Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Eli tallille eksyi ruiskusetti joka passaa mm Thunderaceen ja on purettu FZR1000 koneesta, mutta ei ole siinäkään alkuperäinen... Kuitenkin esim imukaulat jotka sopivat (ovat siis kuin alkuperäiset ainoana poikkeuksena injektoreiden paikat) ovat valettuja tehdastekoisen oloisia... Samoin täysin muokattu vesiputkisto sekä bensatukki (joka muuten mahtuu täydellisesti paikalleen runkoon nähden). Magnesium ventilikoppa jossa kiinni nokka-akselin asentotunnistin... Ohjausyksikkö on Magneti Marelli ja kun vertailin sitä muihin mopoissa oleviin niin paljon enempi kilkettä laatikossa sisällä... Joten onko esim YZF750R kilpureissa ollut ruiskuja kiinni??
    Niin joo läppärungoissa ei ole kuin primääriläpät (ei ole edes ollut toisioläppiä ikuna...)
  2. #2
    olikohan se yamahan gts 1000 missä oli fzr pohjautuva kone ruiskulla.
  3. #3
    kuinkahan helposti sen saa passattua aceen?jos itekkin hommais jostain semmosen ja sit ahdin



    YZF1000R
  4. #4
    Lainaa (LRon @ Heinä. 02 2009,20:38) kirjoitti
    olikohan se yamahan gts 1000 missä oli fzr pohjautuva kone ruiskulla.
    Jep GTS on ollut ruiskulla, mutta ihmetyttää tuo rakenne hieman... Ei oikein vastaa touring mopon kamoilta kaikki...
  5. #5
    Lainaa (JOLLI @ Heinä. 02 2009,21:46) kirjoitti
    kuinkahan helposti sen saa passattua aceen?jos itekkin hommais jostain semmosen ja sit ahdin
    Voipi sen kaasareillakin ahtaa... Toimii vallan mainiosti... Ja löylyä riittää noin alkuunsa
  6.  
  7. #6
    Vaikkakin GTS on ollut ruiskulla ei ilmeisesti Magneti Marellin vehkeillä, koska ainoat maininnat mitä löytyy liittyen Yamaha ja Magneti Marelli ovat tuolta kisa puolelta...