Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
  1. #1
    Kiinnostaisi ostaa GSX 1400. Onko väliä sillä, onko pyörässä yksi tai kaksi pakoputkea? Miten tuulisuoja, tykkäättekö ajella ilman vai eri pituisilla plexeillä? Paljonko näissä maksaa suunnilleen vakuutukset? Jos teillä on kyseinen prätkä myynnissä, niin let me know.
  2. #2
    Tuplaputket on mielestäni komeammat ainakin vakiona. Ne on vanhemmssa malleissa, muistaakseni vm 2004 asti.
    Yksirööriset viriputket on selkeästi kevyempiä ja usein aika hienojakin.
    Tuulisuojat tai pleksit ei oikein sovi tämmöiseen nakuun.. omassa *matalampi tanko ja mittaristo vähän ohjaa viimaa niin 120 voi ajaa ihan mukavasti.
    Vakuutukset vuodessa; liikenne n 700e ja täyskasko n 250e Turvassa.
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  3. #3
    Pakoputkista tarkoitin, että onko putkien määrällä vaikutusta esim. moottorin suorituskykyyn tai äänipolitiikkaan?
  4. #4
    Lainaa (aksuli @ Heinä. 03 2009,17:23) kirjoitti
    Pakoputkista tarkoitin, että onko putkien määrällä vaikutusta esim. moottorin suorituskykyyn tai äänipolitiikkaan?
    Mulla 2xBarracuda http://www.barracuda-exhaust.de/
    Ja äänet on matalat, mutta "tarpeeksi" kuuluvat.
    Pyörä 2001.

    Kaverilla 2007 ja yhdellä vakiosta lyhennetyllä/modifioidulla
    putkella, joka onnistunut erittäin hyvin.
    Tehoja sekä miehekkäät soundit oli tuloksena.
    Esim. nostaa keulaa huomattavasti aikaisempaa helpommin.

    Eli, ei se alkuperäinen yksi putkinen kai mikään huono
    viritelmä ole, mutta itse pidän enemmän tuplaputkista...
    Honda Valkyrie SuperCharged
  5. #5
    tuplaputket,niinkun edellä jo mainittiin,on -04 vuosimalliin saakka ja -05 eteenpäin on yksi putki.
    eroa ei oo ku 2 nyyttonia väännössä tuplaputkisen eduksi,eli ei käytännössä mitään vaikuta.
    akrapovicin putken ku laittaa niin johan on isännälle paras
    keveneekin aikas paljon kertaheitolla
    gsx1400
  6. #6
    Mulla on tollanen -05 mallinen ,siis yhdellä putkella,hyvin siihen silmä tottuu ja on oikeastaan aika karun näkönen tekele,omana mielipiteenäni sanoisin, että älä ainakaan pilaa pyörän linjoja millään ns.pyöreänmallisellä ränni teharilla.Kaverilla on kaksiputkinen orkkis, äänissä ei voi sanoa paljon eroa olevan.
  7. #7
    Kiitos vastauksista. Mietityttää vielä, että riittääkö orkkiksen teho ja vääntö vai ostanko heti penkitetyn Akrapovicin tai Devilin putkella?
  8. #8
    Riittää varmasti. Tokihan herkkyyttä peliin saa hyvin säädetyllä koneella. Mutta jos teho on kriteerinä, niin siihen on olemassa parempiakin vaihtoehtoja.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  9. #9
    Mitenkä prätkän koko, kun oon 174 cm hoikka tapaus. Jaksaako käsitellä?
  10. #10
    Lainaa (aksuli @ Heinä. 05 2009,11:58) kirjoitti
    Mitenkä prätkän koko, kun oon 174 cm hoikka tapaus. Jaksaako käsitellä?
    175cm. ja hyvin toimii.
    Muutenkin, vaikka on iso kokoinen, niin hyvä tapainen.

    Tietenkin saa pirun irti kaasua vääntämällä
    Honda Valkyrie SuperCharged
  11. #11
    Lainaa (imohtep @ Heinä. 05 2009,12:39) kirjoitti
    Lainaa (aksuli @ Heinä. 05 2009,11:58) kirjoitti
    Mitenkä prätkän koko, kun oon 174 cm hoikka tapaus. Jaksaako käsitellä?
    175cm. ja hyvin toimii.
    Muutenkin, vaikka on iso kokoinen, niin hyvä tapainen.

