Moro,
Onko kenellekkään tullut markkinoilla vastaan pientä ja matalaa takalaukkua joka kävisi suoraan Monolock pohjalevyyn? Sekä Kapalla että Givillä on valikoimissaan pienet laukut (>30l) jotka imaisevat suunnilleen yhden kypärän jonka seurauksena muotoilu muistuttaa enemmän kananmunaa kuin menevän näköistä takalaukkua (esim Givi Tour 30).
Onkohan kukaan tuonut markkinoilla niin pientä laukkua että sinne EI mahdu kypärää ja se olisi muotoiltu siten että se näyttää asialliselle pyörän päällä? Tällä hetkellä laukkuna kulkee Givin E470 joka onkin tarpeen kun mukana on perheen kauniimpi osapuoli (= toimii myös selkänojana), mutta jokapäiväisessä työmatka-ajossa kyseinen laukku on turhan suuri, kyytiin kun ei tarvitsisi mahtua kuin kalenteri ja muuta pientä rompetta.
Jos asiaa lähestyy toiselta kantilta vastauksena olisi tietenkin tankkilaukku / satulalaukku mutta ongelmaksi tulee muovinen "tankki" johon laukun joutuisi virittelemään remmeillä ja takapenkin suojus jonka joutuisi ottamaan pois ja korvaamaan laukulla. Yksi ratkaisu on myös reppu mutta jotenkin olen tympääntynyt remmien resonointiin tuulessa...
Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan ja jos markkinoilta löytyy sellainen selkäreppu joka istuu hyvin selkään ja ei paina olkapään suojuksia väärään asentoon niin tottahan sitäkin saa ehdottaa![]()
Olisko nämä mitään:
Takalaukku
Reppu
Suzuki Intruder M800 K9 **For Sale**
Bags Connection(Joikhu @ Kesä. 29 2009,08:33) kirjoitti
Systeemi tulee kiinni hevosenkengällä, joka asennetaan tankin korkin ruuveihin ja laukun pohjassa on sitä vastaava pikalukite.
![]()
Siisti, helppo ja näppärä. Eikä edes naarmuta tankkia, koska laukku ei koske tankin pintaan![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Bags Connection olisi valinta mutta ongelma on että mopedia tankataan sivusta - ei päältä...F800S
Axion takalaukku näyttäisi kyllä pirun hyvälle - saisikohan tuon viriteltyä tarakalle laukkutelineen päälle?
No olisit heti sanonut *kiroilee itsekseen kun ihmiset eivät merkkaa fillareitaan profiileihinsa*(Joikhu @ Kesä. 29 2009,09:44) kirjoitti
Tuohon on BC:nkin valikoimat hieman kyllä rajoittuneet: BMW F800S
![]()
Mopedi ollut alla vasta muutaman kuukauden ja sen verran tuli ajeltua H-alkuisilla tuotteilla että ei vielä pysty mainostamaan B-vekotinta *
Ehkä jo tulevana keväänä kun yhden kesän ajot takana *![]()
Se on sitten tämä jota etsit. Löytyy ainakin EMC.n hinnastosta.
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
About vastaavaa business-linjaa lienee Kappa TK726 (Allright 159e), jossa tulee trolleyn mukana myös erillinen läppärilaukku + sadesuoja(Mikk@ @ Kesä. 29 2009,11:31) kirjoitti
Kiinnityksestä vain en muista oliko tuo MonoLock vaiko MonoKey
![]()
![]()
Tuo Axion laukku taitaa olla kuitenkin se paras valinta allekirjoittaneelle. Yksi "iso" takalaukku minulla jo on jossa kulkee läppäri yms. tarvikkeet jos tarve vaatii - yleensä muoviaivo kuitenkin viettää yönsä konttorin pöydällä... Axioon mahtuu ne pienet "päivittäiset" tavarat ja sen pystynee virittelemään Bemarin oman takatelineen päälle (ainakin F800 orgin keskustelujen perusteella)... Pitänee laittaa tilaus vetämään ja katsoa mille Axio näyttää - ja kun postin kautta tilaan niin ainahan sen voi palauttaa jos ei miellytä![]()
Jokos hommasit Axion, itte oon katellu kanssa Axion perälaukkua, vähän vaan epäilyttää tuo kiinnitys tarranauhoilla eikä tuohon hintaan kyllä viitsi itte alkaa tekemään muitakaan kiinnikkeitä. Mutta näppärän oloinen laukku kaikinpuolin.(Joikhu @ Kesä. 29 2009,13:22) kirjoitti
Taivas saa odottaa
Ite hommasin FastPacin tail bagin keväällä. Ei tule mitään hihnoja katteiden ympäri. Ei tarvitse irrottaa ollenkaan. On aika huomaamaton, kun on tyhjänä.
Sivussa oleva kangas alkoi haalistua jo muutaman kuukauden käytön jälkeen.
http://www.ultimatemotorcycling.com/motorcycle_fastpack
Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
Itse ostin päivittäiskäyttöön Motonetistä 5L tankkilaukun, jossa kulkee mukavasti tarvittavat pikkukamat mukana. Olen ollut tyytyväinen.
Kliks