Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Hello, taas olisin neuvoja vailla.

-89 VS750 oikuttelee virtojen kanssa. Akku on vuoden vanha ja nesteet tarkistettu - eli pitäisi olla kunnossa. Akun kun latailee täyteen, niin sillä ajelee n. 200 kilsaa ja sitten alkaa virta moposta loppumaan. Vilkun kun laittaa päälle kone yskii pahasti. Luulen, että vika on laturissa.

Soittelin lähimpään korjaamoon ja sieltä ei huoltoaikaa saanut kuin vasta syksylle - ei käy. Varaosiakaan ei sieltä löytynyt, muuta kuin Suzukin oma n. 400€:n laturi - vähän liikaa... Koko internetin olen kahlannut, eikä laturia löydy.

Mistäs varaosia moiseen laitteeseen? Voiko laturin vaihdon tehdä itse ja onnistuuko se "ei ammattilaiselta"?

Kiitoksia jo näin etukäteen.
    http://www.electrexworld.co.uk/suzuki-road-2691-0.html

Tuolta löytyy virtaosaa kohtuulliseen hintaan ja laatu on hyvä. Kaveri tilasi omaan Hondaan tuollaisen staattoripaketin ja pelittää.
    Loppujen lopuksi työhön meni hondan kohdalla 4h, koska oli kaikki tarvittava olemassa, tiivisteet, öljyt. En usko että suzukissakaan sen kauempaa menee, aika samanlaisia uskoisin olevan.
    Kannattaa vielä mitata kaikki mahdollisuudet, että voi kohdentaa vian tarkasti, huoltokirjasta ja yleismittarista siinä hommassa säästää pitkän pennin.

3.  
    Kiitoksia vinkistä! Tilasin osan kaupasta. Hintaa tuli muutamaa euroa yli satkun, postimaksuineen. Paketti saapui kotiovelle viidessä päivässä.

Tein pyörälle tuen remontin ajaksi, koska jalka tukineen piti irrottaa vasemman kopan irroituksen tieltä. Öljyt pois ja vasen koppa irti. Vanha osa pois ja uusi tilalle. Sitten kasaus. Muutaman tunnin homma.

Nyt pari sataa kilometriä takana ja akku näyttää latautuvan hyvin, ehkäpä jopa liikaakin! Ylilatautumisessa onkin sitten seuraava huolen aihe. Olisiko jännitteensäädin paskana tai jotain muuta....?