Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 230:sta
  1. #1
    My Webpage

    Onko purukkaa lähdössä tonne, kiihdytysmatka 2200m eli aika pitkä.



    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  2. #2
    Jos luin oikein, niin kympillä (10€) saa ajaa kolme (3) kertaa, kun taas Lappeenrannassa yksi veto maksaa 15€.
    Onko tämä sitä kilpailua? ? ?
    Yritetään könytä paikalle, sillä jonkun täytyy olla hitain.
  3. #3
    Viime vuonna olin ja tänä vuonna meinaan mennä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  4. #4
    Ois hienoo mennä mut on ajomatkaa liikaa :/


    636 -06
  5. #5
    todennäkösesti vetoja ottamaa
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
  6. #6
    Hullua hommaa jos jarrutusmatka tosiaan vain 500m. Ei ehdi nämä nopeimmat vehkeet pysähtyä millään sille matkalle 2200m kiihdytyksen jälkeen.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  7. #7
    Taidan tyytyä ajelemaan täällä.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  8. #8
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Just juttelin kaverin kaa, et todellaki lähetää koittaa huippuja jos on keliä!!
    GAAAAAZ!!!!
  9. #9
    Ei tuo ollutkaan ihan lapissa asti.
    Vois vaikka käydä testaamassa jos ei tuu muuta jännää puuhaa eteen



    Horo Elää !
  10. #10
    Lainaa (jarim @ Huhti. 21 2009,22:50) kirjoitti
    Hullua hommaa jos jarrutusmatka tosiaan vain 500m. Ei ehdi nämä nopeimmat vehkeet pysähtyä millään sille matkalle 2200m kiihdytyksen jälkeen. *
    aika turvallisia nopeuksia, kun ei saa puolessa kilometrissä pysähtymään. siis tämä viittaus siihen, että eikös se ole hullua hommaa joka tapauksessa kun ei pysähdy jarruillakaan 500metrissä.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  11. #11
    jos pantais kiihytysmatkaksi 500m - jäis jarrutusmatkaksi 2200m ja ehkä ehtisi nopeimmatkin pysähtymään? virniö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  12. #12
    vois lähteekki kokeilee saisko 250km/h tutkaan se olis jo huimaa kokemattomalle. itseäkin hirvittää tuo pysähtyminen.
    on sentään tapahtuma kerrankin lähellä verrattuna noihin itäisen suomen paikkoihin taitaa just 200km tulla täyteen kotoota.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  13. #13
    En minäkään tuonne lähde, vaikka suhteellisen vakio vempain käytössä.

    Noita pitkäksi vetoja on sen verran nähty, jottei kiinnosta.



    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  14. #14
    Lainaa (jarim @ Huhti. 21 2009,22:50) kirjoitti
    Hullua hommaa jos jarrutusmatka tosiaan vain 500m. Ei ehdi nämä nopeimmat vehkeet pysähtyä millään sille matkalle 2200m kiihdytyksen jälkeen. *
    kuinka kovaa ne nopeimmat vehkeet kulkee 2200m kiihdytyksen jälkeen? Mitä jos kiihdytys olisikin 2000m ja jarrutusmatka 700m?

    Jos vauhtia on 300km/h ja pelissä on kunnolliset jarrut, niin 500m riittää loistavasti.

    Jos joku meinaa ajaa yli 400 km/h , niin kannattaa varmaan sit jarruttaa vähän aikaisemmin.
  15. #15
    Lainaa (puikkis @ Huhti. 21 2009,23:46) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Huhti. 21 2009,22:50) kirjoitti
    Hullua hommaa jos jarrutusmatka tosiaan vain 500m. Ei ehdi nämä nopeimmat vehkeet pysähtyä millään sille matkalle 2200m kiihdytyksen jälkeen. *
    kuinka kovaa ne nopeimmat vehkeet kulkee 2200m kiihdytyksen jälkeen? Mitä jos kiihdytys olisikin 2000m ja jarrutusmatka 700m?

    Jos vauhtia on 300km/h ja pelissä on kunnolliset jarrut, niin 500m riittää loistavasti.

    Jos joku meinaa ajaa yli 400 km/h , niin kannattaa varmaan sit jarruttaa vähän aikaisemmin.
    tuonne ajattelin mennä, mutta oma kokemus 180-0 vajaa 200 metriä 90/90 21 eturenkaalla. kuinka puolikilsa voi olla liian lyhyt. oikeasti??
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  16. #16
    Lainaa (puikkis @ Huhti. 21 2009,23:46) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Huhti. 21 2009,22:50) kirjoitti
    Hullua hommaa jos jarrutusmatka tosiaan vain 500m. Ei ehdi nämä nopeimmat vehkeet pysähtyä millään sille matkalle 2200m kiihdytyksen jälkeen. *
    kuinka kovaa ne nopeimmat vehkeet kulkee 2200m kiihdytyksen jälkeen? Mitä jos kiihdytys olisikin 2000m ja jarrutusmatka 700m?