    Tietenkin saa pirun irti kaasua vääntämällä *
    175 cm ja 82 kg. Ihan mainiosti käyttäytyy. Paitsi kerran ku vielä harjoiteltiin yhteiseloa. 4. kausi takana ja jokaikisen kerran vaihtokuumeen yllättäessä olen tehnyt...en mitään
    Kiva fillari.
    -w-
    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  12. #12
    Lainaa (sähköputkimies @ Heinä. 03 2009,17:12) kirjoitti
    Tuplaputket on mielestäni komeammat ainakin vakiona. Ne on vanhemmssa malleissa, muistaakseni vm 2004 asti.
    Yksirööriset viriputket on selkeästi kevyempiä ja usein aika hienojakin.
    Tuulisuojat tai pleksit ei oikein sovi tämmöiseen nakuun.. omassa *matalampi tanko ja mittaristo vähän ohjaa viimaa niin 120 voi ajaa ihan mukavasti.
    Vakuutukset vuodessa; liikenne n 700e ja täyskasko n 250e Turvassa.
    Mikä tuon pyörän teho/painosuhde on?
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  13. #13
    Lainaa (jyke @ Heinä. 06 2009,15:57) kirjoitti
    Lainaa (sähköputkimies @ Heinä. 03 2009,17:12) kirjoitti
    Tuplaputket on mielestäni komeammat ainakin vakiona. Ne on vanhemmssa malleissa, muistaakseni vm 2004 asti.
    Yksirööriset viriputket on selkeästi kevyempiä ja usein aika hienojakin.
    Tuulisuojat tai pleksit ei oikein sovi tämmöiseen nakuun.. omassa *matalampi tanko ja mittaristo vähän ohjaa viimaa niin 120 voi ajaa ihan mukavasti.
    Vakuutukset vuodessa; liikenne n 700e ja täyskasko n 250e Turvassa.
    Mikä tuon pyörän teho/painosuhde on?
    Taitaa olla vakuutusyhtiöiden tiedoissa jotain:

    98hv./256kg.

    tai

    106hv./256kg.

    Paremmin tietävät korjatkoon...

    Mutta vääntö se joka puhuu
    Honda Valkyrie SuperCharged
  14. #14
    Olisi myynnissä '07 mallinen, ajettu 7500km:
    Linkki nettimotoon

    Ei pyörässä kyllä valittamista ole, mutta ei vaan oikein enää riitä aika ajamiseen...

    Piti vielä lisätä, että hinnasta päästään aivan varmasti sopimukseen.

    -Pekki



    <p>?</p>
  15. #15
    Auttaisi kyllä, jos pyörässä olisi laukkusarja ja vaihdenäyttö. Pidetään kuitenkin mielessä. Eihän tuota km:illä ole pilattu *



  16. #16
    Aksuli samalla, kun haet Pekkin pyörän pois kuleksimasta, tuu ostamaan multa Givin kolmen laukun telineet. Laukkuja ei ikävä kyllä ole, mutta olis ainaski telineet *



  17. #17
    Pidetään mielessä, Jönssi.

    Miten 1400:n ajoasento eroaa 750 F:stä? Alaselkä on kipuillut tuon F:n kanssa.
  18. #18
    Lainaa (aksuli @ Heinä. 03 2009,16:46) kirjoitti
    Kiinnostaisi ostaa GSX 1400. Onko väliä sillä, onko pyörässä yksi tai kaksi pakoputkea? Miten tuulisuoja, tykkäättekö ajella ilman vai eri pituisilla plexeillä? Paljonko näissä maksaa suunnilleen vakuutukset? Jos teillä on kyseinen prätkä myynnissä, niin let me know.
    Tossa olisi hyvä ja pirteä yksilö myynnissä:
    http://www.nettimoto.com/702498
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  19. #19
    Lainaa (aksuli @ Heinä. 14 2009,17:02) kirjoitti
    Pidetään mielessä, Jönssi.

