Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Moi, tuli hankittua tossa muutama viikko sitte otsikonmukainen pyörä ja liityinpä sit tännekin. Pyörän mittarissa on kilometrilukemana kohta 81tkm. Kaipaisinkin tässä vähän vinkkiä pyörän kunnossapitoon, koska ei ole näistä kokemuksia. Esim, kuinka usein öljynvaihto ja mitä öljyä, ilmanputsarin putsailua yms rasvailua? Onko tietoa löytyiskö korjausopasta/käyttöohjekirjaa jossain päin internettiä saatavilla? Niin ja renkaatkin ovat kohta lopussa, joten mistä ja minkälaiset kandeis hankkia tilalle? Kiitos.
    Ei nyt osunut heti silmään netistä ilmaista latausosoitetta kyseisen pyörämallin huolto-/ohjekirjalle mutta kai sieltä sellainenkin löytyy *
    Telluun löytyi ainakin.

Muuten noi huoltokohteet ja huoltovälit ovat jotakuinkin samat kuin muissakin malleissa tai ainakin Suzukeissa.

Öljynvaihto 6000tkm välein ja kannattaa se suodatinkin samalla vaivalla vaihtaa.
    Öljylaatu pitäis lukea joko siinä öljyntäyttökorkissa tai sitten siinä lähettyvillä koneen poskessa (jos en väärin muista).

Ja moottoripyöriin on siis omat öljyt joten ei laiteta samaa kuin autoihin.

Ilmansuodatin kannattaa kanssa vaihtaa suurinpiirtein samanlaisella aikataululla (tai pestä jos on pestävä/öljyttävä malli)
    Jos joutuu ajamaan pölyisissä olosuhteissa niin silloin kannattaa vaihdella/puhdistaa useammin.

Ketjuja kannattaa rasvailla aina tarvittaessa esim. n.500km välein

Rengaskoot etu: 110/80/17 ja taka: 150/70/17
    Pysyttele tunnetuissa merkeissä niin ei mene metsään eli Pirelli, Metzeler, Bridgestone, Dunlop ym. ym...

Pyöränlaakereita ja/tai niiden päällä olevia pölysuojia kannattaa myös tarkkailla että ovat kunnossa, kuten myös jarrulevyjen (minimipaksuus todennäköisesti 4,5mm) ja palojen kuntoa kannattaa seurata ja vaihtaa tarvittaessa.

Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
    Tuossa tuo kokonaisuudessaan:

Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

Sussu 750F -89
    Kas tässä, tehkää hyvin:

http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual

Korvaamaton opus. Pidä moposta hyvää huolta niin se palvelee vielä pitkään.

Edit: ääh, eihän tuo linkki vie suoraan manuaaliin, mutta sieltä listalta se kyllä löytyy. 58 meganen tiedosto, hetken kestää latailla, mutta kannattaa.

Se on siis tämä:

GSX-R750,1100 '85-92, GSX600F,750F,1100F (Katana) '87-93

"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Suur kiitokset avusta! Manuaali meni heti lataukseen =) Missä hintaluokissa teillä on vakuutusmaksut pyörään? Täs kyselin Turvasta, missä mulla on muut vakuutukset nii oli ~850e vuositasolla ja siitä 20% bonuksia nii tommone 700e vuoteen maksua, joka on mun mielestä aika paljon!
    Vaikuttaa melko korkealta vakuutusmaksulta.

Käyppäs itse laskemass turvan vakuutusmaksulaskurilla mitä se antaa maksun määräksi.

Itse kävin kokeilemassa tuota pyörämallia omilla tiedoillani ja vakuutusmaksuksi tuli 20% liikenne- ja 70% kaskobonuksilla koko vuoden maksuksi 675,24 euroa.

Tuo maksu on siis osakaskolla koska tuo on jo ilmeisesti niin vanha pyörä että siihen ei enää ainakaan laskurin mukaan saa täyskaskoa.

Tässä linkki TURVAN VAKUUTUSMAKSULASKURIIN
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
    Ole hyvä vaan ja tervetuloa. Tällä foorumilla on raportoitu omakohtaisia kokemuksia jopa lähes 200 000 ajetuista äffistä (olikohan Salmon tai Sähköputkimies), sitä tarkoitin kun kirjoitin, että huolla hyvin niin se palvelee vielä pitkään.

Tekniikan väitetään olevan lähes luodinkestävää tuossa mopossa, mutta hyvä huolto on ehdoton edellytys, niin kuin kaikissa tietenkin on.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Lainaa (Peitsi @ Heinä. 03 2009,15:52) kirjoitti
    Suur kiitokset avusta! Manuaali meni heti lataukseen =) Missä hintaluokissa teillä on vakuutusmaksut pyörään? Täs kyselin Turvasta, missä mulla on muut vakuutukset nii oli ~850e vuositasolla ja siitä 20% bonuksia nii tommone 700e vuoteen maksua, joka on mun mielestä aika paljon!
    Terve.

Vakuutuksia kannattaa vertailluttaa useammassa konttorissa. Hommasin itse toukokuussa ensimmäisen pyörän ja sain Ifistä halvimman vakuutuksen siihen. Eroa seuraavaan oli muistaakseni 160 euroa.

Muista kun vertailet niitä vakuutuksia, että mikä on ajokaudeton ja mikä ajokaudellinen vakuutus. Mulla laski ilmeisesti Ifissä aluksi ajokaudellisen hinnan, mikäli oli yli 400 euroa kalliimpi. Sitten ei huomannut aluksi virhettä, niin meinasi konttori vaihtua.

Kiitos muuten tuon manuaali- linkin laittajalle. Tulee itsellekkin tarpeeseen.
    Suzuki RF 600R
    Moi, Itsellänikin on tuollainen suzuki 750F vuosimallia -90. Pelkkä liikennevakuutus/IF hintaan 320e ja 20%.. Ympärivuotinen vieläpä Soitin "kaikki" vakuutusyhtiöt läpi ja kallein vakuutus olisi ollut melkein 1 000e Kannattaa kilpailuttaa
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Minulla on mikrofilmeiltä tulostettuja osanumero/hajoituskuvia. Jos joku haluaa ne niin voi laittaa privapostia ja sitten lähettää valmiiksi täytetyn kirjekuoren, jossa on riittävästi postimerkkejä.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  11.  
    Lainaa (Peitsi @ Heinä. 03 2009,15:52) kirjoitti
    Mullakin samanlainen . J Vakuutus IF on kylläkin pelkkä liikennevakuutus ja 315e/YMPÄRI VUODEN.....

Eli kannattaa soitella vakuutusyhtiöitä läpi, itse käytin tehokasta työaikaani vakuutusten selvittämiseen ja Fenniassa olisi ollut melkein tontun verran sama vakuutus.. Mut oma "pirkko" otti kk sitten vakuutusta omaan pyörään niin fenniassa oli sitten 3kertaa kalliimpi kuin esim pohjolassa.. Eli vähäsen vaivaa pitää nähdä niin säästää muutaman vuoden vakuutusmaksut samantien
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön