TÄMÄ KIRJOITUS PERUSTUU AINOASTAAN OMIIN KOKEMUKSIINI ENKÄ VOI YLEISTÄÄ SITÄ LIIKKEEN MUUHUN TOIMINTAAN.

Tilasin motohell:istä viime kesänä pyörääni ohjausiskunvaimentimen. Minulle sanottiin, että tilaus kestää noin 2 viikkoa. Sanoin tilausta tehdessäni, että iskarilla on kiire. Käskin ilmoittamaan minulle heti jos tilauksen kanssa tulee jotain ongelmia. Odottelin monta viikkoa. Jouduin itse soittelemaan ja kyselemään iskarin saapumisesta, kukaan ei soittanut ja ilmoittanut tilauksen ongelmista, vaikka olin nimenomaan pyytänyt. Vastaus oli aina, että ei pysty sanomaan koska tulee. Aina kuitenkin annettiin ymmärtää, että olisi kohta tulossa, joten en mistään toisesta paikasta sitä sitten hommannutkaan. Loppujen lopuksi iskari tuli 2,5kk päästä tilauksen tekemisestä. Eihän sitä sitten sinä kesänä enää tarvinnutkaan pyörään asentaa.

No nyt keväällä iskari alkoi vuotamaan. Soitin heti Motohelliin ja kysyin mitä tehdään. Kaveri puhelimessa sanoi, että laita vanha postitse heille niin hän tilaa minulle uuden, sanoin että ok. Sanoin vielä, että tarvitsen iskaria heti ja hän lupasi pistää uuden HETI tilaukseen. Pistin heti seuraavana päivänä vanhan iskarini postiin.

Odottelin viikon ja soitin motohelliin kun mitään ei kuulunut. Hämmästyksekseni kaveri sanoi, että hän ei ole vielä mitään uutta iskaria minulle edes tilannut, hän sanoi että he ovat lähettäneet valmistajalle viestin, että heillä on hallussa viallinen iskari. Kaveri ei edes tiennyt oliko minun iskarini saapunut heille, vaikka olin sen heti lähettänyt niin kuin oli sovittu. Sovimme hänen kanssaan nyt, että hän ilmoittaa minulle heti kun tietää jotain tilanteen etenemisestä.

Kun vanhan iskarin lähettämisestä takaisin motohelliin oli kulunut n.7viikkoa, kyllästyin ja soitin motohelliin taas. Kertaakaan he eivät olleet soittaneet minulle tänä aikana oman soittoni lisäksi. Nyt kaveri sanoi, että he ovat laittaneet uuden iskarin tilaukseen. Otti hiukan päähän kun juuri olimme sopinneet, että hän heti ilmoittaa minulle kun tietää jotain. Mitään aikaa iskarin saapumiselle hän ei osannut sanoa. Tässä vaiheessa päätin, että en ala taas koko kesää odottamaan iskunvaimentimen saapumista. Sanoin suoraan, että en hyväksy että minun rahani ovat kiinni iskarissa, jota minulla ei edes ole. Sanoin että heillä on kaksi vaihtoehtoa, antaa tuote tai palauttaa rahani takaisin. Sovittiin, että hän maksaa minun tililleni rahat saman päivän aikana.

Kului yli viikko eikä rahoja näkynyt. Soitin taas motohelliin. Nyt kaveri sanoi, että hän oli käskenyt yhtiökumppaninsa laittaa rahani maksuun muiden laskujen kanssa. No ei sitten ollut laittanut. Nyt puhelimessa ollut kaveri lupasi laittaa ja tulivathan ne sitten saman päivän aikana minullekin.

Missään vaiheessa tapahtumia Motohellistä ei ole tiedotettu minulle mitään vaan olen itse joutunut soittelemaan jatkuvasti ja kyselemään asiasta omaan laskuuni. Nyt olen saanut kyseiseltä liikkeeltä rahat pois enkä aio kuseakaan siihen suuntaan.