    Miten 1400:n ajoasento eroaa 750 F:stä? Alaselkä on kipuillut tuon F:n kanssa.
    Onhan asento paljon pystympi ja rennompi kuin F susnassa.
    Tuo http://www.nettimoto.com/702498 On todella järkevä kun niitä putkistoja ja muita muutoksia todellakin kannattaa tehdä , ihan ajettavuuden ja koneen muutoksienkin vuoksi. Saa koneesta semmosen miksi se on alunperin suunniteltukin. *Muutokset ei todellakaan ole ilmaisia kun niitä alkaa myöhemmin tekemään ja tuossa ne on jo valmiina.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  20. #20
    Lainaa (aksuli @ Heinä. 04 2009,23:17) kirjoitti
    Kiitos vastauksista. Mietityttää vielä, että riittääkö orkkiksen teho ja vääntö vai ostanko heti penkitetyn Akrapovicin tai Devilin putkella?
    Jos pyörässä on tarvikeputki niin tarkasta, että e-hyväksynnän leima löytyy putkesta. Täällä (Oulu) lähtee muuten kilvet pyörästä, jos poliisi tarkistaa tienpäällä.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  21. #21
    Lainaa (aksuli @ Heinä. 14 2009,17:02) kirjoitti
    Pidetään mielessä, Jönssi.

    Miten 1400:n ajoasento eroaa 750 F:stä? Alaselkä on kipuillut tuon F:n kanssa.
    Mullakin oli aiemmin gsx750f. 1400 on selvästi leppoisampi ja pystympi ajoasento.
    Kaikin puolin parempi ajaa.

    Ja minäkin suosittelen tuota tylyttäjän kauppaamaa yksilöä, ainakin modauksien perusteella. Tuo oli itsellänikin harkinnassa kun omani ostin.
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  22. #22
    Nyt olen sitten 1.4:n onnellinen omistaja. Suurin ilonaihe on hyvä ajoasento - ei koske selkään. Devilin putkiin olen tyytyväinen ja penkitetystä koneesta tulee tehoja messevästi - hyvästi 750F. Niin ja väri on sinivalkoinen.

    Kiitos kaikille vastauksia antaneille!



  23. #23
    Kaveri lainasi mopoa. Ajelin siis kesäkuun 1.4:lla (ekaa kertaa piikin jälkeen since -90.) Ja täytyy myöntää pari asiaa, a) oli erinomaisen hienoa ilmoittaa eteenpäin maallikoille, että alla on 1400 kuutiota ja b) oli erinomaisen hienoa pitää omana tietonaan, että ne kaikki olivat erittäin säyseitä kuutioita.

    Ristin kyseisen vehkeen kuutoiden pohjalta kirvesmurhaajaksi etuvalolla, mutta ajossa oli kyllä rauhoittavien alla. (ranneliikkeellähän ne rauhoittavat tosin loppuivat halutessa...)

    Oli hieno ja herätti prätkäkuumeen ihan omille lukemilleen. Suosittelen.
  24. #24
    Harkinassa olisi 1250 Bandit, mutta mielessäni on myös käynyt GSX 1400. Olisikohan jollain omakohtaisia kokemuksi pyörien eroista koskien tehoa/painoa ja ajettavuutta. Ison rosvon kävin kokeilemassa ja varsinkin moottorin vääntö ja tasainen käynti(värinättömyys) tekivät positiivisen vaikutuksen.
    Etukatteellisen Banditin matkaominaisuudet vissiin hieman paremmat?
    Rock hard, ride free
  25. #25
    Lainaa (PärinäMikko @ Syys. 27 2009,20:35) kirjoitti
    Harkinassa olisi 1250 Bandit, mutta mielessäni on myös käynyt GSX 1400. Olisikohan jollain omakohtaisia kokemuksi pyörien eroista koskien tehoa/painoa ja ajettavuutta. Ison rosvon kävin kokeilemassa ja varsinkin moottorin vääntö ja tasainen käynti(värinättömyys) tekivät positiivisen vaikutuksen.
    Etukatteellisen Banditin matkaominaisuudet vissiin hieman paremmat?
    Tuu kokeileen:

