Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 68:een 68:sta
    Itse ainakin oon pystyny maksamaan hankitut sanktiot heti, joten en pidä nykyisiä rangaistuksia pahana. Kortinkin olisivat voineet muutaman kerran viedä, mut vielä oon saannu lisenssin pitää. Ja mitä sitten jos se pariksi kuukaudeksi otetaan haltuun, ei oo maailmanloppu se. Ja jos pelkää isoja sakkoja, ni on ainakin pari helppoa tapaa pienentää niitä. Ajaa hiljempaa tai hankkiutuu työttömäksi. Minun mielestä poliisit sais puuttua pienempiinkin ylinopeuksiin. Ei mielellään sakkolappujen kanssa kuitenkaan. Ehkä siten hiljalleen ihmiset tajuais, että ei sieltä aina ylimääräisiä lisenssimaksuja ole tulossa..
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
    Lainaa (Jayded @ Heinä. 09 2009,10:59) kirjoitti
    Itse ainakin oon pystyny maksamaan hankitut sanktiot heti, joten en pidä nykyisiä rangaistuksia pahana.
    Eivät hyväksy käteistä tai pankkikorttia. Tarjottu on.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders

R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (TPM @ Heinä. 09 2009,12:14) kirjoitti
    Itse ainakin oon pystyny maksamaan hankitut sanktiot heti, joten en pidä nykyisiä rangaistuksia pahana.
    En tiedä toimiiko enää nykyisessä tietoyhteiskunnassa mutta joskus ennenmuinoin toimi tämä kikka:

Heti sakkolapun saatuani vauhdilla maksuautomaatille ja suoraselkäisenä ja iloisena maksamaan sakkoa sillä olinhan tahallisesti rikkonut yhteiskunnan yhteisiä sääntöjä. Koska posliini ei ollut ehtinyt vielä syöttämään tietoja tietojärjestelmään niin maksujärjestelmä ei tunnistanut sakkoa vaan palautti rahat tililleni. No eipä sitten kuin odottelemaan.

Aikanaan tuli muistutus maksamattomasta sakosta. Eipä hätää, antaa ajan kulua. Vihdoin viimein kolkutti ulosottomies ovelle ja vaati maksua. No mutta minullahan oli kuitti suoritetusta maksusta. Eipä sitten muuta kun antaa taas ajan kulua. Joutuihan tuon loppujen lopuksi suoraselkäinen kansalainen maksamaan mutta hauskaakin oli koko rahan edestä.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 09 2009,12:41) kirjoitti
    Joutuihan tuon loppujen lopuksi suoraselkäinen kansalainen maksamaan mutta hauskaakin oli koko rahan edestä.
    Jepulis, kaikkia yhteiskunnan varoin ylläpidettyjä instansseja kannattaa aina työllistää niin paljon kuin pystyy, jos tykkää maksella lisää veroja.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä

R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (pecha @ Heinä. 09 2009,13:15) kirjoitti
    Joutuihan tuon loppujen lopuksi suoraselkäinen kansalainen maksamaan mutta hauskaakin oli koko rahan edestä.
    Jepulis, kaikkia yhteiskunnan varoin ylläpidettyjä instansseja kannattaa aina työllistää niin paljon kuin pystyy, jos tykkää maksella lisää veroja.
    Eikös tuokin huvi ollut hinnoiteltu tulojen mukaan joten enköhän minä ole oman osuuteni progressiosta maksanut ja tulen maksamaankin.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
    On se kumma, kun sivistyneessä maailmassa saa samansuuruisia sakkoja tuloista riippumatta, eikä rikkaat kaahaa sen enempää kuin muutkaan. Ei tuommoista suomalaista systeemiä voi perustella muulla kuin luusereiden kateudella.
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (TPM @ Heinä. 09 2009,12:14) kirjoitti
    En tiedä toimiiko enää nykyisessä tietoyhteiskunnassa mutta joskus ennenmuinoin toimi tämä kikka:

Heti sakkolapun saatuani vauhdilla maksuautomaatille ja suoraselkäisenä ja iloisena maksamaan sakkoa sillä olinhan tahallisesti rikkonut yhteiskunnan yhteisiä sääntöjä. Koska posliini ei ollut ehtinyt vielä syöttämään tietoja tietojärjestelmään niin maksujärjestelmä ei tunnistanut sakkoa vaan palautti rahat tililleni. No eipä sitten kuin odottelemaan.

Aikanaan tuli muistutus maksamattomasta sakosta. Eipä hätää, antaa ajan kulua. Vihdoin viimein kolkutti ulosottomies ovelle ja vaati maksua. No mutta minullahan oli kuitti suoritetusta maksusta. Eipä sitten muuta kun antaa taas ajan kulua. Joutuihan tuon loppujen lopuksi suoraselkäinen kansalainen maksamaan mutta hauskaakin oli koko rahan edestä.
    Ei vittu. *

Itsellä makaa itseasiassa nytkin himassa pöydällä maksulappu... *
  8.  
    Lainaa (ek@ @ Heinä. 09 2009,13:33) kirjoitti
    On se kumma, kun sivistyneessä maailmassa saa samansuuruisia sakkoja tuloista riippumatta, eikä rikkaat kaahaa sen enempää kuin muutkaan. Ei tuommoista suomalaista systeemiä voi perustella muulla kuin luusereiden kateudella.
    Suurimunaiset saavat kumminkin saman rangaistuksen raiskauksesta, kun pienemmän omistajat... Missä se raja oikein menee?
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123