Tämmöisen pyörän ajattelin hommata mahdollisesti vielä tänä kesänä, tai sitten viimeistään ensi keväänä. Koeajoin muutama päivä sitten -04 -mallin ja tykkäsin kovasti. Sitten iskin silmäni nettimotossa tähän Repsol-väritykseen ja se oli sitten siinä. Tommonen Repsol-Honda on pakko saada *En tiedä, että miten olen aina sivuuttanut tämän pyörän ja tuon värin ennemmin.
-04 taisi olla ensimmäinen 1000RR. Onko vuosimallien välillä missä vaiheessa tapahtunut suurimmat tekniset muutokset/parannukset?
Haluisin muutenkin kuulla kokemuksia ja kommentteja ko. pyörästä mahdollisimman paljon, että saan mahdollisesti lisää syitä ostaa ko. pyörä
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Lisää syitä:
TT 2009 Dainese Superbike TT Results
Posn No Competitor Machine Time
1 2 John McGuinness 1000cc Honda 1:46:7.16
2 7 Steve Plater 1000cc Honda 1:46:25.27
3 8 Guy MARTIN 1000cc Honda 1:46:59.69
4 4 Ian Hutchinson 1000cc Honda 1:47:39.66
5 1 Gary Johnson 1000cc Honda 1:47:43.08
TT 2009 Pokerstars Senior TT Results
Posn No Competitor Machine Time
1 7 Steve Plater 1000cc Honda 1:45:53.15 1
2 10 Conor Cummins 1000cc Kawasaki 1:46:12.69
3 1 Gary Johnson 1000cc Honda 1:47:3.37
4 11 Adrian Archibald 1000cc Suzuki 1:49:12.72
5 16 Carl Rennie 1000cc Suzuki 1:49:32.85
It's better to stay silent and look a fool, rather than speak and remove all doubt
Tuolla aika hyvin juttua RR:stä.
2004 Fireblade muuttui 1000RR:ksi. -05 oli sama, -06-07 pieniä parannuksia ja etukatteet hiema erillaiset. -08 tuli uusin...
Pyörä on on helkutin hyvä...siinä, missä muutkin tuoreet japsikilokyykyt.
Viisas pääsee vähemmällä!
Nuo tulokset nyt vaan sattuu olevan kahta mallisukupolvea tuoreemmilla ajettu.(Grr @ Heinä. 09 2009,09:18) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
-06 malliin muutokset näyttävät pieniltä ulospäin mutta näkymättömiä muutoksia oli paljon ja vaikutukseltaan huomattavia.(Compañero @ Heinä. 09 2009,09:25) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
aivan totta.. osta K4 Gikseri tai rykkönen sittenkin(TeroT @ Heinä. 09 2009,09:25) kirjoitti
.
It's better to stay silent and look a fool, rather than speak and remove all doubt
Siis en ole ostamassa juuri tuota -04 mallin pyörää jonka koeajoin, vaan uudempaa.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Ja nuo superbiket nyt vain sattuu olemaan aika eri vehkeitä mitä nämä kaupasta saatavat. Hintaa muistaakseni vain noin 150000€...(TeroT @ Heinä. 09 2009,09:25) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Juuri näin, tosin kyllähän se fiilistä nostaa kun "omalla" mallilla on voitettu kisoja(TPM @ Heinä. 09 2009,12:07) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Ei se ero onneksi ihan niin suuri ole kuin mitä hintalapusta voisi päätellä. Teoriassa katupyörän voisi modata ainakin kotimaista sbk:a paremmaksi, koska ei ole turhia sääntöjä rajoittamassa: hiilarivanteet, koneen täysin vapaa viilaus & ylikokoporaus ja neuroottisen anorektikon Durbahn-dieetti voisi tehdä terävää(TPM @ Heinä. 09 2009,12:07) kirjoitti
Eikös tästä saataisi ensi talveksi uusi vääntö: voiko kilvellisellä katupyörällä voittaa ratapyörän? Saattaisi tosin jäädä huulenheiton asteelle, koska nuo modaukset tuppaavat maksamaa..
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Mulla muuten tulossa tuollainen vähän ajettu -05 Repsoli myyntiin loppukesästä...vink vink
Hyvä pyörä se on kaikenlaiseen ajoon. Radalle se on tietysti tehty. mutta hyvin sillä on tällainen 191cm kaveri ajellut pidempääkin matkaa.