    http://www.nettimoto.com/viewVeh....del=317
    Honda Valkyrie SuperCharged
  26. #26
    Lainaa (PärinäMikko @ Syys. 27 2009,20:35) kirjoitti
    Harkinassa olisi 1250 Bandit, mutta mielessäni on myös käynyt GSX 1400. Olisikohan jollain omakohtaisia kokemuksi pyörien eroista koskien tehoa/painoa ja ajettavuutta. Ison rosvon kävin kokeilemassa ja varsinkin moottorin vääntö ja tasainen käynti(värinättömyys) tekivät positiivisen vaikutuksen.
    Etukatteellisen Banditin matkaominaisuudet vissiin hieman paremmat?
    Pyörissähän on vissi ero. 1250 Bandiitti on vesipyssy, josta seuraa tasaisempi käynti. 1.4:ssa on I/Ö-kone ja senkin vuoksi koneen käynti on huomattavasti karkeampi. Tosin, jos virittäminen kiinnostaa niin GSX kestää vaikka mitä.

    Ps. Kuka muuten katteita kaipaa...??
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  27. #27
    Lainaa (Thunderpants @ Syys. 28 2009,19:49) kirjoitti
    Pyörissähän on vissi ero. 1250 Bandiitti on vesipyssy, josta seuraa tasaisempi käynti. 1.4:ssa on I/Ö-kone ja senkin vuoksi koneen käynti on huomattavasti karkeampi. Tosin, jos virittäminen kiinnostaa niin GSX kestää vaikka mitä.
    No 14 satasen GSX:n käynti ei paljon tasaisempaa ja värinättömämpää voisi olla. Kummassakin 1250 banditissa ja 1400 GSX:ssä on erillinen tasapainotusakseli mikä teke käynnistä melkoisen värinätöntä jos vertaa johonkin tasapainoakselittoman nelikon värisemiseen.



  28. #28
    MOI! Jatkan tästä kans kun myin oman telluni ja aattelin kuitenkin merkis pysyä ja olen silmäni iskenyt joko isoon Banditiin tai vaihtoehtoisesti 1400? Eli kertokaa mulle et mitkä asiat puoltaa ostamaan 1.4sen ja uskaltaako ostaa 50tkm ajetun vai pitäskö sellaset unohtaa, onhan ne kuulema kestäviä koneita mutta... viisaammat kertokoon faktat. Ja onko 1.4 sissa etupäässä säätöjä?

    T: Oskari
    Exät: Triumph Speedfour-05
    Suzuki TL 1000S-97
    Aprilia RSV 1000 TUONO -04
    Husaberg FS650e
    Nykyinen SUZUKI GSX1400
  29. #29
    Lainaa (Oscar @ Maalis. 20 2010,22:09) kirjoitti
    MOI! Jatkan tästä kans kun myin oman telluni ja aattelin kuitenkin merkis pysyä ja olen silmäni iskenyt joko isoon Banditiin tai vaihtoehtoisesti 1400? Eli kertokaa mulle et mitkä asiat puoltaa ostamaan 1.4sen ja uskaltaako ostaa 50tkm ajetun vai pitäskö sellaset unohtaa, onhan ne kuulema kestäviä koneita mutta... viisaammat kertokoon faktat. Ja onko 1.4 sissa etupäässä säätöjä?

    T: Oskari
    Ei taida olla pahat kilsat vielä.
    Konettahan pidetään vahvana...

    Keulassa on säädöt.

    Hyvä pyörähän tuo on ja Bandittia enemmän asennetta.
    Honda Valkyrie SuperCharged
  30.  
  31. #30
    OK, kiitos vastauksesta. Tota osaakoha joku sanoo et mis kohataa ne kilsat sit alkaa tuntuu ja kui paljo moil yleensä ajetaan? Ku aattelee sitä sillee et itelläkin ois sillä tarkotus ajaa? Saako tost keulasta tyyliin jokaiselle sopivan noiden omien säätöjen kans ku jostai olen lukenu et nois ois keulat "löysiä" vai onko puppua? Eli eitarvis rupee suunnittelee mitää Busan keulan vaihtoa?! Sori typerät kysymykset, mut pyörä sinänsä on kiinnostava. Niin ja eikös noihi vanhempiinkin mis tuplaputket ni saa putken mikä tulis vaa toiselt puolelta? Omast mielest tekis siromman näkösen?
    Exät: Triumph Speedfour-05
    Suzuki TL 1000S-97
    Aprilia RSV 1000 TUONO -04
    Husaberg FS650e
    Nykyinen SUZUKI GSX1400
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen