T-haaralla tulee molemmilta mukeilta vakuumi samalle anturille. Epäilin itseäni niin paljon että kävin kurkkaamassa tankin rakosesta.
Jos nuo alipaineet menisivät keskenään yhteen ja samaan kanavaan, niin silloin jos molemmat letkut irrottaa alapäästään ja puhaltaa toiseen, niin ilman pitäisi tulla toisesta letkusta ulos - eikö?
Juu, kyllä se vähän tasaa paineita, mutta sen verta pienet on pillit, että en usko että vaikuttaa hirmusti.
Tuolta http://www.ebay.co.uk/itm/04-08-APRI...-/131580353279 näkyy Gen2:n anturi.
Täähän menee yksinkertaseks
Mistäs muuten näkee onko tuossa meikäläisen vehkeessä edes sitä FactoryPro- lastua? Todisteita siitä ei ole ku kuitti vuodelta -05.
04 Buell xb12s
-05 Tuomohan on gen 1? Ota ecun kansi auki, olikohan neljällä ruuvilla kiinni. Epromissa luultavimmin lukee jotain. Orkkiksessa oli joku koodi, kaipa FP-kin omansa merkkaa.
Joo siis Tuono on vm-03 ja lastun on ensimmäinen omistaja hommannut vuonna -05.
Sulla on näköjään postilaatikko täynnä niin kyselen tälleen julkisesti notta mistäs sen Gapron lastun hommasit? En löytäny Af1 sivuilta ku akran & Arrowin putkille lastuja. Ootko käyny penkissä tuolla lastulla?
04 Buell xb12s
Gabrolle privaa AF1:n apriliafoorumilla. Sille pyörän speksit, ja se leipoo sulle lastun.
Voi koittaa yhteyksiä tuoltakin:
http://www.gabroracingteam.it/
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
JMH vastasikin tyhjentävästi. Kiitos kun sanoit tuosta postilaatikosta, oli yksi kaupankäynti kesken ja ihmettelin kun alkoi vastapuolella mykkäkoulu, vika olikin minun päässä. Nyt on taas tilaa.
Ja juu, ei ole mitattu miten puskee. Minulle riittää kun vetää puhtaasti koko alueen läpi, ei pelota tulla mutkassa jarrulta kaasulle ja pelottaa sopivasti lyödä pienellä vaihteella kaasu auki.
Tuo paljolti kehuttu F255 on linkkiputkimodatuille tehty lastu, eli vakiokäppyröille varmaan joku muu on parempi.
Laitoin tonne Gabrolle viestiä. Kattoo mitä vastaavat.
Laitakko Skuikka mulle vaikka privana mitä siitä commanderistas haluat? Vaikka tuonne Gabrolle viestiä laitoin niin kuiteski tuo Commanderi eniten kiinnostais ja kutkuttais laittaa.
Ja muutenkin säädettäväks kun tuon vien niin mielellään menisin 2 "option" kera.
04 Buell xb12s
Onko muilla ollut tyhjäkäynnin kanssa ongelmia? Vaihdon viikonloppuna takaisin LeoVincen sliparit ja otin kokeeksi noisekillerit pois. Eilen alkoi sitten risteyksissä sammuilemaan
Itse itselleni vastaten: Tyhjäkäyntiongelmat poistuivat noisekillerien asennuksen jälkeen. Eli nähtävästi vastapaineella on merkitystä seossuhteeseen? Akun vaihtaminen uuteen ei tässä tapauksessa auttanut.
<p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
Palailen aiemmin esillä olleeseen käyntihäiriöön.
Syyllinen olikin aika odottamaton - ongelmat nimittäin poistuivat kun vaihdoin ketjut ja rattaat. Ketjuja rasvatessa huomasin, että parin tiukan lenkin lisäksi ketjussa oli lenkki, jonka molemmat rullat olivat kadonneet ja toinen tapeista oli puoliväliin asti poikki. Ihme kyllä, rattaat olivat ihan ookoo kunnossa.
Nyt siis pyörä kulkee nykimättä ja öykkimättä kaikilla kierrosalueilla - kuten silloin joskus ennenkin.