Mitkähän kannattaisi laittaa ?
Ajo rata/katu 80/20.
Nämä löysin:
FA322/4HH EBC Brake Pads
FERODO JARRUPALAT SINTER GRIP Tuotenumero: FDB2120ST
FERODO JARRUPALAT XRAC RACE Tuotenumero: FDB2120XRAC
SBS 23-762DC (Dual Carbon)
TRW MCB 721 SV/SRQ/CRQ
DP SPORT PAD SDP638 HH+
Muita ehdotuksia ?
Kokemuksia ?
Ykkösvaihtoehdot siis SBS ja SDP.
Löytyi lähes ajamattomat Brembon palat melkein ilmaiseksi. Taidan laittaa ne.
Tuossa on kuitenkin aika hyvä lista tarjokkaista jos joskus tulee etsittyä paloja.
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Mulla on noi EBC:t (eri pyörässä, mutta samoissa 4-pad satuloissa) ja niitä on myös kehuttu ympäri intternettiä.
ei ne ainakaan törkykalliit olleet ja toimii mielestäni ihan jees (vaikkei noita paloja sais rautalevuillä käyttääkkään..)
jos jonkinmoisen kommentin sanoisin, niin verrattuna alkuperäisiin, kahvasta kun puristaa, niin nanosekuntiin ei tapahdu mitään ja sitten jo tapahtuukin. Tämä ei ole negatiivinen asia, mutta mielestäni olin semmoisen muutoksen havaitsevinani.. ts. pala ensin hieman lämpenee ja sitten tarraa kiinni? Täytyis varmaan kokeilla samaa palaa orggislevyillä.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Nelipalaisissa kaliipereissa olen käyttänyt usean vuoden ajan SDP Sport HH+ -paloja:(IlDuce @ Heinä. 08 2009,14:21) kirjoitti
http://www.dp-brakes.com/dp.php?....y&pad=3
Alkuperäistä huomattavasti tunnokkaampi, eivät "narahda" samalla tavalla kuin Brembon orkkispalat.
Myös lämmöntuotto on alkuperäistä palaa alhaisempi, levyt eivät ole läheskään niin mustat kuin orkkispaloilla. Myös levyjen muodonmuutokset ja hiljaisessa vauhdissa nypyttäminen loppuivat kuin seinään.
Janne
www.urheilukuvat.net
Onko noi racing (RDP) palat ihan radalle ja häviää päivässä? Sportit (SDP) ilmeisesti tarkotettu enemmän katukäyttöön.(IlDuce @ Heinä. 08 2009,14:21) kirjoitti
Päädyin kuitenkin SBS:n paloihin.
Ducati 999 2006
Ei oo kokemusta ko. valmistajan kisapaloista. Nuo sporttipalatkin ovat toimineet hyvin kilvettömässäkin vessassa.
Janne
www.urheilukuvat.net
Eipä ollukkaan noita SBS:n dual carboneita hyllyssä. Otin sit sen sijaan racing sinterit. Onks noista kellään kokemuksia? Kestääks noi kuin kauan verrattuna esim. noihin orggispaloihin?
Ducati 999 2006