Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Varmaan riippuu, miten ajettu ja huollettu, miten kilsoja kestää.
    Onhan noita satatuhatta ajettujakin nähty ja miks ei kestäis...
    Löytyy kyllä hyvin vähemmänkin ajettuja kohtuu hinnalla.

    Putket saa muutettua, mutta kyllä kaksi putkea on räyhäkkäämmän näköiset>makuasioita...

    Keula on löysähkö, mutta saa edullisesti jäykempiä sisuskaluja.

    Alkuperäiselläkin pärjää hyvin, kun säätää.
    Honda Valkyrie SuperCharged
  2. #32
    Lainaa (Oscar @ Maalis. 20 2010,23:14) kirjoitti
    Tota osaakoha joku sanoo et mis kohataa ne kilsat sit alkaa tuntuu ja kui paljo moil yleensä ajetaan?
    Tuskinpa on jotain sellaista ´kohtaa´, missä ajokilometrit alkaisivat tuntumaan. Kaikki ajoneuvossa kuitenkin kuluu (huom. muukin kuin moottori) mutta se vain tapahtuu yleensä aika hitaasti, joten jos ei aja vanhalla ja uudella peräjälkeen, erot ei välttämättä ole niin selkeät. Tosin esim. jousituksen ikääntymisen kyllä yleensä huomaa.

    Kaksi tärkeintä asiaa, jotka määrittelevät käyttöiän, ovat säännöllinen asianmukainen huolto, ja kuljettajan/kuljettajien ajotapa.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  3. #33
    Olen ostanut molemmat pyörät aikanaan uutena 1400 GSX ja Bandit 1250 SA abs. nyt ajelen amerikkalaisella.
    Loistavia vehkeitä molemmat, näistä kahdesta ottaisin, jos nyt saisin valita, Banditin *



  4. #34
    Kerros perustelut miksi valitsisit nyt banditin etkä gsxää?
    Exät: Triumph Speedfour-05
    Suzuki TL 1000S-97
    Aprilia RSV 1000 TUONO -04
    Husaberg FS650e
    Nykyinen SUZUKI GSX1400
  5. #35
    Lainaa (Oscar @ Maalis. 21 2010,18:44) kirjoitti
    Kerros perustelut miksi valitsisit nyt banditin etkä gsxää?
    Erothan näiden välillä on hiuksenhienoja ja myöskin niin henkilökohtaisia että joku muu voi ajatella aivan päinvastoin.

    Mutta kuitenkin Bandit sopi mulle paremmin, siksi kun siinä on varttikate, matka-ajossa mukavampi kuin naku.

    Abseista tykkäsin, antaa jonkinlaisen turvallisuuden tunteen, ja on mielestäni hieman ketterämpi kuin GSX.

    Ja vääntö ainakin isolla vaihteella on parempi.

    Eipä juuri muuta tule mieleen.
  6. #36
    jos aikoo enempi reissua ajella, eikä ole niin justiinsa sen ns.´äijämäisyyden´ kanssa, niin 1250 SA-bandiitti on selkeästi valmiimpi matkapyörä. Voihan GSX:äänkin toki istuttaa jotain pleksintapaista, muttei se ihan puolikatteen veroinen suoja ole. Bandiittiinhan saa halutessaan sivukatteetkin.

    Ainakin Suomen kahden viikon kesän aikana jotain tuulensuojaa on reissupyörässä kiva olla.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  7. #37
    OK, ymmärrän mut jos verrattas nakuina molempia ni oisko sillo gsx parempi?
    Exät: Triumph Speedfour-05
    Suzuki TL 1000S-97
    Aprilia RSV 1000 TUONO -04
    Husaberg FS650e
    Nykyinen SUZUKI GSX1400
  8. #38
    Lainaa (Oscar @ Maalis. 21 2010,20:42) kirjoitti
    OK, ymmärrän mut jos verrattas nakuina molempia ni oisko sillo gsx parempi?
    miten määritellään tässä tapauksessa ´parempi´? Imago-osastolla iso GSX voi vetää pidemmän korren, mutta silloin ollaan alueella, jota on aika hankala jotenkin eksaktisti mitata - ja kauas ei iso bandiitti jää missään suhteessa. Testaa kumpi tuntuu omaan lapaseen paremmalta
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  9. #39
    Onhan se Bandiitti vähän "Corolla" ellei sitä pura kappaleiksi ja tee siitä alusta alkaen jotain omintakeista ja häijyä *

    1400:nen taas Moottoripyörä isolla ämmällä!
    On se vähän iso,kankea, eikä kynäilypeli, mutta jos paikat on kohdallaan se menee kuin juna.... motarillakin.... ja on jopa....
    sanoisinko hieman tylsänkin oloinen.

    Mutta toimii !

    Se on peli, jolla on "varaa" mennä rauhallisesti ja arvokkaasti kuin tarinan vanha sonni *

    Mutta ! *TAPA ITTES..... HETI !...... jos.....

    Ruuvaat siihen laukkuja, pleksejä, GSX 1400- lauhduttimen
    alumiinisuojaa, poskirautoja (tapit ok )...... eli kaikkea
    "Gore-Homo"- paskaa joka pilaa pyörän hienon perusajatuksen ja retrohengen!

    Toi on vähän kuin juureva nainen.... paras paljaalteen *
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  10.  
  11. #40
    Hyvin sanottu siellä perällä
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12