Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Jotkut kuten minä ovat varmaan laittaneet tähän navigaattorin "bike dock"iin (eli moottoripyörä teline joka tulee riderin mukana) virtapiuhan väärinpäin kiinni, ja silloin dockista kärähtää sulake.
    No itse avasin bike dockin (ei kovin vaikeaa, pitää vähä "veistellä" muovia reunoilta, ja soveltaa työkaluja ruuveihin), sieltä sisältä löytyy muiden mikropiirien joukosta pieni harmaa 2 amppeerin sulake, huom! päältäpäin ei näe onko sulake palanut.
    Sulakkeen vaihtamalla bike dock taas toimii, ja ajaessa tomtom latautuu, (ellei vika sitten ole jossain muualla).
    Itse laitoin sulakkeen ympärille pienen paperipidike kuparilenkin, pitää vain laittaa akulta tulevaan virtapiuhaan 12v/2A sulake.

Tietysti pitää muistaa että olemassa olevat takuut lähtee jos tällästä alkaa väsää. Minulla vain oli takuu vanhentunut, ja en tiedä olisiko edes takuu korvannut omaa tyhmyyttä kytkeä virtapiuha väärinpäin?.

MUSTA GSX-750 F 2006
    Rider 2 ei lataudu enään mp-telineessä.
    Autotelineessä ottaa virtaskaa kuin myös suoraan tomtom laturilla -> laite olisi ehjä?
    Mp-telineeseen tulee sähköä, testilamppu 12v paloi himmeästi, teline muuttanee tuon 5 voltiksi?
    Huomenna pitää mittailla. Onko kellään muistissa mihin nastoihin pitäisi tulla ja mitä?
    Vai onko tässä joku kontaktijuttu nyt?
    Oisko sullakin telineestä palanu se sulake.

Tuli ite tarkistettua kaikki piuhat, ennekuin hokas nettiohjeiden perusteella että ongelma onkin siinä itse mp telineessä, uus maksaa 50€, ellei saa takuun piiriin menemään.
    MUSTA GSX-750 F 2006
    Lainaa (Smokdiver @ Heinä. 07 2009,22:32) kirjoitti
    Oisko sullakin telineestä palanu se sulake.

Tuli ite tarkistettua kaikki piuhat, ennekuin hokas nettiohjeiden perusteella että ongelma onkin siinä itse mp telineessä, uus maksaa 50€, ellei saa takuun piiriin menemään.
    Tuliko sinulle mitään virtaskaa siihen telineeseen?
    Simppelillä koetinlampputestillä siinä jotain on. Huomenna mittari mukana, niin näkee mitä on.
    Luulisi vaan, että jos sulake out, niin kaikki sähkö poissa
    telineeseen meni virtaa akusta tulevasta johdosta. Mut en mitannu telineestä ulostulevaa virtaa. korjaus jutun jälkee alko taas toimii, eli mul oli sulake menny.

MUSTA GSX-750 F 2006
    Mulla ainakin on Tompassa jotain kontaktihäiriötä... Välillä lataa välillä ei. Rasittavaa, kun hetkittäin tulee virta ja sammutettuna ollut laite pärähtää päälle. Euroopassa sain "korjattua" tilanteen asettamalla kuitteja sun muita telineen taakse, niin että se painautui tiiviimmin itse aparaattia vasten. Lopulta sekään ei tehonnut. Käsittääkseni 1st editionissa oli kontaktiongelmia huomattavan paljon. Pitänee minunkin avata teline ja tarkastaa sulakkeet...

edit: kirjoitusvirheitä

Yamaha XJ 600 -98 -> Ducati ST2 -02 -> Honda VFR -07 ->
    * * * * * * * * * * * * * * * Kawasaki ZX-10R -09

* * * * * * * * * * Jawa 175cc vm.1957 kunnostusprojekti
    CRC auttaa aina
    FJR
    "Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
    Nastoja 4, numerointi vasemmalta oikealle:
    1 = 5 volt +
    2 = ?
    3 = miinus
    4 = miinus
    voisiko joku testata "ehjästa - lataavasta" vastaavat
    ei vaan lataa
    Lainaa (panman @ Heinä. 08 2009,19:13) kirjoitti
    Nastoja 4, numerointi vasemmalta oikealle:
    1 = 5 volt +
    2 = ?
    3 = miinus
    4 = miinus
    voisiko joku testata "ehjästa - lataavasta" vastaavat
    ei vaan lataa
    Juuri noin omassakin telineessä, joka toimii ok.
    Kokemus tuo varmuutta...
    Yamaha FJR1300 AE -2014 tallissa
    Yamaha FZ-S 8 -2011 ex...
    Yamaha YZF-R1 -07 ex...
    Yamaha YZF 600R -02 ex...
    kiitämme.
    Jännä tilanne, kun kytkennät oikein, mutta virtaska ei hyppää.
    Pitää suihkutella siihen "delvakkia" niin eiköhän oikene.
    Teline-tomppa ei tunnu väljältä tms, eikä likainen, kontaktivialta kuitenkin vaikuttaa.
  11.  
    Sain uuden telineen, ja homma alkoi toimia...
    Vaikka yleismittarin mukaan virtaskat oli mukana, ei toiminut.
    Epäilisin jonkinlaista kontaktihäikkää, mutta voiko tuota kotikonstein yrittää edes korjata?