visiiriä ilman et ois alkannut itse sorvaamaan
Lueskelin tota sharp testiä ja oli melko yllättäviä tuloksia. Kbc:llä ainoastaan yksi malli(vr1-x) sai edes 3 tähteä, kun taas muovinen halpa g-rex 4 tähteä(niinkuin shoeit,arait yms)
Mihinköhän tuo testi perustuu, kun luulis et kuitu on oikeesti lujempaa kuin muovi...
Siis saako tuohon KBC VR2 -kypärään pinlockin? Olen kyllä valmis itse porailemaan pari reikää jos siihen sellaisen jostain saa...
Honda_VFR
Hommaat ne tapit jostain ja kyl nyt esim arain pinlock kalvo siihen käy... eihän se ole muutakun poraus ja kalvo kiinni(Honda_VFR @ Heinä. 12 2009,20:16) kirjoitti
Varmaanki kantsii semmonen ruukku ostaa joka kyytiläisestä tuntuu hyvältä(olettaen että sulla on vakituinen kyytiläinen
)
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Juu, tartteehan se kyytiläinen mukaan ottaa... Kuuluu nääs meikäläisen vakiovarusteisiin
Mutta se kyydissä olo on vielä arvoitus(viihtyykö) joten ei viittis tuhotomasti sijoittaa jos vaikka ei kiinnostakkaan... Ajopuku on jo yms mut kypärä puuttuu. Siksi kysyin kokemuksia et ei aivan hirveätä pottaa tuu hommattua turvallisuudesta tinkimättä...
No tuli haettua emännälle se kbc vr1-x ja ekat reissutkin heitetty... No testasin itsekkin eilen sitä kypärää iltalenkillä ja hitto on paljon mukavampi kun toi shoein raid2, melutaso samaa luokkaa mutta ei lainkaan häiritseviä pyörteitä motarillakaan... Tiedänpä nyt minkä kypärän seuraavaksi itelle hankin kun tulee sen aika...
Eikös noi testit tehä niin että siinä testataan kypärän eri puolilta muutama vakiokohta.(pepper @ Heinä. 12 2009,16:45) kirjoitti
Ja sit noi halvat merkit tuppaa tekee sitä et ne tekee testikohat vahvemmaks jotta sais sillä pisteitä. Muualta kypärän kuori voi olla luokattoman p****.
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008