Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Heps. Nyt ei jaksa enää startti käynnistää moottoria ollenkaan. Pari vuotta olen taistellut tuon väsyneen startin kanssa ja sorvautin siitä viime vuonna senkin hiilien liukupinnan kun oli päässyt aika muhkuraiseen kuntoon. Luulen että tuo startti pitäisi kunnostaa ihan kokonaan tai sitten miettiä kokonaan uutta starttia.

Mistä kannattaisi kysellä esim. jotain tehdaskorjattua starttimoottoria Joensuusta/suomesta/euroopasta? Orggis suzukin varaosa maksaa 340 $!!! Vinkkejä, kiitos ei purkaamoita kun en jaksa noiden vanhojen osien kanssa taistella. Vai osaako joku paja suomessa laittaa tuollaisen mötikän uuteen uskoon?

Pyöränähän on siis jo vanhahko Suzuki gsx 1100 vm. 1980. Akku, rele & kytkennät ovat kunnossa... Hiiletkin ovat jo vaikka kuinka monennet muutaman vuoden sisällä...
    -H-D FXDX Dyna Super Glide Sport -99
    -Suzuki GSX 1100 -80
    -Suzuki TS125ER -80
    Jos vielä jaksat tapella vanhan startin kans niin laakeritkin siihen kannattaa uusia ja rasvata hyvin. Kuluneet ja likaiset/kuivat laakeritkin vaikeuttaa startin toimintaa aika paljon. Omaan sain laakerit ihan autotarvike liikkeestä kun oli vanhat mallina.
    Enpä tiedä olisiko esim. Motomasterilla? Itse hain aikoinaan sieltä kokonaisen gs850g moottorin varalle. Startti siitäkin tosin oli otettu erillisesti myyntiin kuten muutkin apulaitteet.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  4.  
    ota vanha kainaloon ja käytä jossain paikallisessa autosähkökorjaamossa. ei nuo nyt niin kummoisia ole korjata jos käämit on ehjät.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi