Eli tallille eksyi ruiskusetti joka passaa mm Thunderaceen ja on purettu FZR1000 koneesta, mutta ei ole siinäkään alkuperäinen... Kuitenkin esim imukaulat jotka sopivat (ovat siis kuin alkuperäiset ainoana poikkeuksena injektoreiden paikat) ovat valettuja tehdastekoisen oloisia... Samoin täysin muokattu vesiputkisto sekä bensatukki (joka muuten mahtuu täydellisesti paikalleen runkoon nähden). Magnesium ventilikoppa jossa kiinni nokka-akselin asentotunnistin... Ohjausyksikkö on Magneti Marelli ja kun vertailin sitä muihin mopoissa oleviin niin paljon enempi kilkettä laatikossa sisällä... Joten onko esim YZF750R kilpureissa ollut ruiskuja kiinni??
Niin joo läppärungoissa ei ole kuin primääriläpät (ei ole edes ollut toisioläppiä ikuna...)
kuinkahan helposti sen saa passattua aceen?jos itekkin hommais jostain semmosen ja sit ahdin
YZF1000R
Jep GTS on ollut ruiskulla, mutta ihmetyttää tuo rakenne hieman... Ei oikein vastaa touring mopon kamoilta kaikki...(LRon @ Heinä. 02 2009,20:38) kirjoitti
Voipi sen kaasareillakin ahtaa... Toimii vallan mainiosti... Ja löylyä riittää noin alkuunsa(JOLLI @ Heinä. 02 2009,21:46) kirjoitti
Vaikkakin GTS on ollut ruiskulla ei ilmeisesti Magneti Marellin vehkeillä, koska ainoat maininnat mitä löytyy liittyen Yamaha ja Magneti Marelli ovat tuolta kisa puolelta...