Morjensta, elikkä pitäis vakioputket päivittää johonki slipareihin ni noi extremet pisti silmään.
En oo vaan ikinä nähny tai kokeillu sellasia ja ei viitti ihan sikaa säkissä ostaa ni onko kellään kokemusta noista?
Onko eroa vakioputkiin?
Kiitoksia =)
Gone mad
Moro!
Eipä löydy kokemusta Lasereista, mutta kyllähän noilla kaikilla tuppais äänet muuttumaan vähän mukavemmiksi, verrattuna vakioon.
Paahan youtubeen hakusanaks pyöräs ja sliparit, niin saat äänimaisemaa haluamistas änäreistä.
Itselläni on Micronin pöntöt ja ainakin niihin olen tyytyväinen. Semmoista mukavan matalaa murinaa pitävät normiajossa ja kovemmilla kierroksilla eivät särje sitä rääkäsyä, kuten esim. Yoshimura, mistä taas en itse pidä, just sen säröräkä - äänen takia mitä tarjoavat kovemmilla kierroksilla.
Toisille taasen se Yoshimuran ääni on kuin jotain enkelten laulua, joten maku-asioitahan nämä..
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
Jos ne on ne missä tulee neljä rööriä ulos niin onhan ne ainakin sikamageen näköiset. Äänimaailmasta en osaa sanoa, mutta pikainen googletus varmasti tuottaa tulosta. Luulisi kaikkien slipareiden tuottavan hienomman pörinän ulos kuin vakiopöntöt.... Itsella Akran sliparit ja tulihan siitä ihan mukavat äänet verrattuna alkuperäisiin.