Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Oli kyllä upeita kuvia, varsinkin ne muutamat aamukuvat. Muutenkin mielenkiintoista oli seurata kuvien kautta miten maisema muuttui reissun edetessä.

    Kirjoittelitko tuosta reissusta advrideriin? Tuli vähän "bon voyage" fiiliksiä muutamista kuvista, esim. se kämänen puusilta tiellä M53.

  2. #32
    Lainaa (Turder @ Elo. 02 2009,20:59) kirjoitti
    Oli kyllä upeita kuvia, varsinkin ne muutamat aamukuvat. Muutenkin mielenkiintoista oli seurata kuvien kautta miten maisema muuttui reissun edetessä.

    Kirjoittelitko tuosta reissusta advrideriin? Tuli vähän "bon voyage" fiiliksiä muutamista kuvista, esim. se kämänen puusilta tiellä M53.

    Kiitos kiitos, tuo minun digikamerani Casio Exp700 alkaa olla outdated, mutta siinä on muutama näppärä mode, joilla saa hyviä kuvia tietyissä tilanteissa. Yksi näistä on juuri tuo auringon nousu/ lasku-tilanteisiin tarkoitettu mode jolla saa kohtalaista jälkeä tällainen satunnainen näppäilijäkin.

    Laitoin Advrideriin vain linkit blogiin ja kuviin sekä pari kuvaa malliksi.
    En jaksanut alkaa kirjoittamaan pitkää stooria, sivuilla on mielestäni vaikea hallita kuvia ja tekstejä vaan ne tulevat vähän miten sattuu.
    Happy with Honda
  3. #33
    Mahtavan reissun oot tehnyt, kaikki on mahdollista kun vaan tekee. Tästä reisusta kun lukee niin varmaan moni motoristi rupeaa miettimään mahdollista Venäjän reissua.
    Kysysin vielä miten tankkaukset sujui, oliko Bensa asemia *sopivasti. Miten pyörän ajo ominaisuudet toimi. esim jousitus joka on ollut varmaan kovilla.
    entä ajomukavuus puutuko jäsenet tai selkä ajon aikana.
    FJR 1300
    XJR 1300
    GR *650
    SS1000 7/2004
    Baltia ajot 2006-2017
    Eurooppa turnee 2011
    Eurooppa turnee 1983
    Minne ajankin en ole koskaan perillä
  4. #34
    Lainaa (XJR99 @ Elo. 02 2009,23:01) kirjoitti
    Mahtavan reissun oot tehnyt, kaikki on mahdollista kun vaan tekee. Tästä reisusta kun lukee niin varmaan moni motoristi rupeaa miettimään mahdollista Venäjän reissua.
    Kysysin vielä miten tankkaukset sujui, oliko Bensa asemia *sopivasti. Miten pyörän ajo ominaisuudet toimi. esim jousitus joka on ollut varmaan kovilla.
    entä ajomukavuus puutuko jäsenet tai selkä ajon aikana.
    Joo, bensaa Venäjältä saa varmasti, asemia on todella tiheässä. Ajo-ominaisuuksista on voisi sanoa että raskaalla kuormalla ajettavuus kyllä muuttuu, minulla oli noin 60 kg ja erittäin yläpainoisesti pakattuna. Kuoppaisilla teillä huomasi, että takaiskunvaimentaja alkoi päivän mittaan väsyä lämmetessään, lisäsin jossain vaiheessa paluuvaimennusta. Jotenkin tuntui että keulaöljyjenkin viskositeetti heikkeni reissun aikana, keula kävi hieman veltommaksi. Pahoja läpilyöntejä kovasta vauhdista ei ollut, kerran löi kunnolla pohjaan jostain 30 km/h vauhdista. Alusta säilyi ehjänä koko matkan, iskari on menossa huoltoon, Wilbersin iskari täytyy huoltaa alle 2 v ikäisenä, että siihen saa 5v takuun. Keulaan tulee uudet öljyt ja luultavasti Wilbersin jouset.
    Istumalihakset on kovilla mutta siihenhän tottuu. Vasemman käden sormista oli voimat pois monta viikkoa, ovat nyt jo palautuneet. Tämä tuli ilmeisesti ohjaustangon puristamisesta ja paljosta kytkimen käytöstä soratieosuuksilla. Näppivoimat oli niin heikot, ette varmaan olisi pystynyt tekemään jotain vasemman käden sormien voimia vaativaa korjausta tien päällä.



    Happy with Honda
  5.  
  6. #35
    Kiitokset matkaturinasta. Hyvä,että muutkin jaksaa tarinoida reisuiltaan... *

    Tosin tuo blogimuoto ei ole kaikista käyttäjäystävällisimmästä päästä, kun sitä pitää väärään suuntaan kelata. Jaksoi kuitenkin helposti kelata tekstit läpi.

    Laittaisitkos vielä vaikka google.mapsilla linkin reitistä. Kiitos! *
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12