Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Millaisia takarenkaita ootte zetaan laittanu ja miten on renkaat toiminut? Ensiasennusrenkaina olevat Dunlopit ei tunnu kestävän mitään, 3500km mittarissa ja alkaa olla jo loppu! Asfaltilla ei oo tullu ruoviteltua, vaihtelevasti ajeltu mutkapätkiä ja suorempia siirtymiä välillä.

    Jos joku tietää hyviä rengasliikkeitä esim Englannista niin suositelkaa, taitaa tulla aika lailla halvemmaksi tilata sieltä?
    Kawasaki Z1000 -09 Candy Burnt Orange/Metallic Diablo Black
  2. #2
    6" vanne? 190/55 katumakkara mallia spårt-tourinki tai sitten kannattaa ruveta miettii mitä rengaspaineita sinne taakse tunkee jos alle 4tonnia tuommosen vekottimen alla pääsee.
    GSX-R 600 K4 <-- R.I.P
    <a href="http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/20308" target="_blank">
    GSX-R 600 K6 </a> <-- Soon to be gone
    -------------------------------------------------------
    Incoming: -11 Husaberg FS570 Black Edition
  3. #3

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (maKe| @ Heinä. 13 2009,13:48) kirjoitti
    190/55 katumakkara
    Jos laittaa tuollaisen 55-profiilin 190 renkaan niin kannattaa sitten varmistua että mahtuu. Voi nimittäin joissakin ottaa haarukkaan kiinni.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  4. #4
    Kaverilla kesti pienemmäs zetas alle 3000 toi ensiasennus dunlop qualifier....Suht normi ajos...Mulla oli täs fazus dunlopin sportmax d221 kumit ensiasennuksena,ajoin yli 8000km.. Nyt on takana toi pilot power 2ct,eikä taida tota 8tkm päästä..
    1290 superduke
  5. #5
    Pirellin Diablo Corsaa alle. Pitää ja kulutuskestävyys OK.
  6. #6
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 13 2009,14:22) kirjoitti
    Lainaa (maKe| @ Heinä. 13 2009,13:48) kirjoitti
    190/55 katumakkara
    Jos laittaa tuollaisen 55-profiilin 190 renkaan niin kannattaa sitten varmistua että mahtuu. Voi nimittäin joissakin ottaa haarukkaan kiinni.
    Harva se peli on missä tuollanen ei tule pyörimään. Korkeushan tuossa eniten tulee muuttumaan 55:lla eikä niin ikään leveys. Myös eri rengasvalmistajien keskenään tuo profiili on erilainen jos otetaan rinnalle vaikka 5kpl 190/55 palloja ja verrataan niitä keskenään.

    Jos 200/70 sliksi pyörii tonnisen 6" vanteella ja 195/65:n 5.5" vanteella, niin ei pelkkä profiilin muutos pitäisi olla juurikaan minään haittana. Paitsi parempana ajomukavuutena, kun kääntyminen on helpompaa ja enemmän pitoalaa reunoilla kallistuneena. *
    GSX-R 600 K4 <-- R.I.P
    <a href="http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/20308" target="_blank">
    GSX-R 600 K6 </a> <-- Soon to be gone
    -------------------------------------------------------
    Incoming: -11 Husaberg FS570 Black Edition
  7.  
  8. #7

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (maKe| @ Heinä. 13 2009,15:00) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 13 2009,14:22) kirjoitti
    Lainaa (maKe| @ Heinä. 13 2009,13:48) kirjoitti
    190/55 katumakkara
    Jos laittaa tuollaisen 55-profiilin 190 renkaan niin kannattaa sitten varmistua että mahtuu. Voi nimittäin joissakin ottaa haarukkaan kiinni.
    Harva se peli on missä tuollanen ei tule pyörimään. Korkeushan tuossa eniten tulee muuttumaan 55:lla eikä niin ikään leveys. Myös eri rengasvalmistajien keskenään tuo profiili on erilainen jos otetaan rinnalle vaikka 5kpl 190/55 palloja ja verrataan niitä keskenään.

    Jos 200/70 sliksi pyörii tonnisen 6" vanteella ja 195/65:n 5.5" vanteella, niin ei pelkkä profiilin muutos pitäisi olla juurikaan minään haittana. Paitsi parempana ajomukavuutena, kun kääntyminen on helpompaa ja enemmän pitoalaa reunoilla kallistuneena. *
    Korkeudenmuutos sen ongelman saattaakin aiheuttaa. Ei mahdu kaikissa pyörissä ottamatta kiinni kovemmassa vauhdissa. Leveys ei varmastikaan tuo ongelmaa.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141