Mitä tarkoitetaan ks. pyörän kakkos vaihteen yleisellä hajoamisella? Monesti oon lukenut netistä että tämä huolimaton vaihtaminen yköseltä kakoselle ajaa sinut väkisin varaosa liikkeeseen, mutta en ole kuitenkaan tätä kovin hyvin ymmärtänyt miksi se hajoaa niin helposti ja miksi kakkos vaihteeseen kohdistuu niin paljon rasitusta. Onko kone niin tehokas? Ykkönenkään ei tahdo kuulemma pysyä päällä. Mitä tällä tarkoitetaan?
Vakavasti suunnitteilla on vaihtaa vanha pyörä tämän merkkiseen pyörään. Ajettu n 90tkm mutta pyörää on hyvin paljon huollettu ja uudet osat paikoillaan. Vuosimerkkiä en nyt tähän hätään muista mutta lähellä -90 se taisi olla. 3000e on suora hinta.
Honda VT 125cc Shadow
Siis vuosimallia -92 ja myyjä tekee custom moottoripyöriä harrastuksenaan näyttelyihin ja yksityisenä. Eli sinällään luotan tähän myyjään että ehjän ja hyväkuntoisen pyörän saisin. Onko tämä merkki sitten niin harvinainen ettei asiantuntijoita tältä foorumilta löydy?![]()
Honda VT 125cc Shadow
Minulla oli tuollanen vm-92, ajettu sillä oli varmaan lähemmäs 100tkm, itse ajoin noin 35tkm. Hyvin siinä toimi vaihteisto, kytkin rempan siihen jouduin tekemään ja kansi remppa olis pitänyt tehdä loppu ajasta. Jos noilta osin toimii on kyllä ihan hyvä pyörä.
Taitaa olla vanhemmissa FZR;rrisä toi ongelma .... niin olen ainakin kuullu! Uudempaan malliin tyyppivika korjattu!
Mä olen mukana kuin peräpukama!
Itellä -87 fzr 1000 mutta vaihdettu joku toinen laatikko pitäs kestää ja on 6 vaihdetta vois joku joka tietää niin valaista että mistähän tuo vois olla(makebo78 @ Heinä. 11 2009,04:23) kirjoitti
![]()
Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000