    Jos vauhtia on 300km/h ja pelissä on kunnolliset jarrut, niin 500m riittää loistavasti.

    Jos joku meinaa ajaa yli 400 km/h , niin kannattaa varmaan sit jarruttaa vähän aikaisemmin.
    Niin jos mittauspaikka on 2200m päässä ja jarrutusmatkaa on 500m... Käy joskus ite ajamassa, niin tiedät. Tuollaisella hippasen päälle +300km/h vehkeellä jarrutusmatka on aivan bueno, mutta jos vehkeellä on potentiaalinen kulku 350km/h hujakoille, niin tiukoille vetää.

    Näitäkin on nähty jotka vetävät pitkäksi alle 300km/h vedoissa jarrutusmatkaa on. Inhimmillisiä erehdyksiä saattaa käydä.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  17. #17
    Hmmm, synttäreiden aattona olis :-) Vois jopa harkita, et kattois mihkä ton matkalehmän mittari oikeen yltää :-)
    CBR 1000F -89
  18. #18
    Lainaa (amaunu @ Huhti. 22 2009,00:02) kirjoitti
    tuonne ajattelin mennä, mutta oma kokemus 180-0 vajaa 200 metriä 90/90 21 eturenkaalla. kuinka puolikilsa voi olla liian lyhyt. oikeasti??
    Jos muistat autokoulusta:

    Kun nopeus kaksinkertaistuu, niin jarrutusmatka nelinkertaistuu.

    Jos sä siis oot 180-0 jarruttanu 200m niin 360km/h->0 vaatii jo 800m jarrutusmatkaa noilla jarrutustaidoilla. Fysiikan lakeja ei pysty valitettavasti muuttamaan. Iha sama minkä jarrutusmatkan sä saat tosta 180-0 aikaseks, niin se matka nelinkertaistuu 360-0... you just can't help it. you just have to live with it.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  19. #19
    Lainaa (Sara @ Huhti. 22 2009,00:04) kirjoitti
    Lainaa (puikkis @ Huhti. 21 2009,23:46) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Huhti. 21 2009,22:50) kirjoitti
    Hullua hommaa jos jarrutusmatka tosiaan vain 500m. Ei ehdi nämä nopeimmat vehkeet pysähtyä millään sille matkalle 2200m kiihdytyksen jälkeen. *
    kuinka kovaa ne nopeimmat vehkeet kulkee 2200m kiihdytyksen jälkeen? Mitä jos kiihdytys olisikin 2000m ja jarrutusmatka 700m?

    Jos vauhtia on 300km/h ja pelissä on kunnolliset jarrut, niin 500m riittää loistavasti.

    Jos joku meinaa ajaa yli 400 km/h , niin kannattaa varmaan sit jarruttaa vähän aikaisemmin.
    Niin jos mittauspaikka on 2200m päässä ja jarrutusmatkaa on 500m... Käy joskus ite ajamassa, niin tiedät. Tuollaisella hippasen päälle +300km/h vehkeellä jarrutusmatka on aivan bueno, mutta jos vehkeellä on potentiaalinen kulku 350km/h hujakoille, niin tiukoille vetää.

    Näitäkin on nähty jotka vetävät pitkäksi alle 300km/h vedoissa jarrutusmatkaa on. Inhimmillisiä erehdyksiä saattaa käydä.
    Niinpä. Eikös viime suvena menty n. 100 m/s jo 1800 m kiihdytykselläkin. Mikä sitten olisikaan nopeus 2200 m kohdalla. Saattaa olla 500 m aika lyhyt jarrutusmatka. Oliskohan tämä tapahtuma sopiva vain meille amatööreille
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  20. #20
    Vois näin maallikkona jopa luulla että tuolla >250 nopeuksissa jarrutusmatka jopa yli nelinkertaistuu kun vauhti tuplaantuu, kun jarrut ei välttämättä kuitenkaan ole mitään motogeepeehiilarilevyjä. Toisaalta ilmanvastuksen hidastava vaikutus kasvaa mitä kovempaa mennään, että ehkä siitä lienee paljonkin apua?

