Ajovarusteet. Olen kyllästynyt mustaan tixtex vaatteisiin. Eli goretexin ajovarusteisiin. Eli tarkoitan sellaista harmaan mustan valko värillisiä armeijan tyylisiä ajovarusteita. Mistä sellaiset goretextixit mahtaisi löytyä. Voisin ne vaihtaa näihin mun entisiin ajovarusteisiin.
![]()
![]()
Tämmöstäkös meinaat?? kliketiKLIK![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Juuri tälläistä etsin. Vielä kun löytyis asukokonaisuus housut ja takit samaan hintaan
![]()
Kokonaisena tuolla kuviolla en oo asua nähny missään
Mut löytyisköhän esim. Sweepin valikoimista jotain??
Tai sitten tuolta Mopo-Sportista vaan Metrokuvioiset irto-ajohousut![]()
KliketiKLIK
Tai sitten
taas kliketiKLIK
Ja eikun baanalle bostailemaan![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Yhdellä motoristilla näin kun sillä oli nuo Camo asusteet päälle näytti ihan hyvän näköiseltä. Saattoi olla erikseen ostettuna housut ja takki.
Kiitos tiedosta löysin etsimäni. Taidan hommata jossain vaiheessa Camo varusteet.
![]()
![]()
Eikä ole, armeija lookkiin kuuluu harmaa sarkapusero ja pussihousut.(zemial @ Kesä. 26 2009,21:35) kirjoitti
Taivas saa odottaa
Army look? Kieltämättä aika hieno kuosi.![]()
Jälleen suzukisti
Sitten voi kaupungissa, ja muutenkin, ihmetellä kun autoilijat ajavat eteen kun eivät näe motoristia joka pukeutuu maastokuosiin...![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Siksi ostankin sellaisen armeija kuosin minkä väri on valkoharmaa musta. Eikä vihreän tumma. Vaikka eihän sekään ole mikään hassumpi väritys.(ValeRossi @ Kesä. 26 2009,22:44) kirjoitti
Meinaan vaan sitä kun se takki on harmahtavan valkoinen niin saattaa olla, ettei tixtex takissa tulisi niin kuuma kun mustas tixtex takis. Tai ehdottakaa mulle joku muu ohuempi takki ja housut ettei tulis kuuma ajaessa ja joutuisi odottamaan risteyksissä lämpimässä takissa.
![]()
![]()
Eihän se kaupungissa ongelma ole, tai no ehkä puisto jos on sopivasti taustalla.. mutkapätkällä sitten tulis jokaisesta risteyksestä kotilo eteen(ValeRossi @ Kesä. 26 2009,22:44) kirjoitti
- P
Kaupungissa tulee kuuma aina ku o lähinnä paikallaan.
Ja se musta-valko-camo on nimenomaan metro eli kaupunkimaastoväritys = ei erotu sen paremmin. Perus natokuosi näkyis paremmin, jos sellasista on huolissaan.
* If it ain't broken, fix it until it is!
Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
Liikenneopettaja, mp-kouluttaja
Ducatisti aina ja...
Juu mulla on kans not cyclone mallin pökät. Oranssi-musta-valko värityksellä tosin. On vaan hiukka turhan lämpimät näillä keleillä (+25), siksi nämäkin tarttui mukaan Eurobiker(kickeri @ Kesä. 30 2009,10:51) kirjoitti
Kawasaki ZXR750 -95 R.I.P
Richa camo
Housuina mulla toimii noi, musta/city-camo värityksenä ja on hyvät, irroitettava vuori ja ainakin toistaiseksi on toiminu niinkuin pitää
Hinta noin 160-180 euroo
Richa vista takki
Musta-valko väritys, okei ei oo maasto kuviota mutta sopii hienosti yhteen housujen kanssa ja on irroitettavalla vuorella sekä itselle ainakin sopii hienosti.
hinta noin 350-400
-08 Honda Hornet
Vaan vielä vähän huonommin..(GT78 @ Kesä. 28 2009,06:14) kirjoitti
Kun se kai on tarkoitettukin kaupunkiin "maastoutumiseen".
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
Mullakin om myynnissä yhet housut. Koko on 50 mut mulle isot, eli ihan uudet ja menee varma 54-lle. Tschul merkki. 69.00
!