Niin kuin joku jo sanoikin, niin helkutin hyviä värkkejä on noi kaikki uudet 1000cc japsikyykyt. Ja aika lailla samanlaisia ajo-ominaisuuksiltaan.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Jahas(teme77 @ Heinä. 09 2009,13:12) kirjoitti
Kerroppas lisää pyörästä, voisin vaikka ostaa pois jos on hyvässä kunnossa.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Kyllähän tolla ajelee. Itellä vielä vähän sporttouring-taipumuksia, ja hyvin ajelee tommosia 1200km viikonloppuja. Toisaalta pääsee vetään mutkaa ihan kunnolla ja nyt pikkuhiljaa yritelly jos rataakin alkais kiertämään. Pyörä kyllä toiminut aina kuin unelma, en vaan uskalla käydä koittaas nollakasia, ettei ala tuntumaan huonolta tää![]()
Laitoin privaa(-kepa- @ Heinä. 09 2009,14:58) kirjoitti
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
http://www.nettimoto.com/viewVehicle...bike=722430&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php
Ei muutakun kauppoja hieromaan.. Mitään pahaa sanottavaa omasta repsolistani en 12000 yhteisen kilometrin jälkeen keksi. Jos haluaa virheettömän pelin niin eikun ottaa yhteyttä! Nettimotosta löytyy infot ja puhelin on auki 24/7 :)
Selvennykseks viel nettimoton ID: 722430
Repsöl.
LINKKINÄ!(Malm @ Heinä. 09 2009,18:39) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Nyt tuommoinen 04- irtoaa halvalla. Ekalta omistajalta, huoltokirja ymsyms. Lue lisää tuolta...(-kepa- @ Heinä. 09 2009,12:00) kirjoitti
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=101106
.
Hymyilytti tuossa linkissä oleva kysymys: "kiinnostaisko vaihto vähän ripeenpään peliin?suzuki hayabusa vm-08 aj.4tkm."(TPM @ Heinä. 09 2009,18:42) kirjoitti
![]()
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Onkos noissa kaikissa 1000RR:ssä vakiona ohjausiskari? Uudemmissa ainakin näyttäisi olevan jonkinlainen elektroninen ohjausiskari?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Bongasinpa tämänkin:
Honda CBR 1000RR koeajossa
Ja Repsol-kuume se vain pahenee *
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Kaikissa 1000rr bleideissä on tuo elektroninen ohjausiskari.(-kepa- @ Heinä. 10 2009,10:00) kirjoitti
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Okei. Itse en huomannut kiinnittää tuohon edes huomioita, kun koeajoin tuon yhden 1000RR:än..(jhayrin1 @ Heinä. 10 2009,10:14) kirjoitti
Mitäs rataketut ja vetomiehet sanoo tuon toiminnasta kovemmassa ajossa?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
08-09 blade on poskettoman hyvä peli, osta sellainen. Se painaa saman verran kuin R6, mutta tehoja 60hp enemmän. Käsiteltävyys on uskomattoman helppo. Voisi luonnehtia hyvistä tehoista huolimatta jopa tylsäksi, ellei se joskus kiihdytyksen aikana tarjoaisi sopivasta kuopasta eturengasta ylös kahtasataa lähestyvissä lukemissa (tämä tapahtuu tietysti vain Saksassa tai radalla). Pyörässä on samoja ominaisuuksia kuin Trumpan uudessa 675:ssa; se saa vaikeatkin asiat tuntumaan helpoilta. Jos taas haluat nauttia täysillä vaarallisista tilanteista, hommaa kawa (ja jätä ohjausiskari vakioksi)..(-kepa- @ Heinä. 10 2009,10:08) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Hiukan meni muistelu väärin, koska vuoden 2007 Toselandin voittajapyörästä sai TÄYDELLISEN kopion hintaan 87500€.(TPM @ Heinä. 09 2009,12:07) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Hyvin on toiminut ainakin omassa ajossa, niin radalla kuin kadullakin. Jossain testissä -08 pyörän about ainoa miinus vanhempaan verrattuna oli se, että vanhassa oli testaajan mielestä parempi ohjausiskari. Eipä tätä ole kai missään pahemmin haukuttu.(-kepa- @ Heinä. 10 2009,10:20) kirjoitti
xxx
Ei taida olla muuta ongelmaa ratakäytössä kuin ettei voi säätää muuten kuin töpselin kautta kompuutterilla. Siitä en ole ihan varma pystyykö säätöä tekemään ilman HRC:n johtosarjaa.(-kepa- @ Heinä. 10 2009,10:20) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
30 tuhatta ajelin -06 mallilla. Hyvä pyörä. Melko herkkä kääntymään, melkeinpä yliohjautuva, helppo siis. Moottori tasaisen tehokas, persoonaton. Polvikulma oli ainakin tässä vuosimallissa tosi tiukka. Mitään vikaa ei noilla kilometreilla omassa pyörässä ollut. Hyvin vei tiellä, reissussa ja radalla
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Laitetaan nyt omakin mielipide asiasta. Kävin koeajopäivillä testaamassa kyseisen pyörän kaverin kanssa ja molemmat valitettiin samasta asiasta. Eli tuuli otti kiinni ihan älyttömästi. Hyvä että kaistalla pysyi. Ja vaikka itsellä on gixeri ja kaverilla rykkönen niin näihin verrattuna ero oli huomattava. Mutta myönnän että pyörä lähes sulautui mutkiin. Ja en väitä että on huono pyörä, koska en ole muuta kuin vähän kokeillut. Mutta kerroinpa oman mielipiteen.