    No ite en kumminkaan ole tommosia nopeuksia ajanut... joten en miä mistään mitään tiiä... muuta kun sen, että ei siinä ole paljon aikaa ihmetellä, reagointiajat on varmasti lyhyitä ja se on sekuntipeliä että saa jonkun pikabusan pysähtymään ajoissa... Ite en uskaltais kokeilla 500m jarrutusmatkalla.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  21. #21
    Tossa jarrutusmatkassa ole mitään järkeä. Toivottavasti kiitotien loppuminen on edes merkitty hyvin, ettei lopu nuokin ajot Hallissa samaan syyhyn kuin Kuopiossa vuosia sitten.
    Muok: En tarkoittanut, et Kuopion onnettomuus johtui huonosta merkkauksesta.



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  22. #22
    Kiihdytysmatka vois must olla vaiks 2000m ni sit luulis ton 700m riittävän jo aika hyvin kyl kovemmilleki vehkeil. Mietin vaan et jos sinne tulee jotain kovii autoi ni niil vast varmaan kiire tuleeki, saa joku jarruvarjo olla et pysähtyy.
    Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
    Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
    Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
  23. #23
    Viime vuonna 279 km/h ja ainakin sillä nopeudella jäi käyttämättä tuosta jarrutusmatkasta vaikka kuinka paljon. Pitää vaan jarruttaa eikä hivellä sitä kahvaa...
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  24. #24
    Lainaa (K1mble @ Huhti. 22 2009,06:44) kirjoitti
    Viime vuonna 279 km/h ja ainakin sillä nopeudella jäi käyttämättä tuosta jarrutusmatkasta vaikka kuinka paljon. Pitää vaan jarruttaa eikä hivellä sitä kahvaa...
    Eikös Hallissa kannattaisi aloittaa kiihdytys rullaustieltä, jolloin sekä kiihdytys- että jarrutusmatkaa tulisi enemmän? Ryssii tietysti varttimailitulokset, mutta todelliset huiput selviäisi paremmin ja turvallisemmin?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  25. #25
    Tuskin tuo jarrutusmatka on ongelma monellakaan pyörällä tai sitten on syytä harjoitella jarruttamista...



    GSF1200S
  26. #26
    Lainaa (K1mble @ Huhti. 22 2009,06:44) kirjoitti
    Viime vuonna 279 km/h ja ainakin sillä nopeudella jäi käyttämättä tuosta jarrutusmatkasta vaikka kuinka paljon. Pitää vaan jarruttaa eikä hivellä sitä kahvaa...
    Jos tuohon laitetaan 100 km/h lisää, niin jääkö senkin jälkeen vielä paljon? Täytyy muistaa että nämä täytyy mennä turvallisuuden ehdoilla, ja vielä niiden kenellä on pisin jarrutusmatka. Vaikka täältä löytyy niitä maailmanluokan jarruttajiakin
    Toivottavasti kyseiseen tapahtumaan pääsisi, kun ei tuota gixxeriä ole lentokentällä vielä kokeiltu .
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  27. #27
    Tarvii varmaan lähtee kokeileen... itteasiassa miltein pakko, kun jopa vaimoni haluu lähtee katsomaan miten kawa kulkee

    Eli, läsnä...
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  28. #28
    Lainaa (puikkis @ Huhti. 21 2009,23:46) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Huhti. 21 2009,22:50) kirjoitti
    Hullua hommaa jos jarrutusmatka tosiaan vain 500m. Ei ehdi nämä nopeimmat vehkeet pysähtyä millään sille matkalle 2200m kiihdytyksen jälkeen. *
    kuinka kovaa ne nopeimmat vehkeet kulkee 2200m kiihdytyksen jälkeen? Mitä jos kiihdytys olisikin 2000m ja jarrutusmatka 700m?

    Jos vauhtia on 300km/h ja pelissä on kunnolliset jarrut, niin 500m riittää loistavasti.

    Jos joku meinaa ajaa yli 400 km/h , niin kannattaa varmaan sit jarruttaa vähän aikaisemmin.
    http://www.hiekkalaatikko.org/gallery....?full=1

    Kiihdytysmatka 1800m ja loput jarrutukseen olisi minun mielipide.



    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  29. #29
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Jarim:lta aika vakuuttavaa dataa tuosta jarrutuksesta. 1800m kiihdytyksen jälkeen pysähtymiseen n. 600m. Puoli kilometriä ei riitä mitenkään pysähtymiseen nopeimmille.
    Superbike #7
  30.  
  31. #30
    ja vielä 5% alamäkeen koko matka
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen